poniedziałek, 28 listopada 2016

#78 Reakcja BTS Kiedy przyłapujesz ich na oglądaniu zdjęć dziewczyn z innych zespołów

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją, którą zamówił Anonimek.
Tak się składa, że znalazłam trochę czasu, żeby stworzyć reakcję, jednak sądzę że nie będzie ona należała do długich. Jeśli ktoś z was jest ciekaw jakie będą kolejne posty, to tutaj obok → jest napisane co się pojawi (prawdopodobnie) w piątek, sobotę i niedzielę.
Zamierzam dodać scenariusz Hobim, bo zauważyłam, że mam mało z nim prac i były one dawno temu dodane. Również z racji tego, że najczęściej wybieracie Bts na zespół, który ma mieć najwięcej reakcji, pojawia się akurat on.
Jeśli również ktoś z was jest ciekaw ( lub go irytuje fakt ), dlaczego nie ma trzech chłopaków z EXO ( bo na pewno ma mi to ktoś za złe ) to w zakładce z reakcjami macie wyjaśnienie.
Mam ostatnio kiepskie chwile i naprawdę robię wiele różnych głupot ( ciekawostka (?): usnęłam blog Save me ). Zachęcam również do zaglądania do zakładek ( zwłaszcza, gdy macie pytania ), ponieważ wolałabym aby wasze pytania czy inne uwagi znalazły się właśnie tam.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~
JIN
Brałabyś prysznic w momencie, gdy Jin przeglądałby w komórce zdjęcia kilku idolek. Oczywiście robił to po kryjomu żeby nie wszczynać awantury, której jednak i tak nie uniknął. W momencie, gdy opuściłabyś łazienkę najstarszy byłby zbyt wpatrzony w ekran komórki by się zorientować o twojej obecności. Gdy usiadłabyś obok niego, ten szybko chciałby odłożyć komórkę, jednak przez swoją niezdarność upuściłby urządzenie tym samym pokazując ci zawartość jego galerii. 
-Nie wierzę - mruknęłabyś zła -  naprawdę oglądasz zdjęcia jakiś dziewczyn, gdy masz obok siebie własną dziewczynę? 
-___, to nie tak. Tak mi się to tylko włączyło - broniłby się. 
-I tak przez przypadek ściągnąłbyś aż dwadzieścia ich zdjęć?! - krzyknęłabyś, po czym mamrocząc przekleństwa pod nosem, położyłabyś się na łóżku.
-Kochanie, ale ja - urwałby, ponieważ zakryłabyś uszy kocem jednocześnie dając mu do zrozumienia, że nie miałaś z nim ochoty rozmawiać. 
 http://65.media.tumblr.com/c1380839f62550f3cf0a05a9de01f00d/tumblr_inline_nk2uciMaIo1rggv5h.gif 

RAP MONSTER
Patrzyłaś na swojego chłopaka, który stał oparty o ścianę i oglądał coś na komórce. Był tym na tle pochłonięty, że kompletnie nie zdawał sobie sprawy z tego, że go widziałaś. 
-Co tam masz tak ekscytującego, że jarasz się tym, jakby to były nagie zdjęcia jakieś kobiety - powiedziałaś z uśmieszkiem jednocześnie do niego podchodząc. 
-C-co? Nie. Ja tylko przeglądałem grafik. 
-Tak? Nigdy nie widziałam, by któryś z chłopaków też cieszył się tak na jego widok. 
-Aish - jęknąłby, cały czas patrząc na ciebie. Od razu rozpoznał to, że wiedziałaś co on oglądał. 
-Pokażesz mi?
-Kochanie, to tylko grafik. Na pewno cię nie interesuje.
-Interesuje,  nawet bardzo. Chcę wiedzieć co będzie robił mój chłopak.
-Ale ____ - jęknąłby, robiąc się coraz bledszym na twarzy. 
-Hm - zaczęłabyś, oglądając zdjęcia jakiejś idolki - nie wiedziałam, że twój grafik ma piersi i  w ogóle kobiecy wygląd - dodałaś z lekkim uśmiechem, po czym oddałaś mu urządzenie.
-Och, nie bądź zła. Tak mi się kliknęło. 
-Nie no, rozumiem.
-Naprawdę?
-Oczywiście, że nie idioto. Śpisz na kanapie - warknęłaś zła, po czym opuściłaś salon. 
http://67.media.tumblr.com/b54cf9e3548550d6d8f00e919e8a1fb5/tumblr_o84xvsDbHv1ui4a49o2_400.gif 

