wtorek, 31 maja 2016

Co sądzicie?

Witam <3
Przybywam do was z krótkim wstępem (?)
Chcę żebyście go przeczytały i stwierdziły, czy chcecie takie coś przeczytać.
UWAGA!
Piszę takie coś pierwszy raz i...mogą pojawić się przykre sceny (?)
Sama jeszcze nie wiem...to tylko taki zarys fabuły.

(...)
Biegła tak szybko jak tylko mogła. Mijała ciemne, ponure pokoje w opuszczonym bloku.
Do tej pory nie wiedziała, co właściwie tu robi.
Jak się tu znalazła? I tak właściwie po co?
Jej głośny oddech mieszał się z odgłosami kroków. Co chwilę  odwracała się do tyłu.
Pełne przerażenia oczy omiotły szybko jeden z pokoi. Wpadła do niego, zamykając drzwi najciszej ja tylko potrafiła.
Jej serce biło jak oszalałe, a oczy były pełne łez.
Podarty materac leżał w kącie fioletowego pokoju. Przez wybite oko przedzierał się chłodny wiatr.
Trzęsła się pod wpływem strachu i chłodu. Czuła, że dłużej nie wytrzyma.
W pewnym momencie usłyszała krok i gwizdanie. Była pewna, że to ON.
Przerażona rozglądnęła się dookoła w celu znalezienia kryjówki. Nagle jej oczy zlokalizowały dziurę w ścianie. Na palcach podeszła do niej, chowając się. Jej pobrudzone ubranie wyglądało jak wyjęte z brudnego kosza. Włosy były poplątane i pełne pajęczy, które przylepiły się, gdy uciekła.
Kropelki potu zdobiły jej bladą i wystraszoną twarz.
-Wiem kochanie, że tu jesteś - usłyszała rozbawiony głos. Wstrzymała oddech, widząc jak do pokoju wchodzi chłopak. Chłopak? Nie, to potwór w ludzkim ciele...
Stanął na środku pomieszczenia, nie widziała jego twarzy, ale słyszała jego głos.
Był donośny i lekko zachrypnięty. Gdyby była w innym miejscu i w innej sytuacji, uznałaby ten głos za miły i seksowny, ale teraz? Będzie jej się śnił po nocach. O ile przeżyje...
W pewnym momencie dojrzała ogromny nóż. Był pokryty zaschniętą krwią, co sprawiło, że miała odruchy wymiotne...
-Aish tu cię mam skarbie -  zaśmiał się, wyciągając ją z ukrycia.
Piszczała, wyrywała się oraz zalewała słonymi łzami. Chciała uciec, albo przynajmniej szybko umrzeć, lecz po jego zachowaniu mogła stwierdzić jedno...
 

Jej śmierć będzie wolna i bardzo bolesna...



Przepraszam za możliwe błędy, ale pisałam to pod wpływem chwili. Jak myślcie kim będzie ten chłopak? Ja już wiem xD
Chcecie takie coś przeczytać? Czy też nie?
Scenariusz ( jeśli wam się jego część podoba) pojawi się w piątek.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

14 komentarzy:

  1. To... Hmmm... To było interesujące. Na pewno z chęcią dowiem się, co będzie dalej, aczkolwiek... Wyczuwam zapach grozy z domieszką drastycznego splotu niefortunnych wydarzeń i nutką czegoś, czego nie umiem do końca nazwać. Tak, z pewnością to przeczytam.
    Pozdrawiam~ ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie spartole tego i wyjdzie dobrze :)

      Usuń
    2. Gdzie, ty? Ty nawet jakbyś chciała, to byś nie umiała tego zepsuć! Ty nawet nie wiesz, jaki masz talent, cały czas tylko mówisz, że słabo, że źle, że coś nie pasuje... Nieprawda, ja nie wierzę, żebyś ty to spsuła, bo nie i już! XDD
      Pozdrawiam~

      Usuń
  2. To było WoW! Jestem ciekawa kto to ten ON. Skoro jest to fragment ... . Czekam na reszte!
    ~pozdowienia spod kołdry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cały scenariusz również przypadnie ci do gustu ^^

      Usuń
  3. oczywiście, że chcemy *.* już nie mogę się doczekać co się dalej wydarzy i kim jest ten chłopak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiem kim on jest xD
      Sama nie sądziłam, że ON może kiedykolwiek w mojej głowie pojawić się w TAKIM scenariuszu ;D

      Usuń
  4. Ojej, nawet nie wiesz, jak ja coś takiego kocham...
    Przypomina mi trochę (chyba mi czytasz w myślach, kobieto) mój zarys nowego rozdziału Zico u mnie *Q*
    I ja tak bardzo, bardzo to chcę, jezu.
    Dawej mi tu to *Q* <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee nie czytam w myślach xD
      Przynajmniej nic o tym nie wiem xD
      Może w piątek się pojawi ^^

      Usuń
    2. I ja myślę, że to Suga, mimo wszystko XD On siedzi w mej głowie od wczoraj, jak to czytałam...
      Ale jeśli kto inny, będę zaskoczona ^-^

      Usuń
  5. Tak chcę to przeczytać po tym przeczytaniu myślę że to jimin :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cały ON ma chyba z duże ego :P
    Chętnie się dowiem któż to taki :)
    Nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia. Nie dość, że weeken to jeszcze scenariusz u ciebie :)
    Weny~~

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy