czwartek, 17 listopada 2016

#70 Reakcja EXO Gdy nocujesz u nich, ale boisz się spać sama

Witam <3
Przybywam do was z reakcją Exo, którą zamówiła Beata Linka.
Mam nadzieję, że mimo iż reakcje będę krótkie to przypadną wam do gustu.
Nie przedłużając....
Zapraszam <3
~ ~

SUHO
Siedziałaś zmęczona w jednym z pokoi. Zegarek wskazywał coś po drugiej w nocy, lecz ty nie mogłaś spać, ponieważ od kilku dni miewałaś koszmary. Nie wiedziałaś co ze sobą zrobić, dlatego postanowiłaś pójść do pokoju lidera. Będąc tuż przy drzwiach do jego pokoju zapukałaś cicho, po czym weszłaś do środka. 
-Oppa? - zaczęłaś cicho, stając tuż nad nim.
-H-hm? - mruknął, spoglądając na ciebie nieprzytomnym wzrokiem - coś się stało? - dodał, siadając na łóżku. 
-Mam pytanie oppa. Mogę...mogę z tobą spać?
-Spać? - powtórzył wyraźnie zaskoczony i zakłopotany - razem?
-Przecież nie osobno oppa. To jak, mogę?
-Jasne, wskakuj - odparł lekko zarumieniony. Gdy zajęłaś miejsce obok niego od razu się do niego przytuliłaś, dziękując mu cicho. Chłopak natomiast uśmiechnął się szeroko czując ogromne szczęście, ponieważ od dwóch lat był w tobie zakochany. 
http://i835.photobucket.com/albums/zz271/teukhyuna/suho_smile.gif 

 BAEKHYUN
Wokalista, siedziałby zmęczony w swoim pokoju ucząc się na pamięć swojej partii w ich nowej piosence. Miałby podły humor, ponieważ cały dzień nie miałaś dla niego czasu, a on był w tobie ogromnie zakochany. 
-Taa- mruknąłby, siadając na łóżku - ja chce oddać jej serce, a ona mnie unika - dodałby, rzucając zeszytem o ścianę. W pewnym momencie stanęłabyś w progu jego pokoju przez co on otworzyłby szeroko oczy - ____? - zapytałby zakłopotany. 
-Baek - jęknęłabyś, siadając obok niego - boję się - dodałabyś jeszcze ciszej. 
-Boisz się? Czego?
-Jest strasznie ciemno, a ja oglądałam horror z Tao i boję się spać sama. 
-Nie rozumiem dlaczego więc przyszłaś do mnie? Przecież i tak wolisz Chińczyka - prychnąłby jak oburzone małe dziecko. 
-Nie prawda. To ty jesteś moim uroczym Byunem - zaśmiałabyś się, pstrykając go w nos - mogę z tobą spać? - dodałabyś już mniej pewniej. Byun, słysząc to, oparłby swoją głowę na twoim ramieniu i objąłby cię w pasie, szepcząc.
-Jasne. Moje łóżko jest zawsze wolne dla ciebie. 
 http://66.media.tumblr.com/5643f12441b4d7a45829469505e173c6/tumblr_inline_o2lmyaqERx1snj0ne_500.gif 

CHANYEOL
Raper, spałby jak zabity na swoim wygodnym łóżku. Byłby po próbie, więc nie ogarniałby co się dzieje i dlaczego. W momencie, gdybyś przyszła do jego pokoju, nic by nie powiedział tylko przyciągnąłby cię do siebie. W momencie, gdy leżałabyś obok niego, wtuliłby się w ciebie i jedynie co powiedziałby to.
-Obronię cię moje ciasteczko.
-Ciasteczko? - zapytałabyś zaskoczona jednocześnie się uśmiechając. 
-Jesteś takim moim małym, słodkim ciasteczkiem, z którym nie chciałbym się dzielić. 
-Czy ty właśnie mi powiedziałeś, że ci się podobam?
-Może - odparłby z delikatnym uśmiechem, po czym położyłby głowę na twojej klatce piersiowej, jednocześnie jeżdżąc opuszkami palców po twoim biodrze. 
https://media.giphy.com/media/75hx8wli9dLWg/giphy.gif 

D.O
Kyungsoo w momencie, gdybyś do niego przyszła, czytałby książkę i pił gorącą czekoladę. Patrzyłby na ciebie lekko zaskoczony, ponieważ uważał, że każdy już spał. 
-Nie dasz rady sama zasnąć? - zapytałby z troską - połóż się na moim łóżku - dodałby, po czym okryłby się kocem. 
-A ty oppa?
-Ja dokończę rozdział i dołączę do ciebie - dodałby cicho, biorąc do ręki swoją ulubioną pracę - śpij słońce - dodałby z delikatnym uśmiechem. Mimo że ty już smacznie spałaś, Kyungsoo, siedziałby na fotelu i patrzyłby na ciebie z delikatnymi rumieńcami, upijając co chwila czekoladę z kubka. 
 http://31.media.tumblr.com/39357474dc446f582e646cb10c97c8fd/tumblr_nocbrdPe761rl8ttqo1_r1_540.gif 

KAI
Tancerz ćwiczyłby późną porą w swoim pokoju. W momencie, gdybyś do niego przyszła, chłopak byłby jedynie w samych spodenkach. 
-___? - zapytał zaskoczony, upadając na podłogę.
-Robiłeś pompki? - zapytałabyś równie zaskoczona co on - myślałam, że śpisz - dodałabyś, siadając na łóżku chołopaka.
-Zawsze przed spaniem ćwiczę. Dlaczego nie śpisz? Jest pierwsza w nocy - oznajmiłby, siadając tuż obok ciebie - źle się czujesz? - dodałby z troską. 
-Nie, ja tylko - urwałabyś, patrząc na swoje dłonie - boję się sama spać. Wiesz oppa, to dla mnie nowa sytuacja. Ta przeprowadzka, mieszkanie z wami i - urwałabyś, ponieważ chłopak wtrąciłby się, mówiąc.
-Śpij ze mną ___. Na pewno poczujesz się lepiej w moich objęciach - słysząc te słowa, zarumieniłabyś się mocno, na co chłopak zareagował ogromnym uśmiechem. 
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/b6/60/db/b660db16412ea1a34367979367ff3c6b.gif 

SEHUN
Maknae byłby bardzo szczęśliwy w momencie, gdy przyszłabyś do niego w nocy. Uważałby, że w jego obecności czujesz się bezpieczna i że zależy ci na nim. Mimo że tego nie pokazywał, był w tobie zakochany po uszy, więc w momencie, gdybyś poprosiła go o to, by spał z tobą, poczułby się naprawdę dobrze.
-Oczywiście, że możesz ze mną spać. Mam bardzo wygodne łóżko - oznajmiłby, uśmiechając się tak bardzo, że miałabyś wrażenie, że przed kilkoma sekundami właśnie miał zbereźne myśli. 
 https://67.media.tumblr.com/84e93e46b490ad3206324875c62e3dce/tumblr_inline_nogtssPoiy1to1cds_500.gif 

XIUMIN
Wpierw raper nie wiedziałby jak się zachować, ponieważ bardzo się mu podobałaś. Zgrywałby więc pewnego siebie podrywacza, więc oparłby się nonszalancko o ścianę, patrząc na ciebie z góry na dół. 
-No cóż - zacząłby z uśmiechem - cieszę się, że wybrałaś akurat mnie i moje łóżko - dodałby z uśmiechem. 
-Zabrzmiało to jak coś niemoralnego - powiedziałabyś poważnym tonem głosu, przez co Koreańczyk poczułby cię mocno zawstydzony.
-To nie tak, ja ... nie...no ... coś ty - zacząłby się jąkać. 
-Przytul mnie mocno, to mi wystarczy oppa - powiedziałabyś cicho, kładąc się na jego łóżku. W momencie, gdy chłopak zrobiłby to, szepnęłabyś - kto wie, co stanie się później - na te słowa chłopak spiął się gwałtownie, przez co wybuchłaś głośnym śmiechem. 
-Hej, nie śmiej się z oppy.
-Przepraszam, po prostu lubię moment, w którym się zawstydzasz - oznajmiłabyś z uśmiechem, całując go w policzek. 
-Powiedz mi, ale tak szczerze, naprawdę bałaś się spać sama? Bo mam wrażenie, że nie - odparłby z delikatnym uśmiechem. 
-Bałam się, oczywiście, ale twoja obecność jest jak lek, na mój strach - szepnęłabyś, po czym pocałowałabyś go delikatnie w policzek. 
 https://66.media.tumblr.com/4d04f64db33535a40192fbc7c0606fe6/tumblr_ndc4iaKGQ21ttrx9xo1_500.gif 

LAY
Chińczyk, właśnie kładłby się spać w momencie, gdy przyszłabyś do niego. 
-___? 
-Oppa, bo ja - urwałabyś, patrząc na niego smutnym wzrokiem, Lay, widząc to, od razu podszedłby do ciebie tuląc cię mocno. 
-Co się stało kruszyno?
-Miałam koszmar i... i boję się sama spać. Czy mogłabym... no wiesz - urwałabyś, czując wypieki na twarzy. 
-I ty się jeszcze pytasz? - zaśmiałby się cicho - hej, mała, nigdy nie pytaj o takie rzeczy. Chętnie cię przyjmę na noc, będziemy razem zwalczać twoje koszmary - zaśmiałby się, całując cię w czoło - kładź się, ja zaraz do ciebie dołączę, tylko jeszcze pójdę wziąć prysznic - dodałby z uśmiechem. 
W momencie, gdy wróciłby po kąpieli, zastałby cię śpiącą. Widząc cię taką, uśmiechnąłby się delikatnie, po czym położyłby się zaraz obok ciebie, tuląc cię od tyłu. 
https://media.tenor.co/images/1244c0f32bd49fb8c9c9505fe8b964ff/raw 

CHEN
Wokalista od razu przyjąłby cię z otwartymi ramionami. W momencie, gdy bylibyście razem pod kocem, opowiadałby ci śmieszne historie lub to, co robił w dzień. Starałby ci się pomóc zasnąć, ponieważ wiedział, że potrzebujesz snu ze względu na swoje przeziębienie. 
Również Chen, nie ukrywałby tego, że był zadowolony z faktu, że będziecie razem spać. Od kilku tygodni zbierał się w sobie, by wyznać ci uczucia, więc takie spędzanie ze sobą czasu dawało mu nadzieję, że miał u ciebie szanse. 
 https://67.media.tumblr.com/1aa79cb62760d6aeb0b2581cf6ab6a48/tumblr_inline_n5g79qYcRu1ql6qbh.gif 

Wybaczcie!
Naprawdę, ale nie mogłam nic wymyślić z Tao, Krisem i Lu, ponieważ obawiałam się powtórzeń w reakcjach, I tak mam wątpliwości, czy dobrze je napisałam, więc....
No... przepraszam...
Postaram się dodać chłopaków w następnych reakcjach, lecz nie ukrywam, że jednak wolałabym zostać przy obecnym składzie Exo. Mimo że chłopcy należeli do tego zespołu nie mam weny na prace z nimi. 
Wybaczcie mi to Słoneczka... 
Co sądzicie, więc o tej reakcji? 
Podobała wam się? 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

10 komentarzy:

  1. To było po prostu niesanowite! Świetna praca, jak zawsze! Co do Krisa, Luhana i Tao... To ja bym tu jeszcze tylko Luhana dodała, bo za Tao i Krisem nie przepadam XD Ale i tak wyszło ci to świetnie! Dziękuję kochana za reakcję! 💟💟💟

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie reakcje takie zajebibi i w ogóle, czytam kochanego Sehuna i tak No powiem, że leciutko się zawiodłam. Czytając wcześniejsze reakcje chłopaków (powyższe) myślałam, że będzie to również coś ciekawszego. Nie wiem, może za bardzo się nastawiłam na coś superowego w głównej roli z Hunem i dlatego xD
    AJAJAJ jak ja się rozpisuje na okrętke
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie ma tao luhana i krisa ale itak fajne reakcje

    OdpowiedzUsuń
  4. Chen jakiś ty kochany ^^ kocham cie za te reakcje wszystkie mają swój urok ale i tak Chen pobija wszystkich ( zresztą jak zawsze zresztą :*)
    my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mi szkoda, że nie piszesz reakcji z Lu, Krisem i Tao, ale z drugiej strony masz racje; oni nie są już częścią zespołu. Trudno mi to przyznać, bo to moja ulubiona grupa, ale jednak. W każdym razie, od dzisiaj jest to moja ulubiona reakcja :DD Po prostu przecudowna <3 Buziaki W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma reakcji Krisa, Tao i Lu, ale oczywiście rozumiem, że wymyślić, a co dopiero zapisać w jakiś zrozumiały sposób różne reakcje dla 12 osób to masakra.
    Ale jestem przeszczęśliwa, bo uwielbiam wszystkie reakcje z EXO, które piszesz <3 (No, nie tylko te z EXO, ale te z nimi są moimi ulubionymi)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie to było słodkie *.*
    Uwielbiam Twoje reakcje. Najlepiej mi się czytało chyba reakcja Chena, D.O, Baekhyuna i Xiumina ♥
    (http://wanttoparadise.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reakcja z Chanyeolem i Xiuminem najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Xiumin nie jest raperem

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy