wtorek, 3 maja 2016

#21 Reakcja BTS Gdy prosisz ich, by seksownie zatańczyli

JUNGKOOK
Siedziałaś spokojnie na łóżku, w pokoju swojego chłopaka. W pewnym momencie do głowy wpadł Ci pewien pomysł. 
Gdy Kookie wszedł do pokoju niosąc kubki z gorącą czekoladą, zapytałaś.
-Kookie?
-Tak słońce?
-Czy mógłbyś dla mnie zatańczyć? - zapytałaś robiąc maślane oczy. Brunet zastygł na chwilę nie wiedząc o co Ci chodzi.
-Przecież tańczyłem na próbie - po tych słowach, uśmiechnęłaś się szeroko mówiąc.
-Ale mi chodzi o ten ruch, co uczył Cię Jimin - Jeon słysząc te słowa, zarumienił się mocno. Odłożył kubki na biurko, po czym stanął na środku pokoju, wykonując seksowne ruchy.
 

JIMIN
Siedziałaś w garderobie chłopców. Twój chłopak Jimin, był zbyt pochłonięty powtarzaniem choreografii, by zauważyć, że się nudzisz. 
-Zdecydowanie J-Hope najlepiej tu tańczy - zaśmiałaś się
-Co? HoSeok? Naprawdę kochanie? - jęknął z niedowierzaniem Park
-No tak tak - zaśmiałaś się
-Przecież to ja najseksowniej tańczę w zespole - zaczął patrząc na Ciebie uważnie. Parsknęłaś śmiechem, przez co szatyn poczuł sie urażony. 
-Dobra HoSeok, zatańczymy - po tych słowach, ustawili się na środku garderoby, zaczynając tańczyć.
-I co słońce, nadal uważasz, że J-Hope lepiej tańczy? -  zapytał podchodząc do Ciebie 
-Oczywiście, że Ty masz gorące ruchy - szepnęłaś ze śmiechem 
    

J-HOPE
-Mógłbyś coś dla mnie zatańczyć? - zapytałaś z szerokim uśmiechem, patrząc na swojego chłopaka. 
-Jasne. Zrobię wszystko co tylko mi każesz - zaczął szczerząc się - co to ma być? Flamenco? Popping? Breakdance? - zaczął wymieniać.
-Zatańcz coś seksownego - mruknęłaś mu do ucha. Brunet słyszą to zarumienił się mocno. 
-Zatańczę tak, jak Ty tańczysz gdy słyszysz swoją ulubioną piosenkę.
Słysząc jego słowa, zaczerwieniłaś się mocno.
-Nie sądziłam, że....to widziałeś.
-Aish, uwielbiam patrzeć kiedy tańczysz, zwłaszcza TE ruchy - zaśmiał się cicho, tańcząc tuż przed Tobą.
  

JIN
Chłopcy poszli na zakupy, przez co zostałaś sam na sam z Jin'em w dormie. 
Siedzieliście na kanapie w salonie, oglądając jakąś dramę. W pewnym momencie wpadłaś na pomysł. 
Nachyliłaś się w stronę najstarszego, po czym lekko musnęłaś jego usta. Chłopak chciał pogłębić pocałunek, lecz mu przerwałaś, pytając.
-Mógłbyś coś dla mnie zatańczyć? 
-Ja? Przecież wiesz, że nie potrafię. 
-Potrafisz, wiem to - szepnęłaś znów muskając jego usta.
-Za bardzo kocham, gdy mnie całujesz. Wykorzystujesz mnie w ten sposób - zaśmiał się, marszcząc zabawnie nos. 
-To jak? Zatańczysz? - zapytałaś jeżdżąc dłonią po jego ramieniu. SeokJin westchnął cicho wstając z kanapy. Stanął na środku pomieszczenia, robiąc jakieś dziwne ruchy, które według niego były seksowne. W pewnym momencie zawstydził się tak bardzo, że stracił równowagę i upadł na ziemię. 
Podeszłaś szybko do niego pytając.
-Kochanie? Nic Ci nie jest?
-Nie - zaczął - ale musisz mi to wynagrodzić, pocałuj mnie - dodał szeptem. Nachyliłaś się, złączając wasze usta. Nagle do salonu wpadli chłopcy.
-Dobra chłopaki wracamy na zakupy - zaczął ze śmiechem V
-Dlaczego? 
-Bo ____ i Jin robią niegrzeczne rzeczy - zaśmiał sie głośno, na co Ty i Jin zareagowaliście ogromnym rumieńcem.
  

RAP MONSTER
Siedziałaś z chłopcami w sali prób. Każdy z nich był zajęty czymś innym. Oparłaś głowę na ramieniu lidera pytając.
-Mógłbyś coś dla mnie zatańczyć?
-Ja?
-Tak RapMon Ty - zaśmiałaś się.
-Proszę ___ mogłabyś go poprosić o wszystko, ale nie o to - zaczął ze śmiechem Taehyung 
-Dlaczego?
-On kompletnie nie potrafi tańczyć - wtrącił się Jimin
-Ej chłopaki, to nieprawda  - oznajmił lider - pokażę Wam jak się seksownie tańczy - dodał idąc na środek sali. J-Hope włączył odtwarzacz, a blondyn zaczął tańczyć. 
-Widzicie, mój chłopak jest mega seksowny - powiedziałaś rozbawiona, idąc w jego stronę.
    

SUGA
Chłopcy tańczyli nowy układ tuż przed występem. Uważnie przyglądałaś się raperowi, który co chwilę zagryzał wargę i patrzył na Ciebie. 
W pewnym momencie zaczęli tańczyć dość....seksowne ruchy. Rozszerzyłaś zaskoczona oczy, widząc jak Suga zaczyna  tańczyć. 
Gdy skończyli ćwiczyć, twój chłopak podszedł do Ciebie z ogromnym uśmiechem.
-Nie sądziłam, że potrafisz tak tańczyć. 
-Dwa dni temu prosiłaś mnie o taki taniec, ale byłem zbyt zajęty, więc tańczę dziś - zaśmiał się - zawsze kiedy tak tańczę myślę o Tobie - dodał szepcząc Ci na ucho.
 
TAEHYUNG
 Chłopcy z tańczyli na scenie do ich nowej piosenki. Czujnie obserwowałaś Tae, który tuż przed występem powiedział.
-Każdy ruch, który będzie niegrzeczny jest z myślą o Tobie - w pewnym momencie V wyszedł na środek sceny, spojrzał ukradkiem na Ciebie lekko się uśmiechając. 
Zaczął tańczyć naprawdę seksownie, co bardzo Cię zawstydziło. Koreańczyk widząc to, wystawił Ci język jednocześnie puszczając Ci oczko.
 
(Aish, nie mogłam się oprzeć i wstawiłam ten gif. Kurczę, nie wiedziałam, że V potrafi takie rzeczy xD)
Co sądzicie o reakcji?
Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)  

10 komentarzy:

  1. O jezu... T.T *zemdlałam*

    ~~~ godzinę później~~~~

    Obudzisz się na pustyni....napewno nie ja cię tam zabiorę :P
    I teraz mam dylemat, prosić o więcej i za każdym razem dusić się winogronem, albo mdleć. Czy zostawić to w spokoju i prowadzić spokojne życie.
    Dobra wybieram pierwszą opcje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah cieszę się, że jednak wolisz ze mną zostać ^^

      Usuń
  2. Dziewczyno... Kocham cię. Wiesz, że swoją wersją Sugi kradniesz moje serce? Kawałek po kawałeczku <3
    Jak zwykle wyszło świetnie :)
    Czekam na następne ^^

    LeeNa

    PS: Ten gif z Jinem... Śmiałam się przez dobre 5 minut xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ^^
      Musiałam dodać ten gif z Jin'em xD

      Usuń
  3. Ej, noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    Ja też chcę tak pisać XD No ja nie moge *Q*
    To jest asdfghjkhgfds, te gify Jimina, V, Sugi i Kooka.
    I przy Hopisiu taki "Dat ass" XD
    <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa ^^
      Również masz ogromny talent, twoje scenariusze są boskie :)
      J-Hope wie jak kręcić tyłkiem xD

      Usuń
  4. Hahahahaha, ten moment, kiedy V przyłapuje mnie i Jina na robieniu "niegrzecznych rzeczy" XDD
    Suga... You're killing my heart... <333
    Te gify... Zabójcze *o*
    Jest to naprawdę dobrze napisana reakcja. Chwali ci się to ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. J-Hope taki głupek, dlatego go uwielbiam. Podobało mi się też w reakcji Jina to jak V powiedział, że wracają na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. V i zakupy.... Prosisz go o majonez a on przychodzi z 15 pluszakami. Jin.... Ja na nim. Bym sie położyła.... I całowała godzinę a ten gif jak się wywrócił... Zabolało mnie bo czytałam na stojąco i się wywaliłam. A mieszkam sama i sąsiedzi dzwonią bo nie wiedzą czy żyje mam wspaniałych sąsiadów miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy