wtorek, 3 maja 2016

#22 Reakcja BIG BANG Gdy jesteś na nich zła

Witam Was moje kochane słoneczka ^^
Przybywam do Was  z pierwszą reakcją BB, mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli macie pomysł na kolejny zespół lub reakcje, możecie śmiało mi podać, a ja zrealizuję Wasz pomysł ^^

G-DRAGON
Siedziałaś na łóżku ze spuszczoną głową, roniąc kilka łez. Twój chłopak Kwon JiYong chodził po całym pomieszczeniu. Jego włosy były rozmierzwione a twarz czerwona ze złości.
-Nie wierzę, że mi to zrobiłaś.
-Ja nic Ci nie zrobiłam! To Ty sobie coś wyobrażasz! - krzyknęłaś przez łzy.
-Ja?! Seungri wszystko mi powiedział! - wrzasnął przystając. Spojrzałaś na jego gniewną twarz.
-Doskonale wiesz, że robi wszystko, żebyśmy się rozeszli! 
-Nieprawda!
Wstałaś gwałtownie z łóżka, chwyciłaś komórkę i po prostu wyszłaś z pomieszczenia.
-____, wracaj! Masz tu wrócić!
-Wal się! - odkrzyknęłaś, mijając makane, który zaskoczony stanął na środku korytarza.
 
 

T.O.P

Stałaś ze swoim chłopakiem na środku chodnika. Blondyn patrzył uważnie na Ciebie nie okazując żadnej emocji, natomiast Ty aż kipiałaś z nerwów. 
-Jak mogłeś się tak zachować w stosunku do mojego przyjaciela? - zapytałaś zła mrużąc oczy 
-On Cię podrywał - odparł spokojnie.
-Serio tak to widziałeś? To, że raz czy dwa mnie przytulił nie znaczy, że mnie podrywał! - krzyknęłaś podchodząc do niego.
-Tak było.
-Choi SeungHyun jeszcze słowo, a - urwałaś, bo w tej chwili chłopak, złożył delikatny pocałunek na twoich ustach. Gdy się od ciebie oderwał, szepnął.
-Za bardzo Cię kocham, by Cię stracić, przez jakąś kłótnię.
 

TAEYANG
-Idiota, po prostu idiota - mówiłaś pod nosem, sprzątając sypialnię. W pewnym momencie do pokoju wszedł twój chłopak. Podszedł do Ciebie, chcąc Cie pocałować, ale odepchnęłaś go, mówiąc.
-Obiecałeś mi, że wrócisz wcześniej. Obiecałeś również, że wreszcie ogarniesz nieład w szafie - mruknęłaś zła
-Kochanie - zaczął, podchodząc do Ciebie. Przytulił Cię od tyłu składając pocałunek na twojej szyi.
-Masz tu posprzątać, jeśli tego nie zrobisz, będziesz spał w pokoju lidera - warknęłaś zła.  
-____ - szepnął robiąc smutne oczy 
-Masz półgodziny, pamiętaj Dong, że ja nie żartuję - oznajmiłaś, po czym chwyciłaś ubrania i ruszyłaś do łazienki.

 

DAESUNG
 -Aish nie złość się kochanie - mruknął blondyn, patrząc uważnie na Ciebie 
-Nienawidzę, kiedy mi tak robisz - szepnęłaś przez łzy - obiecałeś mi, że spędzisz ze mną wieczór, już czwarty raz pod rząd, wystawiasz mnie.
-Przepraszam kochanie, wiem, że zawaliłem. Chciałem zadzwonić, ale komórka mi padała - usprawiedliwiał się.
-Nie obchodzi mnie to - warknęłaś, odepchnęłaś go do siebie, po czym szybkim krokiem skierowałaś się do drzwi.
-Gdzie idziesz?
-Jak najdalej. Muszę się uspokoić - oznajmiłaś, po czym wyszłaś z dormu. 
 

SEUNGRI
Zdenerwowana stałaś na wprost swojego narzeczonego. Chłopak dosłownie kilka minut temu, poturbował kelnera, bo ten popatrzył w twój dekolt.
-____ co Ty wyprawiasz? - zapytał makane patrząc jak ubierasz na siebie płaszcz.
-Wychodzę, nie mam ochoty dłużej przebywać w twoim otoczeniu - mruknęłaś.
-Nie możesz wyjść....mamy...rocznicę - jęknął zrozpaczony
-Mogłeś nie bić tego chłopaka.
-Ale on - nie dokończył, bo go spoliczkowałaś mówiąc - mam dość twojej chorej zazdrości - po tych słowach wyszłaś szybko z restauracji. 
Klienci lokalu patrzyli na zdenerwowanego i zrozpaczonego chłopaka, który usiadł znów na swoim miejscu, chowając twarz w dłoniach.
 


Co sądzicie o takiej reakcji BIG BANG?
Macie jakieś zespoły, które chcecie zobaczyć na tym blogu?
Jeśli tak, piszcie śmiało ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

8 komentarzy:

  1. Oesu.
    Mój mąż... A nie chwila... Ja mam tu 2 mężów XD
    Ołkej.
    To było zarąbiste *Q*
    T.O.P i Taeyang ^~^
    Ale za to Daesung, Seungri i GD dostaliby ode mnie po mordce, i to solidnie ;-;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam :)
      Cieszę się, że Ci się spodobało ^^

      Usuń
  2. Aż mi się gorąco zrobiło xd
    Reakcje jednym słowem była zajefana :)
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi czytać Wasze komentarze :)

      Usuń
  3. Super :)
    Mimo że nie przepadam za Big Bang, kocham ich piosenki, a GD był przez jakiś czas moim bogiem (mały szczegół xD)... Świetne <3
    Podobnie jak MariAnne, przyłożyłabym im, ale takie spostrzeżenia to na kiedy indziej xD

    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już od dawna nie słucham Big Bang z racji tego, że cały czas na słuchanie muzyki poświęca BTS xD
      Cieszę się, że reakcje przypadły Ci do gustu ^^

      Usuń
  4. Mój Daeś taki zapracowany ale trzeba mu wybaczyć. Mogłoby być trochę dłuższe ale no cóż i tak było niezłe.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy