czwartek, 24 listopada 2016

#75 Reakcja BTS Gdy próbujecie daddykink

Witam <3
Pierwsze co chce napisać to... OMO, nie wiedziałam, że potrafię pisać takie rzeczy!
Zdecydowanie mogę przynajmniej stwierdzić, że ta praca będzie bardziej śmiała, niż większość reakcji i scenariuszy na moim blogu. A przynajmniej tak myślę...
Miałam ją dodać dopiero jutro, ale jednak znalazłam czas i... oto jest reakcja!
Omo, ale jestem zaskoczona, że coś takiego piszę.
Reakcja jest naprawdę szokująca ( a przynajmniej dla mnie xd )
Czy mi się uda? ( pomińmy fakt, że nigdy nie pisałam bardziej zbereźnych rzeczy )
TO MÓJ DEBIUT xD Bądźcie wyrozumiali xD
Zdecydowanie mogę stwierdzić, że raczej więcej takich reakcji się NIE pojawi...
Nie przedłużając....
Zapraszam <3
~ ~
JIN
Leżałabyś na kanapie czytając jedną z książek. Ignorowałabyś hałasy, które wydawali chłopcy by tylko móc ci przeszkodzić w czytaniu.  W końcu poczułabyś narastający gniew spowodowany chłopakami, dlatego krzyknęłabyś.
-Wynocha z salonu, albo każę wam sprzątać jutro rano cały dorm! - po tych słowach zapadłaby cisza, spowodowana ogromnym zaskoczeniem chłopaków.
-Dobra, chłopaki, noona chyba nie ma humoru - zaśmiał się V, po czym pocałowałby cię w czoło i w jak najszybszym tempie, uciekłby z pomieszczenia wraz z kolegami. 
Uradowana faktem, że masz wreszcie czas dla siebie znów zaczęłaś czytać kompletnie nie zdając sobie sprawy z tego, że Jin, cały czas by cie obserwował. 
Nim zdążyłabyś się zorientować, najstarszy usiadłby na tobie, po czym zabrałby ci książkę, mówiąc.
-Koniec czytania moja kochana.
-Jin - zaczęłaś zła - oddaj mi książkę, naprawdę chcę poczytać - dodałaś, próbując ją od niego zabrać. Koreańczyk, uśmiechnąłby się cwaniacko, po czym wyrzuciłby ją za siebie. 
-Mam zdecydowanie lepsze plany.... córeczko.
-Hę? Czy ja się przesłyszałam? - zaczęłabyś mocno zaskoczona słowami i zachowaniem chłopaka. Ten tylko uśmiechnąłby się delikatnie, po czym włożyłby swoje dłonie pod twoją koszulkę mówiąc.
-Hm... nie. Usłyszałaś wszystko to co powiedziałem.
-Ale J-jin... to jest - urwałabyś, ponieważ chłopak nie zamierzałby się poddać, tylko od razu pokazać ci rzeczy, których sam się naoglądał. 
http://s13.favim.com/orig/160423/bangtan-boys-v-jungkook-rm-Favim.com-4241213.gif 

 RAP MONSTER
Wraz z chłopakami byłabyś na lotnisku, ponieważ mieli zagrać koncert w Japonii. Byłaś dziewczyną lidera, więc gdy tylko miałaś czas, jeździłaś z nim w trasy. Od pewnego czasu zauważyłaś, że Mon zachowywał się nieco inaczej i  bywał częściej chętny na różne wasze zabawy. Dopiero po kilku dniach odkryłaś, że lider, czyta różne książki, które zdecydowanie nie należały do grzecznych. Wpierw nic mu nie mówiłaś, lecz będąc na lotnisku, przypomniałaś sobie o jego książkach. 
-NamJoon - zaczęłaś cicho, łapiąc go za rękę.
-Tak? Coś chciałaś? - mruknął, wypatrując reszty chłopaków.
-Znalazłam kilka fajnych książek pod twoim łóżkiem - zaśmiałaś się cicho. Blondyn spojrzał na ciebie wyraźnie zaskoczony i zawstydzony tym faktem.
-____... to... to nie tak. Ja wcale nie czytam takich rzeczy!
-Och.... spokojnie oppa.... - znów się zaśmiałaś. W momencie, gdy reszta chłopaków do was podchodziła, powiedziałaś do Mona.
-Zobaczymy, czy potrafisz takie same rzeczy.... tatuśku - po tych słowach, pomachałaś reszcie Bts, natomiast ich lider zaczerwienił się mocno. 
-Hyung? Co jest? - zapytał Jimin, podchodząc do Mona.
-N-nic. Spokojnie. Tylko spokojnie - zaśmiał się nerwowo, chowając twarz w dłoniach, by nie było widać jego cholernie czerwonych pliczków. 
 https://67.media.tumblr.com/694995d49ce18ef28bee75e1fdc8a11a/tumblr_inline_o74t5qJAKe1tab8ic_500.gif 

SUGA
Będąc w studiu nagraniowym, zaczęliście się nawzajem nakręcać. Ty oraz YoonGi, byliście ze sobą cztery lata, więc robiliście już naprawdę wiele różnych rzeczy. Późnym wieczorem, gdy Suga kończył tworzyć podkład pod nowa piosenkę, postanowiłaś się z nim trochę podrażnić. Wiedziałaś, że "daddykink" byłoby czymś nowym w waszym związku, więc postanowiłaś spróbować. 
Gdy raper opierał się o krzesło, usiadłaś mu na kolanach przez co ten się szeroko uśmiechnął.
-Jesteś zmęczona?
-Nie.
-To dlaczego usiadłaś mi na kolanach, huh? - zapytałby z coraz większym uśmiechem, zdając sobie sprawę, że miałaś wobec niego jakiś plan.
-Hm... powiedzmy, że.... mam ochotę na przerwanie ci pracy - zaśmiałabyś się, po czym schowałabyś twarz w zagłębienie jego szyi. 
-Poczekaj misia aż wrócimy do dormu, dobrze? Muszę to dokończyć i - urwałby, ponieważ w tej samej chwili pocałowałabyś go delikatnie, zagryzając jego dolną wargę. YoonGi, był od ciebie naprawdę bardzo mocno uzależniony i spełniał każdą twoją prośbę, więc w momencie, gdy go pocałowałaś kompletnie stracił rozum. Sam zacząłby cię całować jednocześnie wkładając dłonie pod twoją koszulkę, by móc odpiąć górną część twojej bielizny. 
-Pomóc ci tatku? - po tych słowach Suga, spojrzałby na ciebie zaskoczony, nie wiedząc, czy to co usłyszał było prawdą?
-Nazwałaś mnie "tatkiem" ? Czy ty chcesz w nasz związek wprowadzić daddykink? 
-Może - zaśmiałabyś sie uroczo, przez co raper uśmiechnąłby się, jednocześnie zgadzając się na spełnienie twojej całkiem nowej i lekko zaskakującej fantazji. 
https://67.media.tumblr.com/179470fccdb577adeaba7c49cfb4bda7/tumblr_nmfdsy1zr61qkruj2o1_500.gif 

JIMIN
Trwałaby kolacja, gdy Jimin, postanowiłby wprowadzić swój plan w życie. Chwyciłby komórkę i zacząłby ci pisać różne zbereźne rzeczy. Cały czas zerkałby na ciebie z ogromnym uśmiechem, widząc twoją twarz podczas czytania jego wiadomości. 
-____? - zacząłby tancerz, wstając od stołu - pójdziemy się przejść?
-Teraz? - zapytałabyś czując postęp w jego słowach. 
-Tak, tak. 
Nie czekałby za wiele na twoją odpowiedź, tylko chwyciłby twoją dłoń i ruszyłby z tobą w stronę wyjścia. Gdy tylko wyszlibyście z dormu od razu skierowałby się wraz z tobą na jego tyły, prosto do małego garażu.
-Gdzie idziemy? Gdzie mnie prowadzisz Park?
-Gdzieś, gdzie zobaczysz na ile stać twojego tatusia - zaśmiałby się, ściskając mocniej twoją dłoń. 
W momencie, gdy znalazłabyś się w pomieszczeniu, chłopak zamknąłby drzwi na klucz, po czym oparłby się o nie, mówiąc.
-Chodź córeczko! Posprawdzamy kilka rzeczy - zaśmiałby się, podchodząc do ciebie przy czym jednocześnie ściągałby swoją górną garderobę. 
 https://67.media.tumblr.com/82c45c6441709b3054d28fea83a82391/tumblr_inline_og1yteLaVu1rdnr8o_540.gif 

J-HOPE
HoSeok, siedziałby w swojej sypialni i oglądałby różne programy, które należały raczej do tych niegrzecznych. W momencie, gdy usłyszałby o daddykink, byłby tym naprawdę zafascynowany i chciałby sprawdzić, jakby to było w waszym związku. 
Późnym wieczorem, gdy wszyscy poszliby spać, chłopak postanowiłby wcielić swój plan w życie. Gdy brałabyś prysznic ten postanowiłby wykorzystać okazję, że szum wody zagłuszał wszelkie dźwięki, po czym wszedłby do środka. Zdjąłby szybko ubranie i bez wahania wszedłby do kabiny.
-Hobi?! Co tu robisz do cholery?!
-Przyszedłem pomóc ci się wykąpać - zaśmiałby się, kładąc dłonie po obydwóch stronach twojej głowy - chcesz, żeby twój "tatuś", pomógł ci umyć plecy?
-Za dużo oglądasz programów w nocy i ci na głowie siada - powiedziałabyś, starając się ukryć przy tym uśmiech.
-Naprawdę? A może jednak chcesz się przekonać czego się nauczyłem? Taki sprawdzian, hę?
-Nie dzięki, ja wolę - urwałabyś, ponieważ ten uśmiechnąłby się cwaniacko, od razu złączając wasze usta. Doskonale wiedział jak cię podejść, więc już nie miałaś wyboru, jak tylko zgodzić sie na jego propozycję. 
http://66.media.tumblr.com/7611263bc63e540c4681c0cd4693f609/tumblr_ny7gmfWd9c1u6ozdoo1_500.gif 

TAEHYUNG
Już od kilku miesięcy ty i Tae chcielibyście spróbować czegoś innego w waszym związku. Oboje od razu wpadliście na dość pewien zbereźny i nieco zaskakujący pomysł. Relacja " tatuś i córeczka"  wydawała wam się na tyle niegrzeczna, że chcieliście tego spróbować. 
Gdy chłopak byłby w garderobie, szykując się na koncert postanowiłabyś się z nim trochę podroczyć. Zaczęłabyś się wachlować jednocześnie rozpinając guziki od swojej koszuli, V, widząc to, zrobiłby się czerwony na twarzy, mając nadzieję, że żaden z chłopaków tego nie widział. Zabrałby cię szybko do jednej z łazienek, po czym oparłby cię o ścianę, mówiąc.
-____, czyś ty oszalała?
-Dlaczego ?
-Prowokujesz mnie przy chłopakach w dodatku w taki sposób, że mam ochotę się na ciebie rzucić i - urwałby, ponieważ pocałowałabyś go namiętnie, po czym odrywając się od niego szepnęłabyś.
-Pora żebyś szedł na scenę.
-Naprawdę? Teraz, kiedy nie mam jak chodzić? - zapytałby, zerkając na swoje spodnie - o nie, nie, moja droga. Mam jeszcze dwadzieścia minut, to wystarczająco dużo czasu, żeby pokazać ci, że nie wolno prowokować swojego chłopaka - po tych słowach zacząłby cię całować, jednocześnie chcąc wprowadzić daddykink. 
 https://67.media.tumblr.com/60d337f00035d60a786cf32e34d3ca32/tumblr_inline_ob90gz1jfM1tfa1cd_500.gif 

JUNGKOOK
Mimo że Kook należał do spokojnych i cichych chłopaków bywały momenty kiedy się diametralnie zmieniał. Pewnego razu Jimin opowiedziałby mu o "daddykink", więc makane od razu chciałby tego wypróbować. Niestety ty byłabyś przeciwna temu, więc chłopak nie mógł wcielić swojego planu w życie. 
Pewnego wieczoru, byłby na gali wraz z chłopakami. Pisałby do ciebie wiadomości i dzwoniłby, lecz ty nie miałaś jak odebrać, ponieważ byłaś bardzo zajęta. Jeon, uznałby to jako prowokację, więc bardzo chciał wrócić do dormu, żeby móc udowodnić ci, jak bardzo tęsknił i jaką miał na ciebie ochotę. 
W momencie, gdy wróciliby z gali, od razu skierowałby się do waszej sypialni. Zamknąłby drzwi na klucz, po czym ściągnąłby swoją koszulę pozostając jedynie w spodniach.
-Dzwoniłem i pisałem, lecz mnie ignorowałaś. Wiesz, że czegoś sie takiego nie robi. Przez całą galę musiałem się ukrywać, ponieważ myśl o tym co chciałem z tobą zrobić sprawiła, że miałem pewien problem - zaśmiałby się, zwisając nad tobą, gdy leżałabyś na łóżku - chcę ci teraz pokazać, że twój Jungkookie nie zawsze jest taki słodki i grzeczny - dodałby, muskając twoje usta.
-Ale Jungkook.
-Spokojnie córeczko.... zajmę się tobą - odparłby zniżonym głosem, by móc wyglądać w twoich oczach jeszcze bardziej seksowniej.
 https://67.media.tumblr.com/fb9e3d712de7ab6d287cb815d08a706f/tumblr_inline_nrpse2urSr1s0srmt_500.gif 
Hu... i reakcja sie zakończyła xd
Ktoś jest w szoku tak samo jak ja?
Ugh.... wątpię, by tego typu reakcje miałby się jeszcze pojawić na moim blogu,
nie jestem dobra w pisaniu takich rzeczy xD
Który chłopak najbardziej się wam spodobał?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

14 komentarzy:

  1. Jezus Maria umarłam! *R.I.P.* Zapalcie dla mnie znicz, proszę [*]. Cudnie wyszły Ci te reakcje! Najbardziej spodobał mi się Kookie i Jimin XD

    OdpowiedzUsuń
  2. moge wiedzieć co to znaczy ,,daddyink" bo niestety nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daddykink to relacja "tatuś i córeczka", tak jak widać po relacjach do chłopaka zwraca się tatusiu, a do dziewczyny córeczko. Do tego taka relacja jest dość zboczona.

      Usuń
    2. dziękuje teraz widze cały sens super reakcja!

      Usuń
  3. Hahahhahha myśl sobie co mnie chcesz, ale ja wprost kocham takie reakcje XDDD <3 Zniszczyłaś mnie tym pod każdym względem ;-; R.I.P

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Sudze przestałam czytać. Nie mogę czytać takich rzeczy na lekcji XDDDDDDD
    Szczerze? Trochę to dziwne dla mnie, ale jak kto lubi xD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Więcej takich! ZDECYDOWANIE WIĘCEJ! Nawet nie wiesz jak to na mnie działa... Ahhh *.* KOCHAM! KOCHAM!

    Mam nadzieje, że się nie obrazisz, ale zrobię sobie małą reklamę xD
    http://bangtanboywings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytaine bo nie wiem xd ile Jimin ma cm bo inni piszą ,że 173 inni ,że 175 sama mam 165 i :<...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, dobra jesteś. Ty pisałaś, że smuty u mnie lubisz, a tu takie sjadfhle
    OMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Jungkook chodź ja tak chce! Boże on bez koszuli...abs *-* Aaaa dojdę...dojdę na msze do kościoła, żeby się za siebie modlić xd
    Reakcje jak zawsze świetne!
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko Jimina i Kookiego i są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę do sugi żeby. Mnie zruchał

    OdpowiedzUsuń
  10. A możecie nie pisać tak? (Zrobiłby)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy