sobota, 28 maja 2016

Pytanie

Witam moje kochane słoneczka po długiej nieobecności <3
Moja wena postanowiła wrócić, gdy akurat się uczę xD
Zamierzam wstawić kryminalny (?) scenariusz, ale...
Właśnie, ale...z kim chcecie, aby on był?
BTS - J-Hope, Jimin, V , Suga
BLOCK B - Zico, U-Kwon, P.O
B.A.P - Zelo, Himchan, Daehyun
EXO - Luhan, Kai, Tao
SEVENTEEN - Vernon, Woozi
MONSTA X - Hyungwoon (?)
B2ST - Yoseob, Dongwoon
SHINee - Taemin, Minho
Czy też wolicie jakiś inny zespół?
Możecie wybrać tylko JEDNĄ osobę z danego zespołu, ponieważ ja nie potrafię się  zdecydować xD
Również chce wstawić reakcje, ale...
Znowu, ale xD
Nie wiem z kim, więc również możecie wybrać któryś z tych zespołów, bądź możecie podać jakieś inne :)
Mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać któregoś z chłopców ;D
Także ten...scenariusz dodam wtedy, gdy wy podacie mi wybranego członka danego zespołu ^^
Oraz mam nadzieję, że podacie mi również zespół z którym chcecie reakcja, ponieważ chcę wam jakoś podziękować za troskę oraz za to, że jesteście przy mnie <3
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)









(Mój bias w Nu'est <3)
 

13 komentarzy:

  1. BTS - Suga
    BLOCK B - U-Kwon
    B.A.P - Zelo
    EXO - o shit... XD po wielu minutach myślenia między Luhanem i Tao wbieram Luhana :D
    SEVENTEEN - Vernon
    Monsta X - Hyungwoon
    B2ST - Yoseob
    SHINee - Taemin

    <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chodziło mi o jedną osobę, ale i tak dziękuję ^^

      Usuń
  2. BTS suga block b zico b.a.p zelo exo luhan seventeen woozi mx hyungwoon b2st dongwoon shinee taemin

    OdpowiedzUsuń
  3. Oesu...
    Zależy mi najbardziej na BTS i EXO... Z BTS napewno nie V i Jimin, najlepiej Hope, bo Sugi wszędzie dużo XD (Choć nigdy za wiele) A z EXO... Napewno nie Kai... Tao, Luhan, Tao, Luhan, Tao... Luhan!
    Czyli J-Hope i Luhan jak dla mnie ^^
    Cieszę się, że już Ci lepiej Unnie ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde no.... tera to już nie wiem czy Hope czy też Jimin xD
      Nie pomagasz ;D
      Mam nadzieję, że u ciebie również wszystko wraca do normy moja M-Hope <3

      Usuń
  4. BTS V (bo jest go mało)
    EXO Luhan (my love)
    Jeśli chodzi o reakcje to BTS, EXO (o seveeenten nawet cię nie proszę, bo jest ich za dużo :P). No ja też kurka nie wiem... aish :P
    Jest wena powraca do Unnie... jeaaah :P
    HopeOlga zawsze z tobą Karolina :) (jeśli mogę mówić do ciebie po imieniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah fakt coś tak weny jest xD
      Tyle mnie tu nie było, że muszę się jakoś odwdzięczyć za waszą troskę ;)
      Scenariusz możliwe, że pojawi się jutro ;)
      Oczywiście możesz na mnie mówić po imieniu, ale większość osób mówi po prostu Ina :D

      Usuń
  5. BTS - V (chociaż Suga bardziej pasuje do kryminałów, to może jednak Suga...)
    Block B - Zico
    SHINee - Taemin
    i choć nie ma go do wyboru to moim zdaniem do takich scenariuszy pasuje też G-Dragon
    w ogóle to pierwszy raz piszę tu komentarz choć zabieram się za to od dawna... naprawdę świetnie piszesz :D życzę dalszej weny i genialnych scenariuszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad Big Bang, ale ostatecznie nie wpisałam ich na istę xD
      Bardzo się cieszę, że jednak odważyłaś się skomentować ^^
      Bardzo się cieszę, że jest was tu coraz więcej <3

      Usuń
  6. Hej genialnie piszesz i masz świetne pomysły co do scenariusza to myśle że BTS Jimin, a na reakcje najbardziej nadaje się BTS xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! <3
      Cieszę się, że mam kolejną Czytelniczkę ;)
      Osobiście też uważam, że pasuje tu Jimin, ale jeszcze nie jestem pewna ^^
      Co do reakcji ... kto wie może faktycznie pojawi się tu BTS :)

      Usuń

Obserwatorzy