piątek, 6 maja 2016

BTS FIRE - teoria

Cześć moje kochane słoneczka ^^
Przybywam do Was z filmikiem, który jest teorią na temat teledysku Fire.
Jest przetłumaczony na nasz język, więc bez obaw ^^
Osobiście teraz na MV, patrzę zupełnie inaczej.
Oczywiście jest to tylko teoria fanów, ale jestem ciekawa co o niej sądzicie :)
Jeśli ją obejrzycie, napiszcie mi w komentarzu co o niej myślcie :D Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii ^^
(KLIK)

Niedługo przybędę do Was z kolejnymi reakcjami, tym razem Block B ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

4 komentarze:

  1. Hueh, najpierw będę musiała obejrzeć MV, a to będzie trudne z racji tego, że jutup na moim lapku jest popsuty, a mój kochany fon to cegła XDD
    Nieważne, coś wymyślę ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. To ma sens, jezu D:
    Ja to skojarzyłam, że Suga w INU spłonął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish aż się dziwnie czuję, przypominając sobie tę teorię.

      Usuń

Obserwatorzy