JUNGKOOK
W momencie, gdyby Kook zorientowałby się, że wiesz co przeglądał na komórce, poczułby się naprawdę źle. Jednak pogorszyłoby sprawę również to, że rozpłakałabyś się. 
-Rozumiem, gdybyś oglądał je na jakiś portalach społecznościowych - zaczęłabyś cicho - lecz oglądać je na własnej galerii w komórce? Na cholerę ściągnąłeś tyle ich zdjęć? Po co? Uważasz, że im nie dorównuję? 
-Kochanie, to nie tak - zacząłby równie cicho jak ty - to była głupota, wiem, ale ich zdjęcia miałem wcześniej niż cię poznałem. To stare zdjęcia.
-Jasne.
-Naprawdę, popatrz. Ta jedna nie ma zmarszczek, a teraz je ma - powiedziałby, pokazując cię jedną z idolek - ja naprawdę nie oglądam innych dziewczyn. Sam mam jedną, najpiękniejszą dziewczynę i nie potrzebuję oglądać innych - dodałby, po czym przytuliłby cię. 
-Przykro mi, ale ci nie wierzę. To naprawdę mnie zraniło. - oznajmiłabyś, po czym nic już więcej nie mówiąc, wyszłabyś z jego pokoju.
-Ale ja naprawdę nie oglądam ich zdjęć - mruknąłby, usuwając wszystkie zdjęcia z komórki. 
 https://66.media.tumblr.com/0917bd2713d45d457846cdb83bd54553/tumblr_inline_ocsdctVKik1tfa1cd_500.gif 

SUGA
Raper przeglądając zdjęcia idolek kompletnie nie miałby pojęcia, że o tym wiesz. Jego mimika twarzy byłaby wciąż taka sama, więc najpierw byłoby ci trudno się zorientować na co patrzył, dopiero zdradziłby go mały uśmieszek. 
-Ładne - powiedziałabyś z powagą patrząc na jego komórkę. Raper, otworzyłby usta ze zdziwienia, po czym odłożyłby komórkę, mówiąc.
-Może. Jednak ty jesteś dla mnie najpiękniejsza.
-Gdyby tak było nie patrzyłbyś na zdjęcia tych dziewczyn - mruknęłabyś. YoonGi, ująłby twoją dłon, po czym posadziłby cie na swoich kolanach i z delikatnym uśmiechem powiedziałby.
-One nie mają swagu. Taki swag, masz tylko ty moje słońce - zaśmiałby się przez co i na twojej twarzy pojawiłby się uśmiech. 
-I tak mnie to zabolało. 
-Och, kochanie, kocham tylko ciebie. Nie powinnaś być o nie zazdrosna.
-A jestem?
-Jesteś, bo tak zabawnie marszczysz nosek, gdy jesteś zazdrosna i zła - powiedziałby z uśmiechem, całując cię w czubek nosa - kocham cię.
-Powiedzmy, że ci wierzę. Ale i tak masz usunąć ich zdjęcia.
-Z przyjemnością misia - odparłby od razu kasując zawartość galerii w komórce. 
 http://66.media.tumblr.com/28bf0c440e357ae123bf3ae36a1f48ab/tumblr_inline_nin8iiOUV61t2haxh.gif 

JIMIN
Ty oraz Park bylibyście przyjaciółmi, często robiliście wszystko, by drugie z was było zazdrosne. Obydwoje byliście zakochani, lecz jeszcze żadne z was się do tego nie przyznało. Często dokuczaliście sobie nawzajem przez co równie często wynikały z tego bójki na poduszki lub walka na łaskotki. W momencie, gdy zauważyłabyś, że chłopak przegląda zdjęcia jednej z członkiń kobiecego zespołu roześmiałabyś się.
-Co cię tak śmieszy? - zapytałby odkładając komórkę na półkę.
-Ty i to wpatrywanie się w zdjęcia tej dziewczyny.
-No co? Jest śliczna to ją oglądam - powiedziałby z uśmieszkiem. Myślał, że w ten sposób wzbudził twoją zazdrość, lecz było zupełnie inaczej. 
-Och, wiem, że jest śliczna nawet bardzo.
-Przyznaj, że jesteś zazdrosna.
-Ja? O kogo?
-O nią? Na pewno chciałabyś, żebym ja tak na ciebie patrzył - zaśmiał się, siadając obok ciebie.
-Nie jestem zazdrosna, bo nie mam powodu.
-Jak to? A ona?
-Och, ChimChim, byłabym zazdrosna, gdybyś miał u niej szanse - zaśmiałabyś się, klepiąc go po udzie - jednak, że tak nie jest to nie mam powodu by być o nią zazdrosna - dodałabyś, po czym wstałabyś z kanapy. W momencie, gdy usłyszałabyś jak ChimChim wzdycha, dodałabyś.
-Ale staraj się dalej, może kiedyś wzbudzisz u mnie zazdrość... wiewióro - po tych słowach roześmiałabyś się głośno, na co Jimin tylko przewróciłby oczami, udając obrażonego. 
 https://66.media.tumblr.com/8dc7bac21bc0791e8046b31b4940777a/tumblr_inline_oh52ttUHII1ua21jg_500.gif 

J-HOPE
Raper byłby w podobnej sytuacji co Jimin, lecz starałby się jakoś ukryć to, że przeglądał właśnie zdjęcia innych dziewczyn z kobiecych zespołów. Jednak mimo to i tak wiedziałabyś, że to robił, ponieważ od czasu do czasu by się uśmiechał i zerkał na ciebie.  Chciałabyś go jakoś zezłościć i sprawić, by przestał oglądać zdjęcia.
-Jin oppa, pomożesz mi w zapięciu bluzki? - zapytałabyś uroczym głosem, podchodząc do najstarszego.
-A J-Hope?
-Jest zbyt zajęty ślinieniem się do zdjęć idolek.
-C-co? Nie robię czegoś takiego! - powiedziałby oburzony.
-Jasne Hobi - zaśmiałabyś się - wolisz marzyć o dotknięciu tych kobiet niż dotknąć mnie i poczuć mój dotyk - dodałabyś z uśmiechem. HoSeok, patrzyłby na ciebie z zaskoczoną miną, gdy Jin, zapinałby ci bluzkę. W momencie, gdy przechodziłabyś obok rapera, ten złapał cię za rękę i powiedział.
-Skoro chcesz poczuć mój dotyk, zaczekaj do wieczora. 
-Jasne, będziesz dotykał tych zdjęć zamiast mnie, skoro wolisz je ode mnie - mruknęłabyś, po czym ruszyłabyś do reszty chłopaków, którzy mieli z tobą porozmawiać. 
 https://lh5.googleusercontent.com/-g3AWKo9UE7s/UpfAdTf87pI/AAAAAAAABSY/PEmayPj6coI/s288/sh--.gif 

TAEHYUNG
TaeTae, siedziałby na swoim łóżku i przeglądałby różne zdjęcia idolek od czasu do czasu otwierając buzię z zaskoczenia i podekscytowania. Gdy usiadałbyś obok niego ten od razy wyłączyłby Internet i spojrzałby na ciebie gotowy na twoje krzyki, ponieważ wiedział, że widziałaś to co on oglądał. 
-Jak bardzo mam przechlapane? - zapytał, patrząc na ciebie kątem oka.
-Jeszcze nie wiem - powiedziałaś, udając zastanowienie. 
-Wiesz, że kocham tylko ciebie, prawda? Ja tylko tak z ciekawości przeglądałem zdjęcia tych dziewczyn - powiedział cicho, próbując się bronić. Przez chwilę patrzyłabyś na niego z mordem w oczach, więc wokalista zacząłby robić aegyo.
-Nie przekonasz mnie.
-Nie? Nakrzyczysz na swojego tygryska? - zapytałby, kładąc głowę na twoich udach - wiesz, kochanie, że jestem delikatny. 
-Wiem, wiem, i słodki przy okazji - powiedziałaś z delikatnym uśmiechem.
-Czyli nie jesteś zła? 
-Och, nie. Nie potrafiłabym. 
-Czyli pocałujesz swojego tygryska? - zapytał, przybliżając swoją twarz do twojej. 
-W twoich snach alien - mruknęłaś, spychając go jednocześnie na ziemię.
-Hej, mówiłaś, że nie jesteś zła.
-Zła nie, ale wściekła - powiedziałaś zła, po czym wstałaś z łóżka. TaeTae, objąłby cię od tyłu, szepcząc.
-Dla mnie to ty jesteś najpiękniejsza.
-Śpisz u Jimina - mruknęłaś, po czym wyrwałaś się z jego uścisku. Gdy wychodziłaś z pokoju dodałaś - w sumie... ja też przeglądam zdjęcia swoich biasów. Są mega przystojny - po tych słowach wystawiałbyś mu język tym samym robiąc mu przykrość, ponieważ pomyślałby, że nie jest dla ciebie odpowiednio dobry i przystojny. 
http://67.media.tumblr.com/df62013baae6aee100db482902b17374/tumblr_npgcrxknBm1tq26sgo1_500.gif  
I kolejna reakcja za nami. 
Mam nadzieję, że się wam podobała. 
Który z chłopaków najbardziej przypadł wam do gustu?
Następne posty już w piątek.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

9 komentarzy:

  1. Powiem tak, wpadła niedawno na twojego bloga. Wcześniej nie pisałam komentarzy no ale cóż trzeba wyraź w końcu swój zachwyt tym blogiem. Piszesz super scenariusze i reakcje. Czasami nie mogę się pozbierać po tym co przeczytałam, ale ciii xD. Życzę ci weny, weny tonami tak żebyś nawet przedawkowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wyszło Ci to świetnie :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejne reakcje ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedym słowem ZAJEBISTE ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie mogłabym zamówić reakcje z Bts ( jak będziesz miała czas i wenę ;D ) Reakcja BTS:Kiedy chwalą się ,że są z tobą w związku z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy ostatnie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy