poniedziałek, 18 lipca 2016

#42 Reakcja IKON Gdy są na ciebie zbyt napaleni

Witam <3
Reakcję z IKON, zamówiła  Zulukooki :)
Chłopców jedynie kojarzę z dwóch piosenek, więc ten zespół również był dla mnie wyzwaniem jeśli chodzi o reakcje. Mam nadzieję, że mimo tego iż ich nie znam i nie za bardzo rozróżniam, nie popełnię żadnej gafy. Aish nie chciałabym tego xD
Nie wiedziałam dokładnie co chciałaś, więc reakcje mogą się sporo od siebie różnić, w zachowaniu chłopców. Miałam zbyt wiele różnych pomysłów, nie miałam pojęcia, jak dokładnie uzbierać to w coś sensownego, więc...wyszło co wyszło.
Mam nadzieję moja Zulukooki, że mimo to reakcja przypadnie ci do gustu ^^
Mam nadzieję również, że wam też Słoneczka <3
Nie przedłużając...
Zapraszam<3
~ ~
B.I
Lider będąc na próbie nie potrafiłby opanować swojego podniecenia względem ciebie. Co chwilę zerkałby na ciebie i robił jednoznaczne ruchy, by uświadomić ci, co właśnie krążyło po jego głowie. 
-Aish czy on właśnie mi coś proponuje? - zadałabyś sobie pytanie, widząc naprawdę dziwne i zboczone zachowanie B.I .
Po próbie, gdy zaczęłabyś, wychodzić z sali, poczułabyś nagłe szarpnięcie.
-Oppa? - jęknęłabyś zaskoczona, widząc, jak chłopak zamknął drzwi na klucz.
-No dobrze - zacząłby, idąc powoli w twoją stronę - cały czas mnie prowokowałaś, sprawiając mi ogromne problemy z zapamiętaniem tej cholernej choreografii - mruknąłby, opierając cię o jedną ze ścian.
-Ale j-ja - urwałabyś nagle, czując na swojej szyi usta swojego chłopaka.
-Nic nie mów, wystarczą mi twoje pocałunki - szepnąłby, ściągając swoją koszulkę.
http://65.media.tumblr.com/c6a2c157db97b8b8b864ea92ef9bfe40/tumblr_inline_nl10mp6y3U1t2icw3.gif 

 JINHWAN
Byłabyś mocno zaskoczona zachowaniem wokalisty, gdy ten bez powodu, zamknął drzwi do swojego pokoju na klucz i zgasił światło.
-Co robisz? - zapytałabyś niepewnie, rozglądając się w ciemności za chłopakiem. W pewnym momencie, poczułabyś jego dotyk na swoich biodrach, przez co uśmiechnęłabyś się mimowolnie. 
-Wiesz ___ - zacząłby, szepcząc ci do ucha - zawsze wszyscy uważają mnie za kogoś, kto nie byłby wstanie zaspokoić potrzeb swojej kobiety. Wiem, czego potrzebujesz i wiem, jak ci to w odpowiedni sposób pokazać, dlatego też - urwałby, unosząc powoli twoją koszulkę - pozwól mi działać - dokończyłby, całując cię po szyi.
  

YUNHYEONG
Chłopak, siedziałby na blacie w kuchni i z ogromnym zainteresowaniem, spoglądałby na ciebie, gdy tańczyłaś w salonie do swojej ulubionej piosenki. Starałby się jakoś zapanować nad swoim ciałem i emocjami, które stawałyby się coraz gwałtowniejsze z każdym twoim ruchem.
- YoonHyung - mruknąłby cicho, uśmiechając się lekko - nie wyobrażaj sobie takich rzeczy - dodałby z cichym śmiechem, jednocześnie będąc zakłopotanym, gdy myślał o tobie i o sobie w bardzo intymnej sytuacji - zaraz się na nią rzucę - szepnąłby, zagryzając wargę. W momencie, gdybyś na niego spojrzała ten, uśmiechnąłby się lekko, poruszając się w rytm muzyki - cholera, nie dam rady - zaśmiałby się, idąc w twoją stronę.
 image 

BOBBY
JiWon mimo że starałby się nie okazywać swojego podniecenia, wywołanego po twoim nagłym zdjęciu koszulki, nie potrafiłby pohamować swoich instynktów. Uśmiechnąłby się łobuzersko do ciebie, chwytając twoje dłonie. Przyciągnąłby cię tak, że upadłabyś na jego kolana, wciąż będąc bez koszulki.
-Dlaczego dokuczasz swojemu oppie? - zapytałby lekko zachrypniętym głosem, bawiąc się sznurkami od twoich spodenek.
-Ale ja nic takiego nie zrobiłam.
-Nie? Och to zabawne - zaśmiałby się, spoglądając na ciebie - bo ja czuję, że jest inaczej - dodałby, całując cię w kącik ust - a teraz pora, żebyś zapłaciła za to - zaśmiałby się na koniec, złączając wasze usta w namiętnym pocałunku.
image 

 DONGHYUK
Będąc na zakupach, wokalista, poczułby nagły wybuch gorąca w swoim ciele, gdy ujrzał cię podczas przebierania się w jednej z przymierzalń. Uśmiechnąłby się lekko pod nosem, jednocześnie wchodząc do twojej kabiny, gdzie się przebierałaś. 
-Co tu robisz? Idź stąd -  jęknęłabyś, czując ogromne zawstydzenie.
-Aish ___, nawet nie wiesz, jaką mam ochotę na - urwałby nagle, ponieważ jedna z kasjerek, weszłaby do przymierzalni, mówiąc.
-Przepraszam, ale musi opuścić pan tę przymierzalnię, a najlepiej sklep.
-Ale to moja dziewczyna i j-ja - urwałby, ponieważ wzrok kobiety byłby według niego zbyt przeszywający - dobrze już dobrze - mruknąłby, niechętnie cię opuszczając - ale pamiętaj __ w domu nam nikt nie przeszkodzi - zaśmiałby się, ostatni raz zerkając na ciebie, jednocześnie zdając sobie sprawę, jaki był napalony. 
 

JUNHOE
Blondyn, miałaby właśnie swoją solówkę w momencie, gdy wyobraziłby sobie, jak tańczysz przed nim.
Oczywiście to nie była jego fantazja, lecz wspomnienie wczorajszego udanego wieczoru. Wokalista, przygryzłby wargę, czując ogromne ciepło i wypieki na policzkach. W pewnym momencie, spojrzałby w kamerę i z ogromną uśmiechem, zacząłby ruszać się w taki sposób, że większość jego fanek, mogłaby już zemdleć. Chłopak, tańcząc w ten sposób, myślałby o tobie, jednocześnie śmiejąc się z siebie i ze swojej głupoty. Nic ne mógł na to poradzić, tak już na niego działałaś.
https://38.media.tumblr.com/579904aa48dc9bb985a03bf50c18ace8/tumblr_nvo6kbaqsm1smipaso1_500.gif 
(Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać xD Jego zachowanie cholernie tu pasowało xD )

CHANWOO
Jung, miałby właśnie przerwę na próbie, ponieważ B.I źle się poczuł. Maknae, wykorzystałby tę okazję i zacząłby, przeglądać wiadomości, które wczoraj z tobą pisał.  Czytając niektóre z twoich pikantnych sms'ów, poczułby się inaczej niż dotychczas. Uśmiechałby się pod nosem, jednocześnie wyobrażając ciebie w różnych niegrzecznych sytuacjach. Chciałby tak jeszcze rozmyślać, lecz niedane mu to było, ponieważ Bobby, stanąłby tuż za nim i ze śmiechem w głosie, powiedziałby.
-Nie wiedziałem że twoja ___ potrafi pisać takie słowa. Cóż teraz kompletnie nie jestem zaskoczony, dlaczego tak często wychodzisz na próbach do łazienki, lub gdy się tak czerwienisz - zaśmiałby się - tak jak teraz - dodałby, kręcąc głową i dotykając palcem, czerwonego policzka maknae.
Brunet, jedynie zakłopotałby się jeszcze bardziej, szybko chowając komórkę do kieszeni. 
-Ona zbyt na mnie działa - pomyślałby przelotnie, znów idąc na środek sali.
 http://66.media.tumblr.com/cf21774bd9bbec21a52cc4fd9396bb37/tumblr_nyij3f2oPQ1tl3aw8o1_400.gif 

Mam nadzieję, że nie zawaliłam.
Nie wiedziałam dokładnie co miałaś na myśli, więc dlatego jest tak..różnie.
Podobała wam się reakcja?
Mam nadzieję, że tak.
Liczę na to, że cię nie zawiodłam Zulukooki i że jesteś w pełni usatysfakcjonowana <3
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

6 komentarzy:

  1. Nie mam się to czego przyczepić ponieważ aawww to było mega zajebiste i tego oczekiwałam:D
    Wszystkie reakcje były rewelacyjne <3 ale Junhoe i ten gif mnie rozwalił XD.
    A ty kochana masz wielki talent i kocham czytać wszystkie twoje prace,nawed gdy nie przepadam za jakimś idolem to i tak twój scenariusz lub reakcja z nim bardzo mi się podoba ^^.
    Niewiem jak ty to robisz ale wszystko co ty napiszesz przypada mi do gustu :) Dziękuję za te reakcje i za to że masz czas tworzyć te dzieła dla nas <3 <3 <3 <3 ponieważ nie każdy ma czas. Jeszcze raz dziękuję i ściskam mocno kochana i życzę weny
    ^^ :) ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jungkope...OMG!
    Skąd ty msz ten gif?! Boże nie, Kook serio spada chyba, co raz niżej!
    Ja tracę mojego biasa!
    Jak Jungkook kiedyś zrobi taki ruch jak on to, wzywaj pogotowie dla mnie...Bo ja tego nie przeżyję xd
    Ale wszystkie reakcje były megaśne :)
    Ja szczerze też nie znam za bardzo tego zespołu
    Dobra...ja muszę iść i pisać zamówienia xp
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Załamałam się, kiedy zobaczyłam tytuł... xD
    "-Nic nie mów, wystarczą mi twoje pocałunki"
    Hahahaha lol XDDD
    Gif numer 3 mnie rozwalił XDDD
    Ależ Bobby, ja nie płacę w naturze... ^^
    Krępująca sytuacja w sklepie? To nic, jest jeszcze dom XDD logika facetów XDDD
    Gif i reakcja Junhoe wygrały życie XDDD
    Zuy Bobby, nabija się z maknae, a sam nie jest lepszy XDDD
    Posłuchaj złotko, to, że są takie różne, jest jeszcze lepsze, niż gdyby były podobne. Jestem z ciebie dumna x3
    Mam takiego banana na twarzy, że nie wiem, jakim cudem moja tfasz jeszcze żyje XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. To było boskie! Liczę na więcej reakcji z iKON XD
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne reakcje ^^ dopiero teraz na nie trafiłam i jestem zachwycona twoimi pomysłami :P trudno wybrać najlepszą ale skłaniam się do Donghyuka ^^ czekam na kolejne reakcje od ciebie i pozdrawiam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy