niedziela, 15 maja 2016

#26 Reakcja BTS Gdy widzą jak tańczysz

Witam słoneczka, to znów ja ^^ a wraz ze mną kolejne reakcje BTS.
Na dziś mam bardzo dużo zaplanowanych rzeczy...nawet zbyt dużo xD
Na tym blogu dodam może dwa posty, reakcje i scenariusz.
DOLLS, pojawił się już rozdział, może pojawią się kolejne dwa? (KLIK) 
Zamierzam też zabrać się za dwa/cztery układy BTS ( I need u, dope/ run, fire)
Dużo wiem xD
Zapraszam na reakcje ^^
---
TAEHYUNG
Chłopcy mieli przerwę, więc wyszli z sali prób. Postanowiłaś to wykorzystać, wpadłaś do sali, włączyłaś odtwarzacz na jednej z ich piosenkach. Zaczęłaś ruszać się w rytm muzyki, kochałaś tańczyć, więc dawałaś z siebie 100%.
Twoim ruchom przyglądał się TaeTae, który z ogromnym zafascynowaniem wystawiał język i rozszerzał oczy, przy bardziej gorących ruchach. 
W pewnym momencie zauważyłaś jego odbicie w lustrze. Przestałaś tańczyć, czując ogromne rumieńce.
Szatyn widząc to podszedł do ciebie, uśmiechając się słodko i mówiąc.
-Świetnie tańczysz - rzucił, po czym podszedł do ciebie i mrucząc ci na ucho, dodał - mam nadzieję, że w dormie też będziesz się tak ruszać. 
       

SUGA
Słuchałaś muzyki przez słuchawki, jednocześnie tańcząc w jej rytm. W tym samym pokoju znajdował się Suga, który mimo że uparcie starał się pisać tekst piosenki, nie mógł oderwać wzroku od twojej osoby. Cały czas zerkał na ciebie zagryzając wargę -asih Min, przestań -mówił pod nosem. 
W pewnym momencie, spojrzałaś na niego, speszony raper spuścił wzrok, mówiąc zakłopotany.
-Nic nie widziałem       

JIMIN
Park Jimin był w tobie szaleńczo zakochany, robił wszystko, by móc ci się przypodobać. 
Pewnego razu, przyszedł do twojego pokoju. Głośna muzyka, wydobywała się z odtwarzacza. 
Tańczyłaś na środku, ubrana jedynie w koszulę do spania. Park widząc to, uśmiechnął się szeroko, wyobrażając sobie, jak podchodzi do ciebie i cię całuje. 
-Jimin?! - krzyknęłaś zakłopotana, widząc przed sobą uśmiechniętego tancerza - c...co tu robisz?
-Podziwiam twoje gorące ruchy - szepnął ci do ucha.
-Mogłeś pukać - mruknęłaś, rumieniąc się mocno.
-Po co? Mogłem wtedy stracić takie widoku - oznajmił szczęśliwy, że mógł podziwiać twoje seksowne ruchy.
 

J-HOPE 
HoSeok stał w progu twojego pokoju z otwartymi ustami. Mrugał oczami, przecierając je, by sprawdzić czy to co widzi jest prawdą. Jego oczy błądziły po twoim ciele, nie mogąc się nacieszyć jego widokiem. Przygryzał wargę, od czasu do czasu wzdychając. Gdy piosenka się skończyła, przestałaś tańczyć, widząc  jak tuż przed tobą stoi rozmarzony Koreańczyk.
-Błagam....powtórz ten ruch - jęknął, prezentując ci go.
 

RAP MONSTER
Lider właśnie szedł z jedzeniem do salonu, kompletnie nie spodziewał się tam ciebie, tańczącej do jego ulubionej piosenki. Stanął za kanapą, jedząc frytki i patrząc na ciebie jak na obrazek.
Od czasu do czasu zastygał w bezruchu, widząc jak robisz niegrzeczne ruchy. W pewnym momencie tak go zaskoczyłaś, że upuścił miskę z jedzeniem.
Przerażona spojrzałaś na niego, czerwieniąc się z zakłopotania.
-Oppa....d...długo tu stoisz?
-Wystarczająco długo, by móc stwierdzić, że tańczysz naprawdę seksownie - oznajmił, czerwieniąc się ze wstydu.
 
JIN
-____?! - krzyknął zawstydzony i mocno zaskoczony najstarszy z BTS
-Jin?! - również krzyknęłaś, przestając tańczyć.
-Aish dziewczyno - jęknął, rumieniąc się - zawstydziłem się przez ciebie - dodał śmiejąc się cicho.
-Nie musiałeś mnie podglądać.
-Wiem, ale nie mogłem  się oprzeć...twoje ruchy - jęknął, zakrywając dłonią usta, zdając sobie sprawę co właśnie powiedział.
  

JUNGKOOK
Makne mimo że uroczy i bardzo nieśmiały, potrafił czasem pokazać swoją prawdziwą naturę. 
Przez kilka minut wpatrywał się w ciebie, patrząc jak tańczysz w rytm muzyki i dobrze sie bawisz. 
W jego głowie pojawiały się co rusz to nowe i coraz bardziej niegrzeczne scenariusze.
Chłopak nawet nie zauważył jak podszedł do ciebie od tyłu, tuląc cię do siebie.
-Kook? - mruknęłaś zaskoczona jego widokiem.
-Nie mogłem się oprzeć. Kocham podziwiać twoje ruchy - szepnął ci do ucha, przygryzając jego płatek - wiesz co?
-Hm?
-Może nauczysz mnie kilku kroków? - oznajmił, całując cię lekko w szyję. 
 

Mam nadzieję, że przypadło wam do gustu :)
Hah w międzyczasie wpadłam na pomysł na kolejną reakcję....
Aish nie wiem jeszcze czy się pojawi, ale kto wie? 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

12 komentarzy:

  1. Aww ^^ Dziewczyno brak mi słów ! Gdy piszesz kolejne reakcje zawsze i to zawsze nie mogę doczekać się reakcji Jungkooka ♥ Ostatnio zrobiłaś z niego niegrzecznego Kookiego , zamiast Słodkiego Kookiego . A czytając tutejszą reakcję moje serce przy Jeonie na maksa się zalało ciepełkiem ^^ Życzę weny ! A i mam pytanie czy mogłabym poprosić o jeszcze jeden scenariusz z Jungkookiem ? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo dziękuję za tak miłe słowa <3
      Oczywiście, że możesz prosić o kolejną reakcję :)
      Jaki scenariusz chciałabyś przeczytać? Wiesz to pomogłoby mi w zarysie fabuły :)

      Usuń
    2. Hmm .. Myślałam o spokojnym Kookim na początku , a później mógłby się zmienić na niegrzecznego (wiem jestem dziwna xd) A akcja może rozgrywać się w szkole , lub w jakiejś pracy ^^

      Usuń
  2. NIE MOGĘ JUŻ KOMENTOWAĆ, JA NIE POTRAFIĘ XD
    Pamiętaj, nigdy nie oddam w komentarzu w nawet 80% co czuje XD
    To było mega, I NIE POTRAFIĘ WYBRAĆ!! XD
    Niegrzeczny Kookie, me gusta *~*

    I teraz... Bardzo proszę o scenariusz z... RapMonem XD Niespodzianka! XD Chcę... Co ja chcę... Chcę destrukcję XD Mam nadzieję, że mi ją dasz! ^*^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. łał... WOW!
    Czuje to co MariAnne, ja również już nie mogę komentować xd
    Jungkook... Ja kocham go takiego niegzecniego :p
    PISZ DALEJ!
    PS. Skąd ty bierzesz tyle pomysłów na reakcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia skąd je biorę, tak już mam chyba xD

      Usuń
  4. Gify najlepsze XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Treść też całkiem spoko XDDDDDD <333333
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie tu nie było, dlatego zjawiam się znowu. Wspaniałe reakcje, przez Sugę i Jina dostałam zakrzepicy <3
    Kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że ostatnio strasznie mi się nudzi, jeśli chodzi o taniec... Od kwietnia nauczyłam się układu do Dope, INU, Run, No More Dream, We Are Bulletproof pt.2, War of Hormone, Boy In Luv, Fire, Fun Boyz, Save Me, I Like It i jeszcze sama ułożyłam do Let Me Know, Dead Leaves, Fire oraz Save Me. Tak to jadę wszystko na spontanie, wyzbywam się z siebie negatywnych, jak i pozytywnych emocji itd., ale to mi ostatnio nie wystarcza ;-; Masz jakieś rady? Bo ja już sama nie wiem, co mam robić ^^'

      Usuń
  6. NIE ODZYWAJ SIE TAK DO MOJEGO KOOKA!!!! ON JEST MOJ JA Z NIM NORMALNIE PISZE A ON MI ODPISUJE. JAK JESZCZE COS O NIM NAPISZESZ TO CI ŁEB U SAMEJ ZIEMI URWE. I JAK DORWIESZ CIE JESZCZE DO V TO POZALUJESZ ZE SIE URODZILAS. BO WYOBRAZ SOBIE ZE ONI Ś JUZ ZAJECI I ZE ONI NORMALNIE Z NAMI PISZA. WIC SPRUBOJ A POZALUJESZ.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy