niedziela, 20 listopada 2016

#74 Reakcja BTS Gdy jesteś zazdrosna

Witam <3
Przybywam do was z kolejnymi reakcjami Bts.
Chciałam was również poinformować, że kolejne posty pojawią się dopiero w piątek.
Zachęcam was do zaglądania do zakładek oraz do odwiedzenia mojego drugiego bloga.
Mam nadzieję, że mimo iż reakcje będę krótkie to przypadną wam do gustu.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
JIN
Pokłóciłabyś się z SeokJinem tuż po kolacji. Chłopak nie rozumiałby, dlaczego byłaś o niego zazdrosna, więc pogorszyłoby to sprawę. 
-Nie krzycz na mnie - powiedziałby poważnym tonem głosu, siedząc tuż na wprost ciebie.
-Jak mam tego nie robić, skoro ignorujesz to, co do ciebie mówię?
-Dokładnie słyszę każde twoje słowo, ale nie może mi przejść przez głowę fakt, że się tak zachowujesz - powiedziałby zdenerwowany. 
-Naprawdę?  - mruknęłabyś coraz bardziej zła, przez chwilę patrzyłabyś wściekła na swojego chłopaka, po czym bez słowa wróciłabyś do waszej sypialni. 
-____! ____, wracaj! Natychmiast! - wrzasnąłby zły, po czym pierwszy raz w życiu usłyszałabyś - no kurwa mać! - po tych słowach usłyszałabyś jak Jin, rzuca krzesłem. 
http://67.media.tumblr.com/3a8adb6a5f05553e993595246ebc4657/tumblr_inline_ninglfl19Z1t4ok9q.gif 

JIMIN
 Od kilku tygodni twoje relacje z Jimin, pogorszyłby się, ponieważ chłopak często do późna przebywał w wytwórni, by pomóc młodym tancerką, opanować układ. Doskonale zdawałabyś sobie sprawę z tego, że były śliczne i podrywały twojego chłopaka. Park natomiast byłby zauroczony ich talentem, więc obawiałaś się najgorszego. 
-Znowu tam idziesz? - zapytałabyś smutna, widząc ubierającego się Jimina.
-No tak, kochanie, ja tam pracuje.
-Wiem, ale nie rozumiem dlaczego przebywasz z tymi dziewczynami tyle czasu. Przecież Kook i Hobi też świetnie tańczą. 
-Jesteś zazdrosna? ___, ale nie masz o co - zaśmiałby się, czesząc włosy. 
-Nie mam? A to jak cię podrywają nie jest wystarczającym powodem? - mruknęłabyś, stając tuż obok swojego chłopaka. 
-Aish, przesadzasz. Jesteś przeczulona. 
-Ach tak? - zaśmiałabyś się, po czym zabrałabyś z półki komórkę i portfel. 
-Gdzie idziesz? 
-Czy to ważne? I taak idziesz do tych dziewczyn - szepnęłabyś nawet na niego nie patrząc. Tancerz, widząc twoją złość i smutek, powiedziałby. 
-Wrócę zaraz i - przerwałabyś mu, mówiąc.
-Nie musisz. I tak nie będę spać w dormie - po tych słowach, wyszłabyś z jego sypialni trzaskając drzwiami. 
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGqwN9p8UcI_5V3wWs4flBKm-4-F85s4iEruCYVdfIGhc6Jeebnu1_imMTFjRxAzL9Gd3AlZvQcY0aCCW_z5lQdJOMQ3mV2E43ErcN0uqfwhUFjWXxbt8TknZpETZpmalMJWgPrqL4sLw8/s1600/tumblr_inline_nvjf1vg6Xb1sdvtxq_500.gif 

RAP MONSTER 
Od kilku dni nie rozmawiałabyś z liderem, ponieważ odkryłabyś w jego portfelu mały liścik z jakimś nieznanym numerem telefonu dziewczyny. 
Późnym wieczorem siedziałabyś na łóżku czytając swoją ulubioną książkę, natomiast twój chłopak, siedziałby przy biurku i zerkałby co chwila na ciebie.
-___? - zacząłby niepewnie, lecz kolejny raz byś się nie odezwała. - no proszę, ___, nie zachowuj się jak dziecko - dodałby ponurym głosem. Chłopak, usiadłby tuż obok ciebie i patrzyłby na twoją twarz z powagą. 
-Odezwij się. Nie rozmawiamy od czterech dni, ignorujesz mnie - powiedziałby zły - jesteś dorosłą, śliczną kobietą, która zachowuje się jak dziecko - dodałby coraz bardziej zły. Zerknęłabyś na niego, po czym kolejny raz wróciłabyś do czytania książki. Koreańczyk westchnąłby tylko cicho, po raz kolejny zdając sobie sprawę, że naprawdę jesteś na niego zła. 
http://66.media.tumblr.com/337386ff68e4f9b2e3b33cf755f73e36/tumblr_inline_nho3xvjxk81rqeroi.gif 

J-HOPE
Raper, byłby mocno zaskoczony twoją nagłą zmianą nastroju. Nie wiedziałby co mogłoby to spowodować, więc cały czas by cię pocieszał. 
-Zamknij się - warknęłabyś, odpychając go od siebie. Brunet, odsunąłby się zaskoczony, patrząc na ciebie z dużymi i szklanymi oczami. 
-C-co? Dlaczego? Co z-zrobiłem?
-Co zrobiłeś? Hm... pomyślmy.... nie masz dla mnie czasu, spotykasz się z jakąś blonydną, ignorowałeś mnie cały dzień wczoraj, dalej wymieniać? 
-Och - jęknąłby speszony - jesteś zazdrosna?
-Nie, nie jestem. Przecież nie widzisz jaka jestem szczęśliwa, że mnie zdradzasz? - zapytałabyś sarkastycznie, pokazując palcem na swoją twarz. Przez kilka sekund panowała cisza, którą zaraz przerwał głośny śmiech HoSeoka, który się mocno do ciebie przytulił. 
-Kocham ci moja kochana kruszyno. Jesteś taka urocza - po tych słowach cmoknąłby cię w policzek, sprawiając, że na twojej buzi pojawił się delikatny uśmiech.
http://66.media.tumblr.com/80425192a1facb1a312874a40f7f4582/tumblr_inline_nof0g95gz81tuqa21_500.gif 

SUGA
 Już od kilkunastu minut z waszej sypialni dobiegały głośny krzyki. Kłóciłaś się ze swoim chłopakiem, ponieważ ten od kilku dni całkowicie sie ignorował i w dodatku często rozmawiał z jedną z tancerek. 
-Jesteś przewrażliwiona - powiedziałby, cały czas pisząc coś w swoim zeszycie.
-Nie, nie jestem. To ty do cholery dajesz mi powody.
-Czy musisz tak krzyczeć? Jesteś obok mnie i doskonale cię słyszę - mruknął, kompletnie ignorując twoje poprzednie słowa. 
-Czy ty w ogóle mnie słuchasz YoonGi?
-Gadasz takie bzdury, że sie odechciewa - warknął, zerkając na ciebie. Po tych słowach zapadła cisza, która została przerwana twoim płaczem - kochanie - zaczął chłopak, próbując cię objąć. 
-Zachowujesz się względem mnie naprawdę okropnie. To ja znoszę twoje chore humorki, a ty nawet nie chcesz ze mną porozmawiać tylko mnie ignorujesz. 
-Misia - mruknął, tuląc się do ciebie - wiesz, że kocham tylko ciebie, prawda? Nie spojrzałbym na inną kobietę - dodałby, zerkając na ciebie. Przez kilka sekund biłaś się z myślami, lecz ostatecznie odsunęłaś się od niego, mówiąc.
-Przemyśl to co powiedziałeś i zrobiłeś, a potem wynieś z tego jakąś naukę, bo jeśli tak dalej pójdzie nasz związek dobiegnie końca - oznajmiłaś, roniąc coraz więcej łez.
-___ - zaczął poważnie chłopak.
-Nie. Najlepiej będzie jeśli od siebie odpoczniemy. - po tych słowach opuściłabyś waszą sypialnię, zostawiając w niej złego i pełnego wyrzutów sumienia rapera. 
 https://66.media.tumblr.com/1640394ebd7ef99815f036045b5c8a27/tumblr_inline_o6lpztMWF51tl56ui_500.gif 

TAEHYUNG
Stałabyś twarzą w twarz ze swoim chłopakiem. Miałabyś napuchnięte od łez oczy, a twoje dłonie drżałby pod wpływem ogromnych nerwów. 
-Dlaczego - zaczęłabyś cicho - dlaczego się z nią przytulałeś? 
-Nic takiego nie robiłem ___.
-Dokładnie was widziałam, jestem wyśmiewana na portalach społecznościowych, ponieważ każdy pisze, że mnie zdradzasz.
-Ale tak nie jest - powiedziałby z powagą - kocham tylko ciebie ____.
-To dlaczego mnie okłamujesz? Zdradzasz mnie.
-Nie prawda! - krzyknąłby zły - to kłamstwo. To była kuzynka Jimina, była smutna to ją przytuliłem. Nie bądź zazdrosna o kogoś o kogo nie musisz być. 
-Wiem co widziałam i ona wcale nie była smutna Tae. Była uśmiechnięta, wręcz radosna. - po tych słowach szatyn, roześmiałby się głośno. Nie wytrzymałabyś i mocno byś go spoliczkowała, przez co ten stanąłby spięty, patrząc na ciebie przez łzy. Po kilku sekundach rozpłakałby się jak małe dziecko, trzymając się za czerwony policzek.
-Dlaczego mi to zrobiłaś? - zapytałby cicho - dlaczego mnie uderzyłaś?
-Bo zasłużyłeś. Mogłabym mocniej, bo naprawdę zasłużyłeś. - po tych słowach odwróciłabyś się od niego i ruszyła w stronę drzwi wyjściowych. 
-Kochanie? Gdzie idziesz?
-Jak najdalej. Musimy oboje to wszystko przemyśleć - po tych słowach zostawiłabyś zrozpaczonego chłopaka na środku salonu. 
Minąłby tydzień, a ty wciąż nie odzywałabyś się do chłopaka. Wydzwaniał i pisał do ciebie, chciał, żebyś wróciła, lecz ty nie byłaś jeszcze na to gotowa. 
-____ - szepnąłby, cały czas patrząc na wyświetlacz, by móc na nim wreszcie zobaczyć wiadomość od ciebie. 
 https://lh3.googleusercontent.com/-UwBS6uSxPeE/V7_4XW7cZ_I/AAAAAAAAnf8/X6nWcbNjeEg-_mmfq8hvSI3Veel4121HwCJoC/s426/26.08.16%2B-%2B1 

JUNGKOOK
Byłabyś mocno zazdrosna o swojego chłopaka, ponieważ ten ciągle obracałby się w towarzystwie prześlicznych Koreanek. Ile razy rozmawiałabyś z nim na ten temat, on zaraz by to wszystko tłumaczył, mimo że nie każdy jego argument miał sens. 
W końcu po kilku miesiącach takiego zachowania Kooka, nie wytrzymałaś. Gdy chłopcy mieli próbę, postanowiłaś się na nim odegrać i sprawić, by to on był zazdrosny o ciebie. 
Podczas, gdy on tańczył, ty rozmawiałaś z jednym z ich nowych tancerzy, co sprawiało, że Jungkookie ciągle mylił układ i denerwował się. W końcu nie wytrzymałby i podszedłby do was mając całą czerwoną twarz.
-Odsuń się od mojej kobiety - warknąłby w stronę wyższego chłopaka.
-Przestań Jeon Jungkook - oznajmiłabyś poważnym tonem głosu - rozmawiamy tylko. Nie bądź zazdrosny. 
-Jak mam nie być skoro on się do ciebie klei?! - krzyknąłby zły.
-Wydaje ci się, uspokój się - powiedziałabyś z lekkim uśmiechem. Jeon, widząc to, zrobiłby się wręcz purpurowy na twarzy. Jego ciało napięłoby się gwałtownie, a oczy zrobiłby się szklane. 
-Kocham cię, dlaczego robisz wszystko bym był zazdrosny? 
-Ty traktujesz mnie tak samo. Już wiesz, jak się czujesz, gdy te dziewczyny się tak do ciebie lepią - po tych słowach, odwróciłabyś sie od niego, zostawiając go samego z tancerzem. 
-Serio ją tak traktujesz? -powiedziałby zaskoczony chłopak - taki skarb, a ty zachowujesz się jak idiota - dodałby. Kook, rozumiejąc to jak się zachowywał, odszedłby od chłopaka, wracając na próbę, by móc później z tobą porozmawiać. 
http://67.media.tumblr.com/e5f5ac25e47ae91314e1f54459371ed1/tumblr_nk9f0cyRpa1tdvzg1o1_500.gif 

Hu, i skończyliśmy. 
Podobała wam się reakcja?
Miała być krótka, a wyszło inaczej xD
Ugh.... 
Które zachowanie chłopaków najbardziej was zaskoczyło?
Kolejne posty już w piątek.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

9 komentarzy:

  1. Omo <3 Cudowne były jak zawsze <3 <3 <3
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym naprawdę czytała o sobie, kiedy jestem zazdrosna - szczególnie przy Jiminie i przy Jungkooku.
    Hobi zgarnął moje serce, naprawdę. Chyba chce zostać moim drugim biasem w BTS :")

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowow świetnie Ci to wyszło :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne po prostu <3 ale jak można uderzyć takie bezbronne dziecko jak Taehyung :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O ludzie to było spaniałe. Po prostu z Jiminem jak bym siebie widziała. Boskie

    OdpowiedzUsuń
  6. To było świetne! <3 J-Hope <3 jejku *.* coraz bardziej go lubię, taki cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za wszelkie reakcje :) Jestem tu od niedawna, ale robisz to świetnie!
    Czekam na wiecej... ZDECYDOWANIE WIĘCEJ! Czuje niedosyt :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy