niedziela, 31 lipca 2016

#46 Reakcja BTS Gdy zjesz ostatnią paczkę ich ulubionych ciasteczek

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją BTS, którą zamówiła W. Wiem, że bardzo długo czekacie na zamówienia, ale nie mam na nie pomysłu. Obiecuję, że w tym tygodniu NA PEWNO wszystkie zrealizuję ^^
Zachęcam was do odwiedzania zakładki "ANKIETA" i uzupełnienie anonimowej ankiety, która pomoże mi w prowadzeniu bloga ^^
Zapraszam <3
~ ~

RAP MONSTER
Siedziałabyś na kanapie w dormie chłopców, zajadając się ostatnią paczką ulubionych ciastek twojego chłopaka. Obok ciebie w pewnym momencie usiadłby Jimin, pytając.
-Czy to nie są - urwałby nagle, ponieważ z kuchni usłyszelibyście donośny głos lidera.
-Hej! Kto do cholery wziął moje ciasteczka?! - krzyknąłby, wchodząc szybko do salonu. Patrzyłabyś na niego, trzymając tuż przy buzi małe okrąglutkie ciasteczko. 
-Och to ty kochanie? - zaśmiałby się cicho - spokojnie skarbie, możesz je jeść jeśli ci tylko smakują - dodałby, całując cię w czubek głowy, po czym opuściłby salon.
-A gdybym to był ja, musiałbym sprzątać jego pracownię przez tydzień - dobiegłby cię roześmiany głos tancerza.
https://66.media.tumblr.com/abea0221ee1feaa2736eedb74bb67064/tumblr_inline_oaqzwq6kK41uqlue4_500.gif 
JIN
Siedzielibyście na sali prób chłopców, gdy nagle Jin, powiedziałby.
-Jungkooie, możesz podać mi moje ciastka? Są w torbie - brunet, przeglądnąłby torby tak, jak kazałby mu hyung, lecz nie widząc słodkości, powiedziałby.
-Nie ma ich hyung.
-Jak to nie ma?! Przecież je pakowałem - mruknąłby, przybliżając do siebie torbę, gdzie miały być jego ciasteczka. 
-Kochanie - zaczęłabyś, przybliżając się powoli do niego - zjadłam je. Miałam ogromną ochotę na coś słodkiego - dodałabyś szeptem wprost do jego ucha. SeokJin, pokręciłby głową, udając że jest urażony.
-To były moje cynamonki - jęknąłby, marszcząc zabawnie nos.
- Odkupię ci, albo - urwałbyś, całując go w skroń. Brunet, czując twoje usta na swojej skórze, uśmiechnąłby się sam do siebie, szepcząc.
-Cóż...jestem teraz wstanie ci przebaczyć - po czym obydwoje zaczęlibyście się śmiać. 
http://data.whicdn.com/images/176880285/original.gif 
JIMIN
 Chłopcy byliby w garderobie, przygotowywując się do sesji zdjęciowej. Ty natomiast siedziałabyś pod ścianą jedząc ulubione ciasteczka Jimin'a.
-Hej, kochanie, co ty wprawiasz? - zapytałby, siadając obok ciebie - to są moje ciasteczka?! Moje ulubione i OSTATNIE ciasteczka?! - zapytałby z niedowierzaniem, patrząc to na ciebie to na paczkę słodkości. 
-Nie krzycz ChimChim, sam wczoraj zjadłeś ich dwie paczki i bolał cie brzuch - zaśmiałabyś się, pstrykając go w nos. Szatyn tylko  pokręciłby głową z uśmiechem jednocześnie wstając z podłogi. 
-Dobrze __ no dobrze, ale jeśli będziesz  chciała coś w nocy robić, to ja będę zajęty jedzeniem ciastek - zaśmiał się, kręcąc zabawnie biodrami. 
http://pa1.narvii.com/5772/ce0104f853f73425ce74ee3d156e39349dd4a592_hq.gif 
J-HOPE
HoSeok, w momencie gdyby zauważył, że jesz jego ulubione słodkości, podszedł by do ciebie, wskazując na ciebie palcem. Mrugałby oczami i otworzyłby szeroko usta, wydając przy tym dziwny dźwięk. 
-O co cho chodzi? - zapytałabyś pełną buzią. 
-O co? O co?! Jesz MOJE ciasteczka! I to ostatnią paczkę! - wrzasnąłby, skacząc wokół ciebie - oddaj je. No oddaj - krzyczałby, jak małe dziecko śmiejąc się przy tym. Spojrzałabyś na niego, wkładając sobie do ust ostatnie ciastko. Hobi, widząc to, zacząłby udawać że płacze jednocześnie krzycząc.
-__ mnie nie kocha! Zjadła moje ciastka!
http://38.media.tumblr.com/b7912cc19c043bc2cd24b4fb677a1dac/tumblr_nonxmgs2Ov1rngqpbo1_250.gif 
JUNGKOOK
Leżałabyś na łóżku Jungkook'a, jedząc ciastka jednocześnie czytając komiks TaeTae. W pewnym momencie usłyszałabyś, maknae, który  widząc cię na swoim łóżku, zacząłby.
-Kochanie dlaczego jesz moje ciastka? 
-Ponieważ są bardzo dobre - zaśmiałabyś się, zerkając na niego. Brunet, usiadłby obok ciebie, po czym położyłby się na twoich kolanach jednocześnie biorąc kilka ciastek z paczki. 
-Nie wystarczy ci to, że masz obok siebie takie ciastko, jak ja? - zapytałby ze śmiechem.
-Nie jesteś tak słodki, jak one - oznajmiłabyś z trudem powstrzymując śmiech. Maknae, spojrzałby na ciebie, biorąc komiks do ręki i wyrzucając go za siebie. Położyłby się na tobie, robiąc różne miny ciągle pytając.
-A czy teraz jestem odpowiednio słodki, byś mnie pocałowała? 
 http://s13.favim.com/orig/160218/bts-gif-jeon-jungkook-bangtan-boys-kpop-Favim.com-4012738.gif 

TAEHYUNG
Chłopak, goniłby cię po całym salonie krzycząc i śmiejąc się w jednym.
-Oddawaj moje czekoladowe misie kochanie!
-Nie! - zaśmiałabyś się zgrabnie omijając go obok kanapy. V, uśmiechnąłby się szeroko, biegnąc za tobą. W pewnym momencie chwyciłby cię mocno w pasie, podnosząc do góry.
-Idziemy do mnie kochanie - zaśmiałby się, otwierając szybko drzwi do pokoju. Posadziłby cię na łóżku, od razu siadając na twoich kolanach. Wziąłby parę ciasteczek i wepchałby je sobie wszystkie do buzi, patrząc na ciebie. 
-Udławisz się - zaśmiałabyś się, widząc jak chłopak nie mógłby sobie poradzić z jedzeniem ich.
-Muszę je zjeść przed tobą - mruknąłby niezrozumiale, bawiąc się sznurkiem od twoich spodenek - to moja ostatnia paczka - dodałby, zerkając na ciebie. Spojrzałabyś na niego, widząc ślady czekolady na jego ustach, nie mogąc się oprzeć, pocałowałabyś go na co szatyn uśmiechnąłby się lekko, szepcząc.
-Teraz to muszę zjeść je wszystkie - po czym znów wpakowałby sobie ich dużą ilość do buzi. 
http://s6.favim.com/orig/160106/gif-v-kim-taehyung-taetae-Favim.com-3849796.gif 
SUGA
YoonGi, patrzyłby na ciebie z powagą na twarz, podczas gdy ty zjadłabyś jego ulubioną słodycz w postaci małych orzechowych ciasteczek. 
-Ciastka.Moje.Ciastka - szepnąłby, podchodząc do ciebie. 
-Wieczorem Jin oppa wybiera się do sklepu, kupi ci te ciastka jeśli tak bardzo będziesz je chciał - oznajmiłabyś, siadając na kanapie. Blondyn, nie odrywałby od ciebie nachylając się nad tobą. Musnąłby twoją dolną wargę lekko ją przygryzając.
-Spokojnie gwiazdko, wieczorem się przejdziemy do sklepu i kupimy mnóstwo tych ciasteczek - zaśmiałby się cicho, po czym przygryzając wargę dodałby - masz bardzo słodkie usta - po czym znów by cię pocałował -będę cię tak całował cały czas - szepnąłby z lekkim uśmiechem, kładąc dłonie na twoich udach. 
 http://24.media.tumblr.com/0482f214280d139847b4091f5066cb03/tumblr_n53i047lTt1svb0geo2_250.gif 

BTS
-___! - zacząłby Rap Mon
-Gdzie nasze ciastka - dodałby Jin, chowając twarz w dłoniach jednocześnie udając przejęcie. 
-Nie wierzę, że to zrobiłaś - odezwałby się Hobi, uśmiechając się lekko.
-Moje ciasteczka - szepnąłby V, wspominając ostatnią paczkę słodkości. 
-Nie wierzę - mruknąłby Suga, łapiąc się za głowę.
-Ale i tak cie kocham...znaczy kochamy - zaśmiałby się nerwowo Jimin, nie wiedząc co zrobić z dłońmi. 
-Ma rację. Kochamy cię - oznajmiłby Kookie, tuląc cię do siebie. 
 http://images6.fanpop.com/image/photos/35400000/-BTS-gif-bts-35491945-500-235.gif 

Co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję W, że się nie zawiodłaś.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 
P.S nie zapomnijcie o ankiecie <3

11 komentarzy:

  1. TO.JEST.PERFEKCYJNE! Reakcja Namjoona była idealna ♥ Z resztą tak jak i wszystkich. Nie no, hehe. Dziewczyno masz naprawdę talent! Jeśli spisałabyś wszystkie Twoje reakcje i scenariusze to jednej książki to na pewno ona okazałaby się bestsellerem :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, to było takie urocze ^^
      Dziękuję to naprawdę miłe <3

      Usuń
  2. -Kookie...
    -Co?
    -Niezłe z ciebie
    (ba dum tsss) Sorry musiałam <3 :D
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kooki aaaaa! To jest najsłodsze ciasio!
    Jimin...weź mnie nie strasz xd
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bozie jakie to urocze i te gify takie słodziutkie że no ja nie mogę. Świetna ta reakcja zresztą jak każda pozdrawiam i życze weny <3 M

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że to Hobi wygrał, ale czytając V zmieniłam zdanie XDD
    Jejku, to było takie słodkie jak... jak... jak czekoladowe ciasteczka XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że tak późno, ale brak internetu pozbawił mnie opcji wcześniejszego zobaczenia tego postu. :) Bardzo mi się podobała ta reakcja i równie bardzo mnie rozczuliła! Koookie & Tae <3 Ten końcowy opis całego zespołu też był fajny. Z całego serca życzę ci weny i pozdrawiam cieplutko W. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kooki i hobi to było super :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy