niedziela, 17 lipca 2016

#41 Reakcja BTS Gdy masz koszmary nocne

Witam <3
Przybywam do was tym razem z reakcją BTS. W planach mam jeszcze w sumie pięć różnych reakcji, w tym dwie zamówione.
Mam nadzieję, że uda mi się wasze zamówienia zrealizować w tym tygodniu.
Mam również nadzieję, że reakcje BTS przypadną wam do gustu.
Zapraszam <3
~ ~
TAEHYUNG
Obudziłabyś się późną nocą, z dreszczami na całym ciele i łzami na policzkach. Miałabyś okropny sen, przez co bałabyś się ponownie zasnąć. 
V, obudziłby się w tym samym czasie co ty, odezwałby się niskim i zachrypniętym głosem, mówiąc.
-Kochanie? Dlaczego nie śpisz? - zapytałby, obracając się w twoją stronę.
-Miałam okropny sen - szepnęłabyś, zerkając na niego. Szatyn, westchnąłby cicho, przyciągając cię do siebie.
-Staraj się zasnąć króliczku, dobrze? Jeśli jednak nadal nie będziesz mogła spać, to posiedzimy razem i porozmawiamy, dobrze? - szepnąłby ci do ucha, przytaknęłabyś jedynie, kładąc głowę na klatce piersiowej swojego chłopaka.
http://data.whicdn.com/images/132178409/large.gif  

RAP MONSTER
 Chłopak, pracowałby w swoim pokoju nad tekstem piosenki, lekko przy tym zasypiając. Bałabyś się spać sama w nocy, ponieważ szalała burza, a ty często miałaś koszmary. Zapukałabyś cicho do drzwi, po czym weszłabyś ostrożnie do jego pokoju. Lider oderwałby się od pisania w momencie, gdy stanęłabyś tuż przed nim.
-___? Stało się coś? - zapytałby z troską. 
-Tak. Oppa, mogę spać u ciebie? Jest burza, a ja - urwałabyś nagle, ponieważ usłyszałbyś ogromny huk. Wskoczyłabyś na kolana blondyna, tuląc się do niego.
-Możesz myszko, zawsze - szepnąłby ci do ucha, jednocześnie tuląc cię do siebie.
http://65.media.tumblr.com/4ffe85844ba7f7008b231a71dd714773/tumblr_inline_nufya31OvT1twzo15_500.gif 

JIMIN
Twój chłopak, doskonale zdawałby sobie sprawę z tego, jak bardzo boisz się spać sama, gdy nie ma go w dormie przez koncerty, lub gdy ma próbę do późnej nocy. W momencie, gdybyś miała koszmar, nie byłby przy tobie Jimin'a, ponieważ ten był na nagraniu piosenki. Usiadłabyś na łóżku, oddychając szybko jednocześnie ocierając niekontrolowane łzy.
-Kochanie? - dobiegłby cię głos twojego chłopaka.
-Oppa? - szepnęłabyś niepewnie, od razu wtulając się w jego ciało, gdy tylko przekroczył próg waszej sypialni. 
-Znów koszmary? - zapytałby, całując cię w czoło, przytaknęłabyś tylko wciąż przerażona wizją kolejnych takich snów. 
-Przepraszam, że mnie przy tobie nie było.
-Teraz już jesteś oppa.
-Teraz tak, spokojnie ___, będę przepędzał te koszmary. Będziesz bezpieczna - szepnąłby, kładąc się z tobą na łóżku, po czym przytuliłby cię, nucąc ich nową piosenkę. 
http://s10.favim.com/orig/160325/jimin-bts-gif-jiminie-Favim.com-4119565.gif 

JIN
Siedziałabyś na kanapie w salonie późną nocą. Otuliłabyś się kocem, wciąż martwiąc się snem, który powoli cię ogarniał. W pewnym momencie, dosiadłby się do ciebie najstarszy, tuląc cię do siebie.
-Znów nie śpisz. Która to noc?
-Trzecia - szepnęłabyś zmęczonym głosem.
-Musimy coś z tym zrobić ___. Nie może tak być.
-Ale jest oppa i sądzę że już tak będzie - odparłabyś, kładąc głowę na jego ramieniu. Brunet westchnąłby cicho, całując cię w skroń.
-W takim razie będę nie spał z tobą - dodałby cicho, widząc że jednak powoli zasypiasz.
 https://66.media.tumblr.com/3b9a340fb57b745765fec1181dfb3c8f/tumblr_n9sggvlmpi1tpo3l2o1_500.gif 

J-HOPE
Obudziłabyś się przerażona, krzycząc imię Jung'a. Brunet, słysząc to, wpadłby szybko do twojego pokoju, jakby cały czas pod nim czekał, aż znów się obudzisz przez koszmar. W momencie, gdybyś zaczęła płakać HoSeok, przytuliłby cię gwałtownie, opierając brodę na twojej głowie.
-Spokojnie ___ to tylko sen - zacząłby spokojnie, kiwając się z tobą w tył i przód.
-Nawet nie wiesz, jaki był to okropny sen - szepnęłabyś, chowając twarz w zagłębienie jego szyi. 
-Nie wiem, ale potrafię sobie to wyobrazić - oznajmiłby, całując cię w czubek głowy - chodź, napijemy się gorącej czekolady i zapomnisz o koszmarze- szepnąłby.
-Jest czwarta rano, a ty masz cały dzień prób, a wieczorem koncert. Będziesz zmęczony oppa.
-Jesteś dla mnie ważniejsza, pamiętaj - oznajmiłby z lekkim uśmiechem, po czym ruszyłby z tobą do kuchni. Tak, jak obiecałby, zrobiłby wam gorącą czekoladę, a ciebie od razu zacząłby rozśmieszać, robiąc jakieś dziwne miny.  Kochał cię, więc chciał dla ciebie, jak najlepiej.
 https://66.media.tumblr.com/aafa484b267e0269c4a5ac0e315d0dd0/tumblr_inline_o7zhdr0nDe1tab8ic_500.gif 

JUNGKOOK
Maknae, siedziałby wraz z tobą na balkonie coś po północy. Tuliłby cię do siebie od czasu do czasu szepcząc miłe słowa. Uśmiechałby się lekko, widząc że powoli się rozluźniasz i zaczynasz zapominać o koszmarze, który cie dręczył.
-Wiesz Kook, że dzięki tobie czuję się naprawdę dobrze?- zapytałabyś nagle. Brunet, zarumieniłby się lekko, uśmiechając delikatnie.
-Ja przy tobie również ___.
Siedzielibyście potem w ciszy, słysząc jedynie szum drzew i od czasu do czasu przejeżdżające auto. 
W pewnym momencie Kook, zauważyłby, że zasnęłaś. Wziąłby cię na ręce i zaniósł na łóżko, całując lekko w policzek.
-Kocham cię ___ - szepnąłby, kładąc się obok ciebie, by w razie potrzeby, być zaraz obok twojej osoby.
 https://66.media.tumblr.com/7167c2db61d4ff629764138112e4955b/tumblr_o0288wu4Co1ue56tlo2_500.gif 

SUGA
Wierciłabyś się niespokojnie na swoim łóżku, śniąc o potworach. W pewnym momencie zerwałabyś się na równe nogi, czując ogromny strach i łzy. Nie myśląc wiele, skierowałbyś się do pokoju rapera. 
-Połóż się gwiazdko - szepnąłby, wskazując na swoje łóżko.
-A ty oppa?
-Zaraz położę się obok ciebie - oznajmiłby, zapisując jakieś słowa w notesie. 
W momencie w którym byś zasypiała, poczułabyś, jak Suga siada na łóżku. Gdy otworzyłabyś oczy, ujrzałabyś jego twarz tuż przed swoją, uśmiechałby się lekko, rumieniąc bardzo mocno.
-Oppa? 
-Teraz będę mógł cię spokojnie bronić przed potworami z koszmarów - szepnąłby, składając małego buziaka na twoim czole. Raper, położyłby się na tobie, chowając twarz w zagłębienie  twojej szyi - wiesz - zacząłby niepewnie - mam nadzieję, że będziemy mogli tak zasypiać każdej nocy - dodałby, całując cię lekko w szyję. 
http://s10.favim.com/orig/160426/jin-jung-hoseok-bts-suga-Favim.com-4250180.gif 
 Co sądzicie o reakcji?
Kto podobał wam się najbardziej?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE
P.S
Kocham jego uśmiech i głos, Hansol jest taki awww <3
 https://66.media.tumblr.com/ff81cde002f7967fd609766085850f4e/tumblr_inline_o8yobyWxBW1spabb5_500.gif 

19 komentarzy:

  1. Ja pierkwacze !! To było takie cudne i słodkie , awww *.* Moje serducho jest zalane ciepełkiem od reakcji Jungkook'a i Sugi ! Zawsze z niecierpliwością czekam na twoje reakcje i najczęściej nie mogę doczekać się reakcji tej owej dwójki (nie pomijając , że reszta też jest genialna) xd No także Życzę ci dużo weny !! Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, miło mi czytać tak cholernie uroczy komentarz :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Ojej ale słodkie. No co ja mam Ci pisać jak zwykle wyszło ZAJEBIŚCIE. Już nie mogę sie doczekać kolejnych. Weny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Qtfa, dwie ostatnie najlepsze xD <333
    Zwłaszcza, że mi wyszło w quizie, że mam największe szanse u Kookiego, więc... xD
    A Sługa to Sługa, on będzie mój na zawsze x3 >.<
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatkało mnie *nie może złapać tchu*
    Wiadomo Kook mi się podobało, ale z wiadomych przyczyn xd (ahh ten bias)
    Suga też wyszedł słodko ^^
    Jimin też...taka wiewiórka :P I tam do jego gifa wkradł się Jungkook xd
    Bardzo mi się podobało :)
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To było tak słodkie, że aż się rozpuściłam *>* TaeTae <33 Świetnie to napisałaś. Zdecydowanie przypadło mi to do gustu :D Pozdrawiam i życzę weny W. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suga i Kook podobali mi się najbardziej (Ciekawe dlaczego ^^)
    Super ci wyszło kochana <3
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję że w kolejnych reakcjach, również tak będzie ^^
      Dziękuję <3

      Usuń
  7. Ja chcę takiego Jungkooka i Taehyunga przy sobie, gdyb będę miała koszmary... Dlaczego Korea jest tak daleko :'(?
    Bardzo fajny temat reakcji. Świetnie napisane ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish nawet nie wiesz, jak ja też bym tak chciała ;/ Serio.
      Dziękuję za tak miłe słowa <3

      Usuń
  8. Awww... . Jakie to słodziutkie ♥! Teraz ja też chcę mieć koszmary, ale pod warunkiem, że będą ze mną.
    Pozdrawiam ♥♥♥
    REKLAMA
    Zapraszam na bloga https://bts-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i czytałam. Bardzo lubię twoje prace ^^

      Usuń
  9. Boże suga..... Aż zaczęłam płakać

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój jinek najlepszy. Suga wspaniały. Przy jiminie się śmiałam nie eirm czemu chyba z tej miny w gifie. Takie Bicz. Bardzo mi się podobają twoje reakcje jesrem army od 2013. A teraz zorientowałam się ze istnieją reakcje. Czasem oretuje się po 20 min że wstałam ty tyle



















    PS. Nie zapisałam gifa sugi, Jimina. RM i Jina w ogóle

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy