piątek, 1 lipca 2016

#36 Reakcja BTS Gdy przebieracie się razem na Halloween

Witam <3
Tej reakcji nie miałam kompletnie w planach, ale na YT oglądnęłam bardzo fajny filmik o charakteryzacji na Halloween i...oto jest nowa reakcja.
Jaka będzie?
Trochę zabawna, trochę niegrzeczna xD
Nie wiem jeszcze, okaże się później, bo piszę ją naprawdę spontanicznie ^^
Zapraszam <3
~  ~  ~

JUNGKOOK
Wraz ze swoim chłopakiem, postanowiłaś pójść na imprezę, gdzie miały królować różne przebrania. Z racji tego, że właśnie było Halloween, większość sklepów miała bardzo fajne przebrania. Postanowiłaś przebrać się za złodziejkę, ponieważ miałaś w szafie ubrania, które byłyby odpowiednie do tego stroju. Chciałaś wiedzieć, za kogo przebiera się Kookie, lecz chłopak nie chciał ci zdradzić, jedynie co powiedział to to, że masz czekać na niego w salonie.  Gotowa już do imprezy zeszłaś do salonu, oparłaś się o framugę drzwi, czekając na chłopaka. 
W pewnym momencie poczułaś jego dłonie na swoich biodrach. 
-Widzę, że przebrałaś się za złodziejkę - mruknął ci do ucha - to dobrze, bo ja...jestem policjantem - dodał, całując cię w szyję. Odwróciłaś się w jego stronę, widząc go ubranego w policyjny mundur. Musiałaś przyznać, że w tym wydaniu, wyglądał naprawdę seksownie. 
-Um - jęknęłaś, przygryzając dolną wargę - możemy już iść? - zapytałaś, kierując się od razu w stronę drzwi wyjściowych. Otwierałaś już drzwi, gdy nagle brunet chwycił cię za dłoń i przyciągnął cię do siebie, mrucząc ci d ucha.
-Dobrze kochanie pójdziemy, ale wiedz że później spotka cię kara, ponieważ jesteś cholernie seksowną złodziejką - szepnął ci do ucha, zagryzając lekko jego płatek.
https://em.wattpad.com/4c9c4f21ae5a7787355f9ff16ae7188059a989e6/687474703a2f2f33382e6d656469612e74756d626c722e636f6d2f61623966623962363364626430313339636233326465326632393332343964372f74756d626c725f6e716765387567656c4231753138796f706f355f3530302e676966 

 J-HOPE
 -Kochanieeee - jęczał J-Hope, leżąc na kanapie.
-HoSeok do jasnej cholery - mruknęłaś  - za godzinę zaczyna się impreza, a ty wciąż nie masz stroju - dodałaś, siadając obok chłopaka. 
-Musimy tam iść? Znam znacznie lepsze zajęcia niż jakieś przebieranki - zaśmiał się, bawiąc się guzikiem od twojej koszuli. 
-Wiem Hope, że znasz. Tak się zabawnie składa, że ja też znam i impreza jest właśnie TĄ rzeczą - oznajmiłaś, patrząc na niego wrogim wzrokiem. Brunet, widząc że jednak z tobą nie wygra, westchnął tylko cicho, pytając.
-To co mam ubrać?
-Ja już mam przebranie - zaśmiałaś się, widząc jak twój chłopak marszczy nos z niezadowolenia. 
-Dobrze skoro tak, to daj mi dziesięć minut i będę gotowy.
-Naprawdę Hobi? Dasz radę? - znów zachichotałaś, patrząc na rozpromienionego rapera. Ten jednak nic się nie odezwał, tylko pognał do waszej sypialni. 
Po upływie kilku minut, zszedł na dół ubrany w niebieski garnitur. 
-Za kogo się przebrałeś? - zapytałaś zaciekawiona, podchodząc jednocześnie do niego.
-Jak to za kogo? Jestem James'em Bond'em - po tych słowach, podrzucił swój biały kapelusz, jednocześnie parskając głośnym śmiechem. 
https://66.media.tumblr.com/aef4c983753e5fe52fa5a8809ae392f9/tumblr_ncrchufMyS1sjhq9oo1_500.gif  

RAP MONSTER
-Aish ____ mam taką cholerną ochotę cię ugryźć - mruknął poważnym głosem Namjoon, przyglądając ci się, gdy ubierałaś swoje przebranie. 
-To, że przebrałeś się za wampira nie oznacza, że możesz mnie gryźć - odparłaś rozbawiona, po czym podeszłaś do niego z rozpiętą sukienką - zapnij mi zamek - dodałaś, stając przed nich. Chłopak odrzucił pelerynę w tył i otworzył usta, ukazując kły.
-Aish nie wydurniaj się Namjoon, tylko zapnij ten zamek, bo się spóźnimy - oznajmiłaś, zerkając na niego. Blondyn pokręcił głową, zapinając sukienkę. 
-Wyglądasz naprawdę seksownie, może nawet za seksownie. Chłopaki będą ci się przyglądać, a naprawdę tego nie chcę - zaczął robiąc się poważnym na twarzy.
-Spokojnie Kim - zaśmiałaś się, po czym dodałaś - mój zazdrosny wampirek - po tych słowach, ucałowałaś go w usta, na co Koreańczyk zareagował ogromnym uśmiechem. 
 http://66.media.tumblr.com/40d60a174b5797346fcb2ea6dcb99e55/tumblr_nehij6lst71syhgx9o4_400.gif  

JIN
 -Uważasz skarbie, że strój Sherlock'a jest odpowiedni na taką imprezę? - zapytał Jin po raz kolejny, przeglądając się w lustrze. 
-Tak Jin, na pewno - zaśmiałaś się, tuląc go od tyłu - możemy już iść? Przeglądasz się dłużej niż ja, a to ja robiłam sobie makijaż - dodałaś, patrząc na niego uważnie. 
-Wiem kochanie, wiem. Po prostu chcę wyglądać dobrze w towarzystwie mojej przepięknej dziewczyny - szepnął, całując cię lekko. 
-Jesteś słodki SeokJin - zaśmiałaś się, idąc w stronę drzwi wyjściowych. 
-Wiesz, że cie kocham?
-Coś mi się tam obiło o uszy - droczyłaś się. 
-Czyli nie jesteś pewna? Hm - urwał nagle, przybliżając się do ciebie -  to może po imprezie, poszukamy razem jakiś wskazówek w sypialny? Huh? - po tych słowach, uniósł cię do góry, przez co oplotłaś nogi wokół jego pasa,jednocześnie szepcząc.
-Kusząca propozycja Sherolck'u.
  http://s13.favim.com/orig/160513/jin-j-hope-suga-rapmon-Favim.com-4306288.gif  

TAEHYUNG
Przechodziłaś obok sypialni, gdy nagle dobiegł cię niski ton głosu twojego chłopaka.
-____ będzie zachwycona, tak, tak musi być,w końcu - urwał, zdając sobie sprawę że mu się przyglądasz. Chciałaś coś powiedzieć, ale szatyn chwycił cię za dłonie i gwałtownie wprowadził do pokoju.
-Tae? Co ty wyprawiasz? - zapytałaś zaskoczona, gdy wokalista zamknął za sobą drzwi.
-Chciałem zapytać, jak podoba ci się mój strój.
-Uh jest...dość niegrzeczny - odparłaś spokojnie, patrząc na niego z góry na dół. 
-Tak? To dobrze, prawda? Wyglądam, jak Bad Boy? Podobam ci się? Będę pasował do twojego przebrania? - zadawał ci co rusz to nowe pytania. 
-Tak, na wszystkie twoje pytania, odpowiadam tak.
-Serio? Czyli zgodzisz się na pocałunek? - zapytał, podchodząc do ciebie wolnym krokiem.
-Hm...czy ja wiem - droczyłaś się z nim.
-Wiem, że chcesz ____, widzę to pożądanie w twoich oczach - mruknął, składając delikatny pocałunek na twoim czole.
-Aish, przejrzałeś mnie - zaśmiałaś się cicho, całując go w rozchylone wargi.
 http://66.media.tumblr.com/1c3dc62b6315064e76531cb3da73e3a4/tumblr_ndukwrtWo71taokkzo2_250.gif  

JIMIN
-Więc...przebrałeś się za -  urwałaś, nie wiedząc za kogo się przebrał Jimin.
-Nie wiesz? Nie widać? Za kujona ____ - zaśmiał się, poprawiając okulary - będę wyglądał na inteligentnego seksiaka, prawda? - zapytał, obracając się dookoła własnej osi, byś mogła mu się lepiej przyjrzeć. 
-Czy ja wiem - zaczęłaś nie pewnie. Szatyn, widząc u ciebie zawahanie, podszedł do lustra, mówiąc.
-Źle wyglądam? Nie jestem podobny do kujona? Może powinienem zmienić strój? - zaczął, mierząc do lustra różne ubrania.
-Aish Park, żartowałam. Wyglądasz naprawdę dobrze - szatyn, słysząc to zawstydził się, poprawiając czapkę i jednocześnie mówiąc.
-No tak...przecież ja zawsze wyglądam, jak seksiak - po tych słowach, uderzyłaś go lekko w ramie, śmiejąc się głośno. 
 http://s3.favim.com/orig/150321/boy-bts-kpop-bangtan-boys-Favim.com-2581952.gif  

SUGA
-Sądzę kochanie, że będziemy wyglądać najlepiej na tej imprezie - oznajmił Suga, patrząc na ciebie poważnym wyrazem twarzy.
-Dlaczego?
-Ty wyglądasz naprawdę seksownie, ja również wyglądam świetnie, wiec - zaśmiał się, kręcąc przy tym zabawnie głową. 
-No tak, zapomniałam że jesteś bardzo skromny - zażartowałaś, patrząc na blondyna, który ubrany był w stój pilota. 
-Ale właśnie takiego mnie kochasz, prawda?
-Oj prawda, prawda - zaśmiałaś się, tuląc się do swojego chłopaka, który dziś wyjątkowo się uśmiechał - masz bardzo dobry humor, dlaczego?
-Sama twoja obecność kochanie tak na mnie wpływa.
-To było urocze - mruknęłaś, tuląc się do niego. 
-Wiem skarbie, wiem. Przy tobie robię się właśnie taki słodki, co ty ze mną robisz? - po tych słowach, pocałował cię lekko w czoło, po czym dodał - chodźmy na imprezę, chcę widzieć zazdrość u innych, gdy zobaczą moją piękną kobietę i mnie ubranego w zajebisty strój pilota - po czym zaśmiał się, chwytając twoją dłoń i idąc w stronę drzwi. 
http://data.whicdn.com/images/217414591/large.gif  

Co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję, że tak ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

13 komentarzy:

  1. Jimin mnie rozwalił. Za kogo się przebrałeś? No jak to za kogo, za kujona XDD
    A Kookie w stroju policjanta wygląda naprawdę mrrrr... x3
    Sługa też niczego sobie, chociaż zachowanie Taehyunga było najbardziej, hmm, zabawne? Nie wiem, czy to odpowiednie słowo, ale nieważne.
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobała reakcja ^^

      Usuń
  2. Jungkook + strój policjanta = atak mojego serca
    (dlaczego nie możemy mieć takich działań na matematyce?)
    Jimin po prostu...W sumie to pasowało do niego charakteru (zachowanie) xd
    Suga wiadomo skromny cukier :P
    V bad boy też atak serca xd
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tak właściwie reakcje Kook'a pisałam z myślą o tobie xD
      V musiał być bad boy'em, ponieważ ten gif i ten chłopak...aish nie mogło być inaczej :D

      Usuń
    2. Naprawdę z myślą o mnie?
      Zaskoczyłaś mnie, nie powiem :D
      Ale pozytywnie :)

      Usuń
    3. Oczywiście, wiedziałam jak Jungkookie na ciebie działa, więc szkoda byłoby tego nie wykorzystać ^^

      Usuń
    4. Znasz moje słabości xd

      Usuń
  3. Łoooł ! Relacja Jeona mnie ... zabiła ? Tak zdecydowanie, ona była wręcz BOSKA ! Co prawda całego BTS była niczemu sobie ! Kochana jeszcze więcej chęci w pisaniu reakcji i czekam już na następną ! Życzé weny !! ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jungkook bierz mnie *szept* XD
    Hopiś tak dobrze wygląda w niebieskim <3 Jestem Hope, Dżejms Hope XD
    Rapmonnie :v Nie widać Ci oczu przez te soczewki, skarbie XD
    Jin jako Sherlock, TAKKKKK *swoją drogą, zaispirowało mnie to do scenariusza XD Dzięki*
    TaeTae w War of Hormones... *Myślę, że w BigHicie, jak to kręcili, dostał po prostu wskazówkę "Kill'em all" XDDD*
    Jimin, ty inteligenty seksiaku... ZAŁOŻYŁEŚ TYLKO OKULARY, NIE PODNOSI TO TWOJEGO IQ XDDD
    I tak wygrał mój pilot... SUGA. Trzy razy na tak, dla mojego chłopaka w blondzie, w Dope Suga po prostu... *~* <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się jarałam, gdy pisałam reakcje Ciastka xD
      Cieszę się,że reakcja Jin'a zainspirowała cię do scenariusza ^^
      I taak... Suga i blond włosy *-*
      Chociaż przyznam, że SeokJin w blondzie wygląda niesamowicie, zdecydowanie najlepiej z chłopców ^^
      Usuń

      Usuń
    2. Sorry, że się wtrącę...
      ALE W DOPE KOOKIE RZĄDZI!!! XDD
      Za każdym razem, jak oglądam teledysk, nie mogę się skupić na niczym innym, kiedy tylko na horyzoncie pojawia się Mr.Policeman x.x XDD
      Iii... Tak, V w War Of Hormone wygląda zabójczo, prawie tak dobrze, jak Kookie w Dope XDDD
      *kuźwa, po co ja się wcinam, to nie moja konwersacja*
      *cicho siedź, durny głosiku w mojej głowie, nie będziesz mi mówić, co mam robić*
      *oho, głupota się odezwała*
      *a ty to niby mądra jesteś, co?*
      *no wiesz, ja w każdym razie nie każę sobie pisać tych bzdur powyżej*
      *ale sama przyznasz, że sensownych bzdur ^^*
      *noo... z tym się ciężko nie zgodzić XD*
      Pozdr~

      Usuń
  5. Hormony buzują! Po jinie

    Jin + seksowny strój (wszystko na kim seksowne) = mój zawał i zgon

    Kto przyjdzie na mój pogrzeb? Zaproś ie Jina tak w nawiasie ale nie chce mi się go wstawiać

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy