sobota, 30 lipca 2016

#45 Reakcja BTS Gdy to on przyłapuje Cię na zdradzie

Witam <3
Dawno nic nie dodawałam na blogu, nawet nic nie pisałam w swojej książce, co naprawdę rzadko mi się zdarza. Miałam naprawdę mało czasu w ostatnich dniach i szczerze mówiąc, to nie zapowiada się bym miała mieć go więcej, dlatego też...będę zarywać nocki, by coś wstawić.
Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda :)
Pomysł na reakcję podała mi BTS FOREVER za co bardzo jej dziękuję ^^
Oczywiście moje kochane Słoneczka, zdaję sobie sprawę, jak bardzo zalegam z waszymi zamówieniami i jest mi z tym cholernie źle, ale wiecie..nie mam czasu i weny...ale postaram się wszystko nadrobić w najbliższych dniach ^^
Obiecuję M, że już niedługo pojawi się twój zamówiony scenariusz z Jmmin'em <3
Z racji tego iż reakcja nie będzie należała do wesołych i długich, chcę by każdy kto czyta tę reakcję, posłuchał sobie tej piosenki (KLIK) , mam na nią ostatnio fazę i ciągle jej słucham, mimo że nie przepadam za takimi smutnymi piosenkami ^^
Mam nadzieję, że piosenka i reakcja przypadną wam do gustu :)
Zapraszam <3
~ ~ ~
SUGA
W momencie, gdyby YoonGi, przyłapałby cię na zdradzie, stanąłby nieruchomo, jak słup soli. Patrzyłby na ciebie dużymi oczami, od czasu do czasu zaciskając dłonie w pięści. Pierwszy raz w życiu, zobaczyłabyś łzy w jego oczach, które po kilku sekundach zaczęłyby spływać po jego bladych policzkach. Raper, zerknąłby szklanymi oczami na bruneta, który nieudolnie próbowałby zakryć swoją nagość.
-Masz - zacząłby Suga drżącym głosem - masz dzień na to, by zabrać swoje rzeczy - po tych słowach, wyszedłby szybko ze swojej sypialni, płacząc coraz bardziej. Nie mógłby sobie poradzić z twoją zdradzą i ciągłymi wspomnieniami ciebie i jakiegoś nieznajomego w jego łóżku.
-Dlaczego? Ona była moją księżniczką - szepnąłby, ocierając łzy jednocześnie idąc w stronę pobliskiego baru
http://38.media.tumblr.com/d4902141be1659463fefce0cc6b65e03/tumblr_nnydt6KNYV1qjqfioo6_250.gif 

 J-HOPE
Chłopcy byliby w swojej garderobie, podczas gdy ty, zdradzałabyś HoSeok'a z jednym z ich tancerzy. 
-Czy ktoś widział moje kochanie? - zapytałby, rozbawiony Koreańczyk szukając cię wzrokiem.
-Widziałem, jak wychodziła z garderoby - zacząłby Jin, zerkając na rapera. 
-Poszukam jej - zaśmiałby się, wychodząc z pomieszczenia. W momencie, gdyby szedł korytarzem, usłyszałby twój cichy śmiech i głos chłopaka.
-Dziś znów się spotykamy słońce? - zapytałby tancerz, całując cię od czasu do czasu w czoło.
-Tak, tylko wpierw muszę porozmawiać z Hobi'm - mruknęłabyś, wtulając się w Koreańczyka. 
Jung, słysząc te słowa rozpłakałby się głośno, wracając biegiem do garderoby. Będąc na miejscu, wtuliłby się w Taehyung'a, szepcząc.
-Moje kochanie...ona...mnie nie ...kocha - jęknąłby, płacząc jeszcze głośniej.
http://pa1.narvii.com/5615/ef46ce49307154890ba67a5e565100ad22933edb_hq.gif 

JUNGKOOK
Chwilę przed wywiadem Jungkook, przyłapałby cię na całowaniu się z jakimś chłopakiem, którego kompletnie nie znał. Od kilku dni, czułby że coś między wami jest nie tak, a moment w którym przyłapałby cię na zdradzie, uświadomiłby mu, że wasz związek  już się zakończył. 
Podczas wywiadu jego oczy byłby szklane, a usta mocno zaciśnięte, by nie było widać, jak jego dolna warga drży. W pewnym momencie, któryś z chłopaków zadałby mu pytanie odnośnie waszego związku. Jugkookie, słysząc to, wpierw patrzyłby na ciebie, gdy stałabyś za kulisami, a następnie, rozpłakałby się, chowając twarz za notesem i mówiąc, drżącym głosem.
-My...ona...ja...- po czym urwałby, płacząc jeszcze głośniej, od czasu do czasu przepraszałby za swoje zachowanie, lecz ból spowodowany twoją zdradą byłby dla niego nie do zniesienia. 
https://33.media.tumblr.com/a1e9773817d8f1d87c4b8fe7ec5a11b8/tumblr_ngd4hrmgs61sl1xyto1_500.gif 

JIN
Stalibyście na środku chodnika, patrząc na siebie zaskoczonym wzrokiem.
-Jin - szepnęłabyś, ściskając mocniej dłoń swojego kochanka - ja - urwałabyś, widząc łzy w oczach Jin'a.
-To dlatego tak często wychodziłaś z domu, nie odbierałaś komórki, nie mówiłaś mi że mnie kochasz - szepnąłby, roniąc coraz więcej łez - od jak dawna to trwa?
-Pół roku - odparłby twój kochanek, patrząc z wyższością na bladego i zrozpaczonego SeokJin'a.
-Jin - znów szepnęłabyś - porozmawiajmy, proszę - dodałabyś, próbując chwycić jego dłoń.
-Na razie nie jestem w stanie - zacząłby, spuszczając wzrok na swoje buty - może, gdy chociaż trochę się pozbieram po twojej zdradzie, będę gotów na rozmowę z tobą. Nie rozumiem co zrobiłem źle, dbałem o ciebie, byłem na każde twoje zawołanie, a ty - urwałby, spoglądając na chłopaka obok ciebie - zdradziłaś mnie z nim... Przyjdź po swoje rzeczy w tym tygodniu, nie chcę mieć w pokoju twoich rzeczy, nie chcę bardziej upaść na dno, chociaż i tak teraz sprawiłaś, że właśnie znajduje się na samym dnie, może nawet jeszcze niżej - ostatnie słowa powiedziałby, zerkając na twoją smutną i bladą twarz.
 http://65.media.tumblr.com/48c49c19fc1395ab6b267b031fcb28e7/tumblr_nnl7l3v0041ryot9oo2_500.gif 

JIMIN
Park, patrzyłby na ciebie ze smutkiem na twarzy, mimo że przyłapał cię na całowaniu się i okazywaniu jeszcze innych uczuć z jakimś facetem, trzymałby delikatnie twoją dłoń wciąż patrząc na ciebie z miłością.
-___ - zacząłby, patrząc na ciebie przez łzy - dlaczego? Dlaczego mnie zdradziłaś? Co takiego ci zrobiłem, że potraktowałaś mnie...tak źle? Wolałbym żebyś zerwała ze mną niż żebym nakrył cię z jakimś facetem, który podobno, daje ci więcej szczęścia i miłości ode mnie. Czy jest na świecie jakiś chłopak, który kochałby cię równie mocno, jak ja? Czy jest ktoś, kto byłby przy tobie w trudnych chwilach nawet, gdy tego nie chciałaś? Jestem wstanie ci wybaczyć tę zdradę, ponieważ bardzo cię kocham i chcę z tobą być. Poprawię się, będę idealnym chłopakiem. Tylko pozwól mi na to.
-Przepraszam Jimin, ale nie kocham cię już. Wiem, że moje słowa i czyny bardzo cię ranią i masz prawo mnie za to nienawidzić, ale nie czuję się z tobą dobrze. Już nie - szepnęłabyś, cofając się na kilka kroków - przepraszam - dodałabyś cicho, odwracając się od tancerza. Chłopak jedynie zalewałby się łzami, patrząc się na ciebie, gdy opuszczałaś jego życie na zawsze, gdy odtrąciłaś jego miłość, mimo że on oddał ci całe swoje serce.
-Ale ja cie kocham - szepnąłby, siadając na środku ścieżki, która przebiegała przez park  -tak bardzo kocham - dodałby, chowając twarz w swoje zimne dłonie.
http://cdn75.picsart.com/186114676000202.gif 
TAEHYUNG
Szatyn, patrzyłby na ciebie i chłopaka, gdy stalibyście pod kinem, trzymając się za ręce i całując. 
Czułby, jak jego serce rozpada się na kawałki, a twoje zachowanie, wywiercało mu dziurę w umyśle i sercu.
-Tyle ci dałem i nic nie chciałem w zamian - szepnąłby, idąc w waszą stronę. W momencie, gdybyś spostrzegła go tuż obok siebie chłopak, wymierzyłby cios twojemu kochankowi. 
-Ja ją kochałem  - krzyknąłby, bijąc blondyna - dlaczego mi ją odebrałeś?! Co ja ci do cholery zrobiłem?! - wrzeszczałby przez łzy.
-Taehyung! Taehyung, zostaw go! - krzyknęłabyś przerażona zachowaniem Koreańczyka - zrobisz mu coś! - dodałabyś, odciągając szatyna od chłopaka.
-Przez cały ten czas mnie zdradzałaś....co ja wam zrobiłem? Dlaczego mnie tak niszczysz? Kochałaś mnie w ogóle? Bawiłaś się mną? - zadawałby ci setki pytań, ocierając łzy.
-Pozwól mi to wytłumaczyć Tae - szepnęłabyś, chwytając jego dłonie, ten wyrwałby się, mówiąc niskim i zachrypniętym głosem.
-Dałem ci tyle miłości ile miałem w sobie i dałbym ci jej jeszcze więcej, lecz ty postanowiłaś, sięgnąć po miłość do innego chłopaka, który pewnie nawet cię nie kocha. Na pewno nie tak bardzo, jak ja.
-Tae...
-Zostaw mnie w spokoju. Nie chce cię już widzieć na oczy - szepnąłby, ruszając w stronę dormu. Mimo że słyszał twój płacz i pełen smutku głos, nie odwrócił się w twoją stronę, nawet na ciebie nie zerknął. Nałożyłby tylko kaptur na swoją brąz czuprynę, po czym przyśpieszyłby kroku, by jak najszybciej znaleźć sie w domie i pozbyć się twoich rzeczy, by nie cierpieć przez nie jeszcze bardziej.
https://45.media.tumblr.com/43c72d42f21cce7715477a1d6e298192/tumblr_o6bghnorCp1ugabfpo4_500.gif 
RAP MONSTER
Raper w momencie, gdyby przyłapałby cię na zdradzie, nie zrobiłby nic. Wróciłby jedynie do dormu, ignorując próbę, która miałaby się niedługo rozpocząć. Zamknąłby się w pokoju, po czym schowałby do torby wszystkie wasze zdjęcia.
Po kilku minutach usiadłby przy biurku, przelewając na kartkę wszystkie myśli i uczucia, które w sobie dusił. 
Jako jedyny z BTS, zacząłby się zachowywać bardzo nieodpowiedzialnie, tłumacząc to wszystko twoją zdradą. Wychodziłby nocami z dormu, opuszczałby próby i zacząłby nadużywać alkoholu.
-Muszę o niej zapomnieć. Ona o mnie zapomniała, gdy siedziała mu na kolanach i całowała go - mruknąłby niezrozumiale, pijąc kolejne piwo.
-Hyung - zacząłby Kookie, wchodząc do pokoju blondyna - proszę, otrząśnij się z tego i zacznij być moim hyungiem - szepnąłby maknae, tuląc lidera.
-Zjeżdżaj młody. Nic nie wiesz i niczego się nie dowiesz, spadaj stąd. Pozwól mi się upić do nieprzytomności, tworzyć kolejne smętne piosenki i czarne scenariusze w swojej głowie. Pozwól mi do cholery rozpaczać za kobietą, która mnie zdradziła, a mimo to, którą wciąż cholernie kocham - szepnąłby z chrypą, odpychając od siebie Kook'a.
-Dobrze hyung, pozwolę ci, ale wiesz gdzie mam pokój, prawda? Zawsze możesz do mnie lub do któregoś z hyungów przyjść i się wyżalić. My też cierpimy, bo też ją uwielbialiśmy - oznajmiłby, tuląc znów do ciebie rapera - dobranoc - dodałby, wychodząc po kilku sekundach z pokoju.
-Dobry z niego dzieciak, lecz wciąż nie może pojąć, jak bardzo cie kocham ___ - szepnąłby, patrząc na twoje małe zdjęcie, które zawsze trzymał w portfelu - wybaczę ci, będę cię kochał jeszcze bardziej, ale wróć do mnie - dodałby, upijając ostatni łyk piwa.
http://67.media.tumblr.com/b021c71332ec1c74dbd9878eca985eda/tumblr_mzw03nSIMA1syhgx9o1_500.gif 

I za nami kolejna reakcja. 
Już jest ich czterdzieści pięć, nieźle ^^
Który z chłopców wam się najbardziej podobał?
Przepraszam za wszelkie możliwe błędy, ale późna już godzina i to dlatego.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

21 komentarzy:

  1. Cześć twoje reakcje jak zwykle zajebiste <3 <3 <3 wszystkie bardzo mi śię spodobały aż tak że na końcu miałam łzy w oczach ponieważ było mi szkoda tych sweet słodziaków :3
    Zaglądałam tu codziennie ale nie było nic nowego bałam się że już poszuciłaś pisanie czego bym nie przeżyła po kocham twoje reakcje i scenariusze <3 ^^ Ale rozumiem masz własne życie :) Dziś ponownie weszłam na bloga i ucieszyłam się jak dziecko gdy zobaczyłam że pojawiła się nowa reakcja :) :D <3
    Jest rewelacyjna :)
    Czekam na dalsze prace :) pozdrawiam wierna czytelniczka Paula ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podobało ^^
      Nie mogłam was przecież zostawić tak bez niczego, w końcu dawno nic nie dodawałam.
      Spokojnie, na razie nie zamierzam opuszczać bloga, więc jeszcze nie raz pojawią się reakcje/scenariusze <3

      Usuń
  2. O ludzie jak to cxytałam to się popłakałam jak ja mogłam zdradzić nadzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish, naprawdę?
      Sama nie wiem, czy byłabym zdolna do zdrady któregokolwiek z BTS

      Usuń
  3. Cudowna ta reakcja ♡ Prawie się popłakałam... Tak strasznie było mi żal chłopaków, zwłaszcza Sugi. Biedny, taki smutny był na tym gifie. Aż chciałam to przytulić. Świetnie to napisałaś ♡ czekam na więcej i życzę dużo weny.
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze ^^
      Bardzo dziękuję <3

      Usuń
  4. Jakie to było smutne T-T Nie wierzę, że mogłabym zdradzić któregokolwiek.
    Każdego miałam ochotę przytulić, szczególnie Jungkooka.
    Świetna reakcja, pozdrawiam cieplutko i liczę na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O jezusiu. Jakie to bylo cudowne! ❤
    Czrkam na kolejne ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jimin... najbardziej żal mi jego... chociaż miałabym ochotę pocieszyć wszystkich...
    Znalazłam tego bloga dwa tygodnie temu. Od tamtego czasu parę razy dziennie odświeżałam stronę główną aby zobaczyć czy nie dodałaś coś nowego.

    Świetnie piszesz, życzę Ci weny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, naprawdę?
      To takie urocze. Dziękuję Słoneczko <3

      Usuń
  7. Płakać mi się chciało T*T
    Zacznijmy od tego, że jak ja bym była z Kookim to bym za żadne skarby go nie zdradziła, bo...no on jest moim UB, w którym potajemnie się kocham.
    Potajemnie...yhymmmm Tylko jakoś Olga każdy wie, że szalejesz na widok jego w koszuli, stroju policjanta, albo blond włosach. Jak to mogło wyjść na jaw xd
    Jimiś nie płacz. Chyba jego było mi najbardziej szkoda :/
    Ja jestem w trakcie pisania TaeGiego dla ciebie, więc w poniedziałek go wstawię :)
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że ta reakcja was aż tak poruszy, ale ciszę się, że jednak tak się stało ^^
      Uwielbiam czytać wasze komentarze, one naprawdę mnie motywują <3

      Usuń
  8. Dasz taką samą reakcje z Exo? Proszeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje reakcje są niesamowite! Czytając tą popłakałam się. Wyobrażając sobie taką reakcje czuję smutek. Bardzo podobał mi się Tae i Jimin. V był gotów pobić się z innym dla swojej ukochanej, a Jimin nawet wybaczyć. Wszyscy wyszli świetnie. Kochana mniej smutnych reakcji, gdyż moje uczucia tego nie wyrabiają ;) Weny~
    ~ Jeon JiAh | Anaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo dziękuję Słoneczko <3
      Lubię pisać smutne rzeczy, ale nie lubię takowych czytać ^^
      Kolejne reakcje raczej zapowiadają się wesołe :)

      Usuń
  10. Boże ta reakcja... brak mi słów, rozpłakałam się. Wspaniałe masz pomysły i masz ogromny talent do pisania. Ogromnie się wzruszyłam. Już się nie mogę doczekać tego scenariusza. <3 M

    OdpowiedzUsuń
  11. Złamałaś mi serce, wyrwałaś i rzuciłaś pod samochód... Możesz mnie teraz mieć na sumieniu...T_T
    Jak mogłabym zdradzić ciastka...no jak? Nie da się
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to przeczytałam poprostu się popłakałam 😭 😭

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nic z tego nie rozumiem kto kogo zdradził absolutnie nic wytłumaczy mi jak możecie proszę

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy