piątek, 22 lipca 2016

#44 Reakcja EXO Kiedy odkrywają, że masz cichego wielbiciela

Witam <3
Kolejna reakcja, lecz tym razem z EXO, którą zamówiła Taeyeon <3
Mam nadzieję, że wam/ci, przypadnie do gustu ^^
Kolejna reakcja dwunastu utalentowanych i przystojnych chłopaków. Sądzę że nie będą ich zachowania jakoś specjalnie długie, ponieważ chcę uniknąć powtórzeń, niestety nie mam za bardzo pomysłów, więc...zobaczymy.
Tak w ogóle to, bardzo lubię tę piosenkę (KLIK)
Zapraszam <3
~ ~
TAO
Huang, siedziałby w salonie na kanapie, obracając w palcach mały liścik, który znalazłby w twoim pokoju. 
-Ona ma wielbiciela. Aish - urwałby, kręcąc głową i cicho mamrocząc przekleństwo - muszę jakoś temu zapobiec, przecież nie pozwolę na to, by ktoś inny ją całował oprócz mnie - dodał, wstając z kanapy. Ruszyłby do twojego pokoju by odnieść liścik, gdy nagle przyszłaby mu do głowy pewna myśl.
-Przecież pary nie tylko się całują - gdy tylko zdałby sobie sprawę z tego co powiedział, ruszyłby biegiem do twojego pokoju, gotów wyznać ci swoje uczucia. 
http://66.media.tumblr.com/tumblr_m2m8pya5nN1rqav8no3_250.gif 

 XIUMIN
Koreańczyk w momencie, gdyby zdał sobie sprawę, że jest jakiś chłopak, który się w tobie podkochuje i próbuje mu cię odbić, poczułby się naprawdę źle. Od razu ogarnęłaby go zazdrość, która rosła z minuty na minutę. W momencie, gdybyś wyszła z dormu chłopków, twój przyjaciel, który był bardzo w tobie zakochany, ruszyłby za tobą, śledząc cię. W chwili, gdyby tylko zobaczył cichego wielbiciela, od razu rzuciłby się na niego ze złością i nadzieją, że da ci spokój.
https://media.giphy.com/media/MlTP0oWmzbPna/giphy.gif 

LUHAN
Chińczyk, grałby na komórce w jedną z gier, gdy nagle zauważyłby, że gdzieś wychodzisz. 
-___? Gdzie idziesz?- zapytałby z uśmiechem, zerkając na ciebie.
-Na spacer.
-Kiedy wrócisz? 
-Nie mam pojęcia - odparłabyś szybko, jednocześnie otwierając drzwi. W momencie, gdy opuściłabyś dorm blondyn, pognałby do twojego pokoju. Coś mu nie pasowało w twoim zachowaniu, byłaś zdenerwowana i roztrzęsiona. 
-Wielbiciel? Co do cholery?! - mruknąłby zły, widząc listy schowany pod twoim łóżkiem - zamorduje go - dodałby, schodząc na dół, by zdążyć cię dogonić.
http://66.media.tumblr.com/tumblr_m9slsg6ZyK1rw7if5.gif 

CHEN
Gdyby tylko Chen się zorientował, że jest jakiś chłopak, który próbuje cię poderwać na różne sposoby, postanowiłby z tobą porozmawiać.
-Rozumiem kochanie, że jest jeszcze ktoś, kto czuje do ciebie to samo co ja. Rozumiem to w końcu jesteś naprawdę świetną przyjaciółką i idealną dziewczyną, dlatego chcę byś wiedziała jedno.
Jeśli zobaczę, gdzieś tego palanta obiecuję, że jego znajomi będą zbierać go z podłogi - zaśmiałby się, przybliżając twoją twarz - to ja jestem twoim oppą kochanie - dodałby na koniec, całując cię w czoło.
 https://m.popkey.co/c7b40a/Q80Zr.gif 

LAY
Zhang cały czas obserwowałby cię i ciągle zadawał ci pytania czy go kochasz. W momencie, gdybyś chciała gdziekolwiek wyjść, on robiłby wszystko by zatrzymać cię w dormie, lub szedłby z tobą.
-Lay - zaczęłabyś, ubierając płaszcz - pozwól mi iść na te cholerne zakupy - dodałabyś, próbując dostać się do klamki, którą zakrywał swoim ciałem twój chłopak.
-Pójdę z tobą.
-Wiem że nie lubisz zakupów oppa. Pójdę sama.
-Tak? A może po prostu chcesz się spotkać z tym "tajemniczym zakochany wielbicielem" ? - zadałby ci pytanie ponurym głosem.
-C-co?
-Myślisz że nie wydziałem tych wiadomości i nieodebranych połączeń? Zdradzasz mnie? - zapytałby, patrząc na ciebie ze szklanymi oczami.
-Nie. Oczywiście że nie!
-W takim razie, idziemy razem na zakupy - powiedziałby z lekką chrypą, jednocześnie zakładając płaszcz.
http://31.media.tumblr.com/d99ea76236fa2b2e0538ea9341b5233f/tumblr_npbrxpJtqp1s36084o1_250.gif 

KRIS
Chińczyk, wściekłby się, widząc cię w towarzystwie chłopaka, którego nie znał. Wpierw przyglądałby się wam z zaciśniętymi pięściami, ale widząc, że nieznajomy próbuje cię pocałować, rzuciłby się na niego. Popchnąłby go na ścianę i przygniótłby go bardzo mocno, sycząc.
-Masz się odczepić od mojej dziewczyny. Jestem dobry do czasu, jeśli znów napiszesz do niej te zjebane teksty, odnajdę cię i tak cię spiorę, że się nie poznasz w lustrze -po tych słowach, puściłby go mamrocząc przy tym przekleństwo. 
-Idziemy kochanie - oznajmiłby, patrząc na ciebie z gniewem w oczach.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mavj2bLwCC1romzlbo1_500.gif 
BAEKHYUN
Byun, siedziałby na swoim łóżku w pokoju nie wiedząc co ze sobą zrobić. Odebrał od jakiegoś faceta dużego miśka i liścik, który był zaadresowany do ciebie. Gdy przeczytał jego treść, zrozumiał że musi się śpieszyć z wyznaniem ci swoich uczuć, ponieważ jakiś chłopak, starał się to zrobić szybciej od niego.
-Co mam zrobić? Zaprosić ją na kolację? Do kina? Do parku? Aish...Byun ona i tak z tobą nie będzie - mruknąłby pod nosem, wciąż patrząc ze smutkiem na prezent, który dostałaś od wielbiciela. 
-Wiem - szepnąłby nagle pod nosem - powiem jej, że ten miś jest ode mnie - zaśmiałby się, biorąc go do ręki i poszedłby do twojego pokoju, gdzie czytałabyś książkę.
 https://67.media.tumblr.com/c15e6363f9821016a7b53f3c008ae930/tumblr_n7vykypXKV1tfducco1_500.gif 

CHANYEOL
-Co to? - usłyszałabyś za sobą głęboki głos rapera - kto to napisał? 
-Wielbiciel - zaśmiałbyś się, rumieniąc lekko.
-Podoba ci się coś takiego? Nie wolałabyś, by jakiś chłopak, powiedział ci to prosto w twarz? Ten rodzaj podrywu, jest trochę - urwałby, przeczesując swoje włosy - tchórzliwy - dodałby, uśmiechając się lekko
-Może i  tak, ale nie zmienia to faktu, że fajnie jest mieć kogoś takiego.
-Aish __ - mruknąłby, biorąc cię na ręce - ja jestem twoim cichym wielbicielem, a nie widzę żebyś była szczęśliwa z tego powodu.
-Ale C-chanyeol -jęknęłabyś, rumieniąc się przy okazji - ale ty - urwałabyś, czując na swoich ustach, usta chłopaka.
-Tak ___ kocham cię. Ja przynajmniej mówię ci to prosto w twarz, a nie poprzez karteczki - zaśmiałby się, kręcąc się dookoła własnej osi - ale skoro ci się coś takiego podoba, będę pisał ci takie liściki każdego dnia - dodałby, śmiejąc się cicho.
http://data.whicdn.com/images/70513997/large.gif 
D.O
Mimo że Kyungsoo z natury jest cichy i dość spokojny, w momencie gdyby dowiedział się, że masz wielbiciela, poczułby się urażony i zdradzony, mimo że był tylko twoim przyjacielem. 
Siedziałabyś na kanapie, przeglądając Internet, gdy w pewnym momencie, do salonu wszedłby mocno poobijany D.O.
-Oppa?! Co ci się stało?!
-C-co? Aish.... nie nic myszko. Spokojnie - szepnąłby, siadając obok ciebie.
-Kto ci to zrobił?
-Nie ważne - mruknąłby, dotykając poranionego policzka.
-Oppa?
-Powiedzmy że... nikt nam już nie przeszkodzi - szepnąłby, rumieniąc się lekko.
 http://www.theoneshots.com/wp-content/uploads/2015/05/tumblr_inline_n9gqjvjpST1sar3v9.gif

KAI
Jongin, siedziałby na ziemi, opierając się jednocześnie o ścianę. Między wami trwałaby cisza, spowodowana kłótnią o twojego cichego wielbiciela.
-Posunął się za daleko. Nie ma prawa wchodzić do naszego dormu - mruknął Kai, spoglądając na ciebie z powagą na twarzy - jeśli jeszcze raz dostaniesz coś od niego i ukryjesz to przede mną, mogę wtedy zacząć się zastanawiać nad naszym związkiem. 
-Szantażujesz mnie?!
-Nie kochanie. Po prostu nie chcę cię stracić, a ten palant specjalnie miesza w naszym związku - oznajmiłby, przybliżając się do ciebie - jeśli nie da ci spokoju, sam z nim coś zrobię - dodałby, tuląc się do ciebie.
http://67.media.tumblr.com/tumblr_m8rub4Vk0b1rsskhm.gif 

SEHUN
Szatyn, otworzyłby drzwi z rozmachem, widząc przed sobą wyższego od niego Koreańczyka.
-Ty do kogo? - mruknąłby, patrząc na niego z góry na dół.
-Do ___.
-Nie ma jej - syknąłby, zdając sobie sprawę, że to ten sam chłopak, który dwa dni temu, dzwonił do ciebie i mówił, jak bardzo cię kocha.
-Wiem że jest. Widziałem, jak tańczyła w swoim pokoju - oznajmiłby, próbując wejść do środka. Maknae, przygryzłby wargę, popychając nieznajomego. 
-Słuchaj nie wiem po co ty to wszystko robisz - zacząłby, chwytając jego bluzę i unosząc lekko do góry - ale przestań. ___ cię nie kocha, nie zna cię i brzydzi się tobą. Jeśli jeszcze raz zastanę cię tutaj, lub zauważę jakieś durne prezenty czy też liściki, naślę kogoś na ciebie. Nie wiem...policję lub kogoś gorszego. Masz zostawić moją dziewczynę w spokoju idioto - warknąłby, popychając go i rzucając w niego prezentem, który kupił ci  tajemniczy wielbiciel.
 1k my gifs exo exo k sehun oh sehun exo gif sehun gif FOR JANE :-)  

SUHO
Byłoby coś po północy, gdy ktoś do ciebie zadzwonił. Twój chłopak, którym był Junmyeon, odebrałby za ciebie, ponieważ słodko byś spała.
-Halo? - mruknąłby zaspanym głosem.
-Cześć księżniczko, to ja twój tajemniczy wielbiciel - zacząłby nieznajomy - mam nadzieję, że mój prezent ci się spodoba. Może spotkamy się jutro? Bardzo chciałbym abyś mnie poznała słonko, dobrze? - po tych słowach, zapadłaby niezręczna cisza. Brunet, przeczesałby swoje rozmierzwione włosy, sycząc.
-Zostaw moją ___ w spokoju. Dzwonisz do niej o tak późnej porze i masz nadzieję, że się z tobą spotka. Jesteś głupi czy głupi? Nie wiem co tobą kieruje, bo na pewno nie miłość. A teraz masz dwie rzeczy do zrobienia, pierwsza to usunięcie numeru mojej ukochanej, a druga zniknięcie z jej życia - gdy tylko skończył, rozłączył się szybko od razu usuwając numer nieznajomego.
-Kto dzwonił o tak później porze? - zapytałabyś zaspanym głosem.
-Ktoś pomylił numery, śpij kochanie - szepnąłby, tuląc cię do siebie i składając lekki pocałunek na twoim czole. 
  

Co sądzicie o reakcji?
Mam nadzieję  Taeyeon, że się nie zawiodłaś na tej reakcji ^^
Kto spodobał wam się najbardziej? 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE



19 komentarzy:

  1. Jakie to było urocze *_* Tak bardzo mi się to podobało <3
    A do tego jeszcze EXO <3
    Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy ten Baekhyun :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jesteś głupi czy głupi?" XDDDDDDD
    Uwielbiam ten tekst XDD
    Nie mam za wiele czasu, więc krótko. Reakcje są świetne, jak zwykle zresztą. W tym momencie nie wiem, która rozwaliła mnie najbardziej. Tało mu zapadł w pamięć, a to z powodu tego gifa, oraz innych gifów (if u know what i mean ^^)
    Dobra lecę, bo mam zaraz śniadanie, a potem dzień pod tytułem "Francuzi i Kielce" XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Super reakcja ♡ świetnie to wszystko wymyśliłaś, masz naprawdę talent. Najbardziej spodobał mi się D.O i Chanyeol. To było przeurocze, a w dodatku z EXO ♡♡ Powidzenia w pisaniu☆ Pozdrawiam cię ciepło
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo dziękuję ^^
      Mam nadzieję, że kolejne zamówione reakcje, pojawią się już niebawem <3

      Usuń
  5. Genialne ^^ "jesteś głupi czy głupi?" rozwalilo mnie to hah :D wszystkie są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Suho taki uroczy ohmajgod ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham to! Można jeszcze zamówić reakcje? :o
    Exo!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3
      Jak na razie mam zamkniętą kolejkę z reakcjami, ale możesz napisać mi swoje zamówienie w odpowiedniej zakładce, a ja postaram się jak najszybciej je zrealizować ^^

      Usuń
  8. Oczywiście, że się nie zawiodłam ♥ Reakcje wszystkich były przekochane. Najbardziej spodobały mi się te Krisa, Chanyeola i Sehuna ♥
    Przepraszam, że nie napisałam komentarza wcześniej, ale było urwanie głowy, bo siostra mamy miała ślub ;-;
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się spodobała reakcja ^^

      Usuń
  9. Uwielbiam reakcję Chena, Baeka i Chanyeola <3 Liczę na więcej reakcji!
    Pozdrawiam cieplutko~

    OdpowiedzUsuń
  10. ło cholera, stooop!
    Tao, moja pandaaa
    Mordercze Baozi i Jelonek... TO ZAPRZECZA ICH NATURZE, ALE TAK BARDZO TO LUBIĘ *A*
    Chen... *Call me oppa* (PRZEPRASZAM, SPACZONY MÓZG ;-;*
    Gif Laya to cudo, kompletne cudo! XD <3
    "Idziemy kochanie"... Ejjj, właśnie chciałeś dokonać aktu przemocy na bezbronnym chłopaku... Kij, pójdę *^*
    Byun, ty cholero, poźniej same komplikacje, serce kobiety zdobywa się TWOJĄ PERFEKCYJNĄ EGZYSTENCJĄ, nie miśkiem
    Chanyeol zawsze rozpuszcza moje serce ;-; <33
    Oesu, D.O, jakiego ja mam banana na twarzy, ja go dosłownie widzę, jak chowa zmasakrowane ciało do szafy *proszę, nie pytaj* <3333
    A Kai przez D.O też niedługo będzie chował ciała w szafkach...
    Sehun.. D;ACZEGO TY PISZESZ TAKIE RZECZY, SĄ ZBYT DOBRE, Sehun... "Policję, albo kogoś gorszego", jak ja to kocham
    Ojejj, Junmyeon *^* po prostu urocze

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy