sobota, 9 lipca 2016

Krótkie opisy do danych zamówień

Witam <3
Nie mam kompletnie weny na scenariusze, dlatego też tak długo na nie czekacie moje kochane Słoneczka ;/
Przepraszam, ale moja wena gdzieś wyparowała, lecz...
Pozostawiła po sobie kilka ( może przydatnych ) opisów.
Czytając je, możecie stwierdzić czy dany scenariusz może przypaść wam do gustu.
Jeśli której z osób, które zamówiły scenariusz, nie przypadnie on do gustu, mogą mi po prostu napisać żeby go zmienić.

Zaczynamy:
NEKO - Woozi  - Kujonek
(...)
W pewnym momencie chłopak, spojrzał w twoje oczy. Było w nich widać zaskoczenie i strach.
Wyciągnęłaś do niego niepewnie dłoń, którą zaraz chwycił. Przybliżył się do ciebie i chowając twarz w zagłębienie twojej szyi, powiedział.
-Nigdy nie sądziłem, że (...)
~ ~
Paula - Roowon -  To (nie) miłość
(...)
-Jesteś idiotą! Jak mogłeś mi coś takiego zrobić?! - krzyczałaś, patrząc na radosną twarz bruneta
(...)
-Między nami zawsze coś było. Moje serce biło jak oszalałe, gdy tylko na mnie spojrzałaś. Czułem, jak odlatuję i znajduję się w zupełnie innym świecie
(....)
-To nie ma sensu. Przepraszam.
(....)
-I tak będę cię kochał, pamiętaj - szepnął, całując twój mokry od łez policzek.
 ~ ~
BTS FOREVER - Suga - Kolorowe róże
Stałaś pod oknem w swoim bogato ozdobionym biurze. Popijałaś gorącą kawę, patrząc, jak ludzie chodzą szybko po chodniku, by dostać się do wyznaczonego przez siebie celu.
(...)
-Kogo do cholery niesie? - mruknęłaś, gdy ktoś kolejny raz, zapukał do twoich drzwi. Gdy je otworzyłaś, zauważyłaś na ziemi czerwoną różę z karteczką.
"Tak piękna dziewczyna nie może być sama. Moje serce przy tobie wariuje. Nie myśl o mnie, jak o jakimś psychopacie. Ja jestem (....)
 (....)
-To znowu ty ?! Czego znów chcesz?! - krzyknęłaś, widząc przed sobą chłopaka o blond włosach i bladej cerze.
-Na tym świcie jest mnóstwo kwiatów. Żaden z nich nie jest tak piękny (....)
-Spokojnie ____. - szepnął w twoje usta. Nie czekając długo, wszedł wraz z tobą do twojego biura. Zamknął drzwi na klucz, po czym spojrzał na ciebie z powagą na twarzy.
-Nawet tysiąc różnorodnych róż, nie będą tak piękne, jak ty ___ (...)
-Pozwól mi być z tobą i dla ciebie (...)
~ ~
M - Jimin - Wakacyjna miłość
Przysunął się bliżej ciebie. Nie czekał na twoją reakcję, tylko chwycił cię w ramiona i po prostu wbiegł do jeziora.
-Dlaczego to zrobiłeś?! - krzyczałaś przerażona, gdy chłopak był po pas w wodzie - doskonale wiesz, jak bardzo boję się wody! Wiesz, że nie potrafię pływać! - krzyczałaś przez łzy.
-Wiem ___, ale to jedyny sposób, bym mógł cię bezkarnie trzymać w objęciach - szepnął, całując cię w rozchylone usta.
(...)
-Naprawdę chcesz to zrobić? - szepnął przez łzy - naprawdę nic dla ciebie nie znaczyłem?
-T-to nie tak, ja (...)
(...)
-Czego mogłem się spodziewać - prychnął zły szatyn, opierając się o ścianę - to była dla niej tylko wakacyjna miłość - dodał, zaciskając dłonie w pięści, jednocześnie roniąc łzy z dużych i smutnych brązowych oczu.
~ ~
Od A.R.M.Y
Jimin - Będę twoim koszmarem
(....)
Byłem w niej tak zakochany, że aż to bolało. Wiedziałem, że ze mną nie będzie, a to sprawiało, że miałem ochotę jej za to coś zrobić (...)
-D-dlaczego? - szepnęła, roniąc łzy bólu i strachu.
(...)
-Bo cię kochałem do cholery - warknąłem, wściekły.
Nigdy nie sądziłem, że stanę się (...)
~ ~
Co sądzicie?
Podobają wam się te krótkie opisy?
Jeśli któraś z was ma jakieś zastrzeżenia, to niech mi napiszę. Nie chcę byście się zawiodły na którejś z moich prac.
Czekacie na psychopatycznego Jimin'a?
Uwierzcie mi, że pod maską zakochanego chłopaka, kryje się prawdziwy potwór.
Jeszcze gorszy niż J-Hope ....


6 komentarzy:

  1. To krótka zapowiedź a ja już jestem zachwycona, podekscytowana i mam szeroki uśmiech :D na twarzy to co będzie ze mną jak przeczytam całość <3 chyba umrę z zachwytu i szczęścia ^^ kurcze kurcze kurcze ty wspaniała niesamowicie utalentowana dziewczyno jak wywołujesz u mnie takie emocje krótką zapowiedzią jak ty to robisz? :) czekam i pozdrawiam Paula a i ślicznie rysujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuuu... Nie wiem co się tam wydarzyło, ale wygląda ciekawie ^^
    Weny i weny, a jakby brakło, to weny x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zapowiada się wspaniale, bardzo mi się podoba. Już się nie mogę doczekać. Fajnie by było gdyby skończyło się happy endem, ale i tak nieważne co napiszesz to będzie to genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ranyyyy, kocham twoje prace, wszystkie mają coś w sobie *Q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I DAJ MI PSYCHOZĘ Z JIMINEM, wiesz, że kocham tego typu prace, szczególnie twoje

      Usuń

Obserwatorzy