czwartek, 21 lipca 2016

#43 Reakcja BEAST Gdy cię poznają

Witam <3
Przybywam do was z reakcją BEAST. Dzięki nim tak właściwie pokochałam k-pop, później było SHINee, Nu'est, BIGBANG, EXO, SUPER JUNIOR, BLOCK B, BTS i wiele wiele innych ^^
Mam do nich ogromny sentyment, a najbardziej do tej piosenki (klik) , od razu pokochałam rudzielca ( YoSeob ) i blondyna ( DongWoon)
Niestety HyunSeung, odszedł z zespołu w tym roku ;/ Aish naprawdę szkoda...
Jeśli ktoś z was moje Słoneczka, nie zna ich, to zawsze może sobie posłuchać kilka ich piosenek.
Polecam tą co jest w linku, Good Luck oraz YeY, zwłaszcza tą ostatnia ^^
Jeśli macie pytania, możecie zadawać je w w zakładce z pytaniami. Planuję jeszcze założyć dwie, do scenariuszy i do scenariuszy paranormalnych ^^
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~~
DOOJOON
 Lider, starałby się być opanowany i poważany, niestety nie udawałoby mu się to, ponieważ od razu zacząłby się rumienić i plątać w zdaniach. Nie potrafiłby oderwać od ciebie wzroku, ponieważ od razu wpadłabyś mu w oko. 
W momencie, gdybyś przechodziła obok niego, on wzdychałby pod nosem i szeptał, jak bardzo jesteś śliczna.
http://66.media.tumblr.com/9b05c38197e49addf5dc392e1d12b859/tumblr_mm6xptBe4Y1rtqb67o1_500.gif  

 JUNGHYUNG
Raper od razu przystąpiłby do podrywania cię.  Uśmiechałby się co chwilę, starając się chwycić cię za dłoń. Co jakiś czas przybliżałby się do ciebie, szepcząc miłe słówka. 
W momencie, gdybyś chciała od niego odejść, chłopak chwyciłby twoją dłoń i przybliżył cię do siebie, szepcząc.
-Ja jestem niegrzeczny. Ty jesteś niegrzeczna. Z tego coś musi być -po czym, musnąłby lekko twoje usta.
 http://pa1.narvii.com/5773/6cd628ff2c5114b71d9cf85176ab2e16d90b538e_hq.gif 

GIKWANG
Tancerz, widząc cię po raz pierwszy, zarumieniłby się bardzo mocno. Uśmiechałby się do ciebie lekko, czekając na swoją kolej do przedstawienia się. Gdy przyszła jego kolej, uśmiechnął się szeroko do ciebie i z radością w głosie, powiedział.
-Jestem Lee GiKwang, jesteś naprawdę ładna - zaśmiałby się, wciąż uśmiechając się do ciebie. 
Po kilku minutach, gdy zostałabyś sama szatyn, podszedłby do ciebie, mówiąc.
-Skoro już się poznaliśmy - urwałby nagle, rumieniąc się - może miałabyś ochotę, pójść ze mną na kawę? 
image 

HYUNSEUNG
 Przy waszym pierwszym spotkaniu, chłopak wydawałby się cichy i małomówny. Zmieniłby się w momencie, gdybyś została z nim sam na sam.
Stałabyś pod ich garderobą, czekając na jedną ze stylistek, gdy w pewnym momencie z pomieszczenia, wyszedłby wokalista. 
-Jestem Jang HyungSeun - powiedziałby, patrząc na ciebie z uśmiechem.
-Wiem to - zaśmiałabyś się, widząc jego lekkie zakłopotanie.
-Wiesz, równie dobrze możesz mówić na mnie Oppa - odparłby po chwili ciszy, uśmiechając się do ciebie uroczo. 
https://media.giphy.com/media/oeWn0emrd1tvy/giphy.gif 

YOSEOB
Chłopcy kręciliby teledysk do Bad Girl, podczas gdy ty, przyglądałabyś się każdemu z nich. Po  upływie godziny, podeszliby do ciebie, przedstawiając się.
-Uważaj na YoSeob'a - zaśmiałby się DooJoon, patrząc na wokalistę.
-Dlaczego?
-Jest strasznie słodki i potrafi to wykorzystać - wtrąciłby się maknae, zerkając na lekko speszonego blondyna.
-Aish tam - zacząłby YoSeob, podchodząc do ciebie - mnie już znasz, ale ja nie znam jeszcze ciebie. Może miałabyś ochotę, wybrać się gdzieś ze mną kochanie?  - po czym, uśmiechnąłby się do ciebie szeroko, jednocześnie robiąc aegyo.
 http://images6.fanpop.com/image/photos/32600000/Yoseob-beast-b2st-32604760-500-500.gif 

DONGWOON
W momencie, gdy wokalista cię zobaczył, od razu podszedłby do ciebie. Jego zdolność do potykania się o cokolwiek, uruchomiłaby się w momencie, gdy stanąłby tuż przed tobą. 
Upadłby na ciebie, rumieniąc się i przepraszając cię za swoją niezdarność, czułby się źle, wiedząc że wywarł na tobie złe wrażenie.
Podczas przedstawiania się, spojrzałabyś na niego, śmiejąc się.
-Na pewno cię zapamiętam, to ty na mnie rano wpadłeś - zaśmiałabyś się, tym samym sprawiając, że na twarzy Koreańczyka, pojawiłby się rumieńce.
-Przepraszam, ale jestem straszną niezdarą. Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła.
-Oczywiście że nie, to było nawet zabawne - odparłabyś z uśmiechem, przez co chłopak, również by się uśmiechnął.
http://65.media.tumblr.com/763a1d8bf56dc44e6a1a8dc53ca2eea2/tumblr_inline_mhk693hpAH1qz4rgp.gif 

Aish, jak ja dawno ich nie słuchałam.
Muszę to nadrobić.
Co sądzicie o reakcji?
Która reakcja najbardziej wam się spodobała? 
Oczywiście reakcje nie oddają dokładnie ich prawdziwego zachowania, ale kto wie, może któryś z tych chłopaków ( wróć, mężczyzn, bo maknae ma już 25 lat)
może by się tak zachował xD
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

6 komentarzy:

  1. ILE?! Qtfa, a ja już ostrzyłam pazurki na Hyungseunga. Gif z nim jest taki słodki, że tylko cukrzycy dostać XDD
    W sumie to jego reakcja mi się spodobała najbardziej, więc... XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zespołów mam około 16, ale znam jeszcze sporo innych, których tylko czasem słucham ^^
      Cieszę się, że ci się podobało ^^
      Szkoda HyunSeong'a, że odszedł, ale skoro tak chciał (?), chociaż co do tego nie jestem pewna.

      Usuń
  2. Ostatnio zakochałam się BEAST *_* Są cudowni, twoje reakcje też <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Masz rację, chłopcy Beast są bardzo utalentowani ^^

      Usuń
  3. Uuuu *.* Urocze, takie Kawaii ♥ (wyobraź sobie takie długie te iiii)
    Czekam na kolejne, chociaż chętnie bym przeczytała z Bloczkami od ciebie.

    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może Block B niedługo się też tu pojawi ^^

      Usuń

Obserwatorzy