sobota, 9 lipca 2016

#39 Reakcja EXO Gdy chodzisz po dormie w samej bieliźnie

Witam <3
Przybywam do was z reakcją EXO. W zespole jest(było) dużo chłopców. W sumie tylko jeden chłopak mniej niż w SEVENTEEN.
Duża ilość chłopców = mózg A.R.M.Y rozwalony xD
Jeszcze w dodatku nie znam ich tak dobrze, więc zajmuje mi to jeszcze więcej czasu niż z BTS czy też SHINee, ale co tam, kocham was, więc piszę tę reakcję ^^
Reakcje zamówiła W.
Dlatego też to tobie moja droga dedykuję tę reakcję ^^ Mam nadzieję, że ci/wam się spodoba :)
Przepraszam, że będą takie krótkie, ale wiecie....dużo chłopców.
Zapraszam <3
~ ~ ~ ~

KRIS
Wpierw YiFan nie zwróciłby na ciebie uwagi. Tak jak zawsze, czytałby swoją ulubioną książkę od czasu do czasu, popijając przy tym herbatę. 
W momencie gdybyś przeszła obok niego, niosąc kubek z kawą i talerz z ciastkami chłopak, zaczerwieniłby się gwałtownie, wstając szybko z kanapy. Podszedłby do ciebie i mruknąłby.
-Kochanie? C-co ty robisz?
-Idę do pokoju? 
-D-dlaczego tak ubrana? A właściwie nie ubrana?!
-Aish daj spokój oppa, jesteśmy sami - zaśmiałabyś się, widząc zaskoczonego i podnieconego chłopaka, który patrzyłby to na twoją bieliznę to na twoją twarz.
-Sami? - zapytałby nagle, uśmiechając się w zadziorny sposób - to dobrze - dodałby, biorąc od ciebie talerz i kubek - a teraz ja i moja ukochana, pójdziemy się rozebrać - urwałby nagle, by zaraz się wypalić - ubrać, miałem na myśli - dodałby, ciągnąc cię do swojego pokoju. 
http://data.whicdn.com/images/94422065/large.gif  
 SUHO
Lider, widząc cię ubraną jedynie w bieliznę, poczułby się urażony faktem, że chodzisz tak po dormie, podczas gdy chłopcy mogliby kręcić się wokół. W momencie, gdybyś chciała wyjść z jego pokoju, brunet chwyciłby cię mocno za nadgarstki, odwracając cie tym samym w swoją stronę.
-O-oppa - jęknęłabyś, nie wiedząc dlaczego wyraz twarzy twojego chłopaka, zmieniłby się tak gwałtownie.
-Dlaczego chodzisz ubrana tylko w bieliznę? - zapytałby, opierając cię o zimną ścianę. Po twoim ciele przeszłyby zimne dreszcze, tym samym sprawiając, że zrobiłoby ci się bardzo zimno. 
-J-ja - urwałabyś nagle, czując na swoich ustach, usta swojego chłopaka.
-Nie denerwuj swojego oppy ____, możesz tak chodzić ubrana, ale tylko w moim pokoju, gdzie będę mógł cię spokojnie podziwiać - szepnąłby ci do ucha, jednocześnie ściskając twój pośladek.
 http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6aa1hVM2U1r2f9x2o1_500.gif  

LAY
Yixing, widząc cię ubraną tylko w bieliznę, zacząłby się do ciebie gwałtownie przybliżać. Nie przeszkadzało by mu to, że właśnie znajdywalibyście się w salonie, gdzie lada chwila mogliby pojawić się chłopcy. 
Podchodząc do ciebie, zacząłby ściągać z siebie koszulę, robiąc przy tym jednoznaczne ruchy. 
-K-kochanie? Co ty...wyprawisz? - zapytałabyś niepewnie, widząc jak bardzo Lay się nakręcił, widząc cię tak skąpo ubraną. 
-Prowokujesz mnie ____, jak mam inaczej reagować na twój ubiór, ciało i ruchy? - zapytałby ochrypłym głosem, obejmując cię w pasie. 
-A-ale ja, nie wiedziałam że ty.... że ja....- jąkałabyś się, przez co na twarzy tancerza, pojawiłby się ogromny uśmiech, który by oznaczał tylko jedno.
-Moje kochane słoneczko....dziś spędzimy wyjątkowo aktywnie to popołudnie - szepnąłby, biorąc cie na ręce i z ogromnym podekscytowaniem, ruszyłby do pokoju.
 http://66.media.tumblr.com/a002d87425f0f844ea5bb128e0ba5084/tumblr_inline_nc4e1vpegG1rw2s4s.gif  

SEHUN
-____! - krzyknąłby twój chłopak, widząc cię ubraną bardzo skąpo, w dodatku przechadzającej się po dormie - ubierz się do cholery - mruknąłby, starając się, złapać cię i zaprowadzić do pokoju.
-Dlaczego krzyczysz? Nic złego nie robię - droczyłabyś się z nim, jednocześnie kręcąc biodrami.
Blondyn widząc to, stanąłby gwałtownie w miejscu, kłopocząc się z twojego powodu. 
Oparłby się o ścianę, nie mogąc oderwać wzroku od twoich pośladków, jednocześnie myśląc - jak ja bym chciał je uszczypać i....stop, stop Sehun - ocknąłby się nagle, podbiegając do ciebie. Chwyciłby cię i uniósł do góry, przerzucając przez ramię, jednocześnie mamrocząc.
-Strach pomyśleć, co zrobiłby Kai i Luhan, widząc ją tylko w....omo, dobrze że ich tu nie ma.
 http://66.media.tumblr.com/2f99a3ac4f4561085071cd5eac075246/tumblr_inline_nk3jhjBGVa1rtcuwt.gif 

CHEN
Szatyn, stałby oparty o framugę drzwi. Podziwiałby twoje ciało, które było bardzo dobrze widoczne, ponieważ chodziłaś po dormie ubrana tylko w bieliznę. Przygryzałby wargi, jednocześnie przewracając oczami z ogromnym uśmiechem, gdyż bardzo podobałby mu się widok ciebie tak skąpo ubranej. 
Nie przejmowałby się faktem, że w każdej chwili mógłby cię ktoś zobaczyć, ponieważ wiedział że niema nikogo w dormie. 
-Chen? Dlaczego tak na mnie dziwnie patrzysz? - zapytałabyś nagle, przez co chłopak zaczerwieniłby się, robiąc przy tym kilka kroków do tyłu , by po chwili schować się w pokoju. 
http://24.media.tumblr.com/386e190a5a5baba7159fee150972aa87/tumblr_mtgxglROwf1rcib0uo1_500.gif 
KAI
Tancerz, siedziałby w kuchni, pijąc gorącą czekoladę. W pewnym momencie, zrobiłby duże oczy i otwarłby szeroko usta, widząc cię chodzącą po salonie. Byłby bardzo zaskoczony i uradowany faktem, że widzi cię wpółnago. Uśmiechnąłby się pod nosem, wstając od stołu. Gdy wszedł do salonu, gdzie przebywałaś, odchrząknąłby i z ogromnym uśmiechem i rumieńcami na twarzy, oznajmiłby.
-Jesteś cholernie seksowna w tym wydaniu - zacząłby, idąc w twoją stronę - nie zmienia to faktu, że byłoby lepiej, gdyby zarzuciła coś na siebie.
-Dlaczego?
-Ponieważ Xiumin hyung, rzuciłby się na ciebie. Nie ukrywam, że też mam na to ochotę, ale wolę zaczekać do nocy - zaśmiałby się, po czym nachylając się w twoją stronę, dodałby - jeśli wiesz co mam na myśli kochanie - po czym pocałowałby cię w skroń.
 http://66.media.tumblr.com/50f9d796c1fd03544b426dd4f33abaff/tumblr_inline_mr4y55W3ZI1qz4rgp.gif  

LUHAN
Blondyn, stałby jak zaczarowany na środku korytarza, przecierając oczy ze zdumienia. Wpierw nie mógłby uwierzyć, że właśnie stał się światkiem, widoku twojej nagości. 
Przetarłby kciukiem swoją dolną wargę, pozwalając swojej śmiałej i niegrzecznej naturze na opanowanie jego ciała. W momencie gdybyś stanęła przy kanapie, chłopak dosłownie, rzuciłby się na ciebie tym samym, sprawiając że upadlibyście na podłogę. Leżałby nad tobą, patrząc ci w oczy i mrucząc.
-Czyli teraz chodzimy po dormie w samej bieliźnie? - zapytałby, luzując guziki przy swojej koszuli. Chciałabyś coś powiedzieć, lecz Chińczyk, pocałowałby cię gwałtownie w usta, od czasu do czas szepcząc, jak bardzo na niego działasz. 
 http://31.media.tumblr.com/tumblr_m9yluzaxnC1rfuysvo1_r1_500.gif 

D.O
Kyungsoo byłby tylko twoim przyjacielem, który byłby w tobie bardzo mocno zakochany. 
W momencie, gdyby tylko zauważyłby cię, przechadzającą się po dromie w samej bieliźnie, poczułby się zazdrosny. Wróciłby do pokoju, po czym wyszedł by po chwili z niego w dłoni, trzymając swoją bluzę.
-____, proszę ubierz się. Cieszę się, że czujesz się u nas, jak u siebie, ale nie zapominaj że mieszka tu dwunasty chłopaków, którzy tylko czyhają na taką owieczkę, jak ty - oznajmiłby, patrząc na ciebie swoimi dużymi czarnymi oczami.
-A ty nie jesteś czasem jednym z nich? - zapytałabyś z uśmiechem.
-Jestem porządnym chłopakiem, który nic by ci nie zrobił. Nikomu nie możesz tak ufać, jak właśnie mi ____. Naprawdę zrobiłbym dla ciebie wiele rzeczy. Teraz, proszę zrób ty dla mnie jedną rzecz i ubierz moją bluzę. Jest specjalnie taka duża, by zakryła twoje - urwałby, patrząc na twoje piersi - atuty - dodałby, rumieniąc się i jednocześnie, spuszczając wzrok na podłogę. 
 http://27.media.tumblr.com/tumblr_m3kjriyjWh1rpxflno1_500.gif  

XIUMIN
Mimo że Koreańczykowi, podobałby się widok ciebie siedzącej w salonie w samej bieliźnie, starałby się tego nie okazywać, mimo że uśmiech sam chciał się pojawić na jego buzi. Usiadłby obok ciebie, przekonując cię do ubrania się i jednocześnie, ostrzegając że chodzenie po dormie bez ubrań, może być krępujące i niebezpieczne dla ciebie i chłopaków. 
W momencie, gdy wróciłaś do swojego pokoju by się ubrać, Xiumin zacząłby wystawiać język i uśmiechać się zadziornie, wyobrażając sobie, jak tańczysz przed nim ubrana jedynie w bieliznę. 
https://66.media.tumblr.com/4d04f64db33535a40192fbc7c0606fe6/tumblr_ndc4iaKGQ21ttrx9xo1_500.gif  
CHANYEOL
Park, latałby za tobą po całym dormie, krzycząc żebyś się ubrała. Mimo że widział iż nie masz na to kompletnie chęci, wciąż by nalegał. 
-Dlaczego mam się ubrać? Nie ma przecież chłopców. 
-To nic. Masz się ubrać i już - mruknąłby, prowadząc cię do twojego pokoju.
-Oppa, dlaczego ci to przeszkadza? - nadal pytałabyś tym samym sprawiając, że na twarzy rapera, pojawiłyby się rumieńce.
-Jestem zazdrosny okey? Cholernie zazdrosny i mimo że widok ciebie w takim wydaniu cholernie mi się podoba, nadal chce żebyś się ubrała. Chciałbym uniknąć momentu, gdzie musiałbym odciągać od ciebie napalonego Kai'a i Sehun'a - oznajmiłby spokojnie, podając ci koszulkę i spodenki - tylko ja mam prawo oglądać cię w tym wydaniu - dodałby z uśmiechem, jednocześnie opuszczając twój pokój.
 http://67.media.tumblr.com/3760e988dc8bc656335ffee6acca3065/tumblr_mrjt9zwvo21rhgt63o1_500.gif 

TAO
-Zawsze wiedziałem, że jesteś odważna i pewna siebie, ale n-nie sądziłem, że d-do tego stopnia - jęknąłby Chińczyk, patrząc na ciebie dużymi i pełnymi pożądania oczami. 
-ZiTao, jesteś zakłopotany? - droczyłabyś się, podchodząc do niego wolnym krokiem.
-N-nie. Wyglądam?
-Oczywiście oppa - szepnęłabyś, tuląc się do niego - naprawdę ci się podobam?
-Jak cholera ___ - oznajmiłby  zniżonym głosem.
-Czyli - urwałabyś, przygryzając wargę. Chłopak nie mogąc się powstrzymać, uśmiechnąłby się szeroko, jednocześnie biorąc cię na ręce, mówiąc.
-Pieprzyć to, ty i ja oraz wolny pokój - zaśmiał się, po czym dodał poważnym tonem głosu - to będzie długi dzień.
 https://38.media.tumblr.com/ecdc3a041fe28d4c1a430960d3bb3753/tumblr_inline_nqw5kqZbMk1sa155i_500.gif 

BAEKHYUN 
Byun, przyglądałby ci się zza uchylonych drzwi, podziwiając twoje ciało i seksowne ruchy, gdy poruszałaś się po kuchni, by zrobić sobie coś do picia. 
Od czas do czasu, przymykałby oczy, uśmiechając się szeroko. 
W pewnym momencie, weszłabyś do salonu, tym samym przyłapując Baek'a na podglądaniu cię.
-Aish....oppa nie ładnie tak podglądać.
-C-co? J-ja? Nie, coś ty ___- zacząłby się jąkać. 
-Zawsze się jąkasz, gdy kłamiesz- zaśmiałabyś się.
-C-co?- znów by się to zrobił, patrząc na ciebie z rumieńcami - cholera masz rację - dodałby z lekkim uśmiechem, spuszczając głowę, by móc bez problemu podziwiać twój czerwony stanik.
-Oppa, ja to widzę - prychnęłabyś, zakładając ręce na piersi
-Przepraszam, ale widząc two - urwałby nagle, bo do salonu wszedł Suho.
-____?! Co ty wyprawiasz?! Baekhyun?! A ty co tu robisz do cholery?!
-J-ja...idę! - krzyknął, wracając biegiem do swojego pokoju.
-Dziękuję oppa - zaśmiałaś się, patrząc na bruneta.
-Gdyby nie moja interwencja, salon byłby przez was w strzępach - oznajmiłby ze śmiechem - teraz proszę, idź się ubierz, ja też jestem mężczyzną - zaśmiał się, klepiąc cie w ramie. Ty jedynie przytaknęłaś, wracając do pokoju. 
https://31.media.tumblr.com/edf4c009974879d6cbb9b98859839eaa/tumblr_inline_nielogauCY1rrtejy.gif 
To jest jedyna reakcja, którą pisałam prawie dwie godziny.
Wciąż nie mogę uwierzyć, dlaczego to tak cholernie długo mi zajęło.
Aish...
Mam nadzieję, że reakcja się wam spodobała :)
Oraz mam nadzieję W, że nie zawiodłaś się na tej pracy ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe reakcje <3
    Cieszę się, że wróciłam, zwłaszcza, iż wstawiasz takie prace...
    I'm done <3
    LuHan... Baekhyun... Cała reszta... XD
    Kocham cię <3
    Żądam więcej takich reakcji ^^
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo dziękuję za tak bardzo miłe słowa <3
      Może jeszcze niedługo pojawią się reakcje ^^

      Usuń
  2. Zajebiste jak zawsze <3 <3 <3 sorry nie mogłam się powstrzymać :D wszystkie reakcje są świetne :D <3 masz wielki wielki wielki talent pisz tak dalej ;) pozdro^^ i weny :) czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMO tak bardzo dziękuję <3
      Czytając wasze komentarze, aż mam łzy w oczach...asih..
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. DOBRA
    ZOBACZYŁAM TYTUŁ
    BYŁAM PEWNA, ŻE TO BĘDZIE BTS.
    ALE CHOLERA NIE!!
    TO EXO! 12!
    *^*
    ok, czytam...
    Kris. Gif Krisa. *W tym momencie, klnie na czym świat stoi, że mu włosy tak wolno odrastają, JA CHCĘ STARĄ FRYZURĘ W KIJ* Jasne, jasne, ubrać...
    Suho... W tej chwili mam tak dziwną minę XD Bedboj trochę XD
    DLACZEGO PRZERYWASZ REAKCJĘ LAYA W TAKIM MOMENCIE?! *a poza tym, to fake jest. Lay by pewnie i tak poszedł spać, albo by nie zauważył XDD*
    Przez Sehuna mam teraz strasznie brudny umysł, bo wspomniałaś o Luhanie... HUNHAN ACTIVATION mi się zrobiło XDD
    Awee, jaki słodziaszny Chen XD <3 Bardziej pasowałaby mi tu reakcja Laya, a Chena do Laya XD *bum*
    *OGARNIJ SIĘ MARIANNA, TO REAKCJA KAI'A A TY MYŚLISZ JUŻ O XIUMINIE XDD* Ekhem...
    LUHAHUHAUHAUHAUHAUHANNNN TO JEDEN Z MOICH NAJWIĘKSZYCH BIASÓW JAK TY MOŻESZ, AKTYWOWAŁAŚ "Bad Luhan Mode" XDDD *próbuje się uspokoić... Nie wychodzi*
    Ojeeeju, jaki D.O <33 *^* On mnie zawsze rozczula w reakcjach noo *^*
    ... *Jak już zdążyłam się uspokoić po Lulu, to ty znowu, MI DAJESZ XIUMINA, TEN GIF, TO WSZYTSKO, JA NIE MOGĘ, ZROZUM, ŻE EXO NA MNIE ZBYT DZIAŁA, NIE MOGĘ TAKICH RZECZY CZYTAĆ XD*
    Chan *^* Ten gif jest jednocześnie uroczy, taki asdfg XD Jezu, w żadnej reakcji nie mogę się odpowiednio wysłowić XD
    fgtrtrgfvbfvgfvgg fbvgvbf *tak, właśnie przywaliłam czołem w klawiaturę. Nie żartuję, zrobiłam to serio* TO PRZEZ TAO. HUANG ZITAO, JAK JA CIĘ DORWĘ KIEDYŚ...
    AISADFK BYUN *Suho Oppa, spokojnie, ja już bym go przeniosła do sypialni, twój salon zostanie nienaruszony*

    Generalnie, to żadna reakcja nie była w stanie wyrazić, jak całe Exo na mnie cholernie działa XDD
    Unnie, to Ci tak cholera dobrze wyszło *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus Chruystus, jaki długi komentarz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah cieszę się, że reakcje ci się podobały ^^
      Nawet nie wiesz, jak się uśmiechałam gdy pisałam reakcje Luhan'a i Byun'a xD

      Usuń
  5. No cóż.. Niestety muszę Cię obciążyć odpowiedzialnością za mój zawał serca. Oczywiście, że się nie zawiodłam! :) To było naprawdę świetne. Luhan i Sehun <333 Dziękuje Ci bardzo za poświęcony czas i wspaniały efekt końcowy. Już samo to, że wybrałaś pierwotną wersje grupy jest bardzo fajne. Jeszcze raz bardzo dziękuje i pozdrawiam Cię bardzo serdecznie W. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Nie mogłam pozostawić Kris'a, Luhan'a oraz Tao bez żadnej reakcji, dla mnie wciąż są częścią EXO ^^
      Naprawdę bardzo się cieszę, że reakcja ci się spodobała <3

      Usuń
  6. ...RIP OLGA...
    XD
    Więc tak...
    Suho, Sehun i Luhan...<3333333 <33333 <3333 KOCHAM MOCNO!
    Kobito ja cię coraz to bardziej lubię!
    Chyba, aż idę pisać tego TaGiego xd
    Weny <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish już się nie mogę doczekać tego paringu xD
      Cieszę się, że reakcje przypadły ci do gustu ^^

      Usuń
  7. Ooo...Kris, jaki fail... XDD
    Łee, Lay, ty świnio XD Ale śmiać mi się chciało, jak czytałam XDD
    Och, Sehunnie, jak się cieszę, że się tak o mnie martwisz... Ale czemu Luhan?! >.<
    Gif z Chenem tak bardzo XDD
    Luhannie, i ty przeciwko mnie? A co, jeśli było mi po prostu gorąco? Ale niech ci będzie, tylko błagam, nie w salonie! x3
    D.O mnie rozwalił. Ostatnie zdanie wygrało życie XDD
    Oj, Xiumin, Xiumin... Dlaczego ja się tego spodziewałam? Ale gif super O.o
    Matko, na początku myślałam, że Tao taki aww i wgl... A tu takie zaskoczenie xd Ale z nim to akurat bym poszła ^^ XDD
    Nie no, to było genialne x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo dziękuję ^^
      Ciesze się, że ci się podobało :)

      Usuń
  8. Boshe to było genialne! Więcej Exo!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy