czwartek, 5 maja 2016

#23 Reakcja BTS Gdy poznają twojego chłopaka

Cześć moje kochane słoneczka <3
Przybywam do was z kolejną reakcją BTS ^^ Z racji tego, że więcej osób głosuje na reakcje z chłopcami, to właśnie one będą często dodawane na blogu ^^
Czytając reakcje możecie sobie przesłuchać mojego drugiego ulubionego zespołu, a mianowicie Block B (KLIK) . Tak w ogóle U-Kwon to mój bias <3, ale głos P.O w tej piosence po prostu mnie rozwalił <3
 Dobrze moje słoneczka, nie będę się już tu rozpisywać. Reakcje czas zacząć ^^

RAP MONSTER
Koreańczyk siedział w swojej pracowni, pisząc tekst do nowej piosenki. W pewnym momencie, weszłaś do środka w towarzystwie nieznanego mu chłopaka.
-Cześć oppa - zaczęłaś z uśmiechem - chcę byś poznał mojego chłopaka - dodałaś podchodząc bliżej lidera. Blondyn podniósł swój zaskoczony wzrok na was. 
-Chłopaka?
-Tak. RapMon to (I.T.Ch.) 
-Cześć Monster - uśmiechnął się lekko brunet, ściskając lekko dłoń Kim'a. Mimo, że twarz lidera zrobiła się czerwona ze złości a oczy rozszerzyły do granic możliwości, uśmiechnął się smutno.
-Cześć ( I.T,Ch.). Długo jesteś z ____?
-Będzie rok - oznajmił twój chłopak, tuląc Cię do siebie. Mimo, że Namjoon aż kipiał ze złości, przytaknął udając szczęśliwego. 
-Cieszę się, że jesteś szczęśliwa - odparł po chwili ciszy - dobrze, a teraz zmykajcie mi, bo muszę napisać piosenkę - mruknął znów odwracając się do was tyłem. 
   

JIN
Jin stał spokojnie na planie zdjęciowym, uważnie patrząc na punkt przed sobą. W pewnym momencie dostrzegł Cię w towarzystwie jakiegoś wysokiego Koreańczyka, którego kompletnie nie znał. Ignorując sprzeciwy fotografa, ruszył w waszą stronę.
-____? Kto  to jest? - zapytał przystając tuż przed nieznanym mu szatynem.
-To mój chłopak - zaczęłaś patrząc na niego uważnie - dlaczego jesteś taki czerwony? Masz gorączkę? 
-Aish nie...nie, to zapewne od świateł - zaśmiał się cicho - dobrze, ja zmykam na sesję - oznajmił, przechodząc obok twojego chłopaka dodał niskim głosem - mam nadzieję, że lepiej poznam twojego chłopaka - mówiąc to cały czas patrzył wrogo na chłopaka, który odbił mu jego ukochaną. 
 
    

SUGA
-Co tu robisz? Jakim prawem tu wszedłeś? Za kogo Ty się do cholery masz? Myślisz, że możesz tak bezkarnie patrzeć, na ___? Co Ty sobie kurwa wyobrażasz?! - warknął raper popychając, niewiele wyższego od niego Koreańczyka. 
-Suga Oppa, przestań - zaczęłaś stając pomiędzy nim a swoim chłopakiem.
-Dlaczego? Znasz go?
-Tak. To mój chłopak Oppa - szepnęłaś niepewnie. Min słysząc te słowa odsunął się gwałtownie do tyłu, prawie wpadając na TaeTae, który z ciekawością przyglądał się sytuacji. 
-Ch...chłopak? - jęknął 
-Tak.
-Przepraszam księżniczko....nie wiedziałem - odparł drapiąc się zażenowany po karku. 
-Zapomnijmy o tym - opowiedziałaś szybko, wychodząc wraz ze swoim chłopakiem z garderoby. 
YoonGi, w głowie miał istny mętlik a serce waliło mu jak młotem.
-Skurwysyn - dodał zerkając przez oko, na chłopaka, który mu Cię odbił.
  

JIMIN
Jimin spacerował po wytwórni, żeby chociaż trochę odpocząć przed treningiem. W pewnym momencie dostrzegł Cię całującą się z jakimś kolesiem. Zacisnął pięści, gotów do ataku, lecz po chwili rozluźnił dłonie, widząc jak odrywasz się od farbowanego rudzielca.
-Cześć - zaczął speszony - kto to?
-(I.T.Ch.), mój chłopak - odparłaś uśmiechając się do niego. 
-Chłopak tak? To fajnie - mruknął mijając was.
-Gdzie tak pędzisz? Myślałam, że pogadamy.
-Wiesz...chyba...chyba mnie chłopaki wołali - mruknął, nie odwracając się do Ciebie, by nie pokazać, jak bardzo ma czerwoną twarz ze złości.
   
J-HOPE
Siedziałaś wraz ze swoim chłopakiem w garderobie BTS. Rozmawiałaś z nim z ogromnym uśmiechem, nagle usłyszałaś rozbawiony głos HoSeok'a.
-Kim jest ten chłopak?
-To ( I.T.Ch)
-Co tu robi?
-Przyszedł ze mną, bo zaraz mamy próbę - zaczęłaś, siadając (I.T.Ch.) na kolanach - tak w ogóle to mój chłopak - dodałaś po chwili. 
-Tak? 
-____ mi dużo o Tobie opowiadała. Nawet nie wiesz jak ceni sobie Twoją przyjaźń - zabrał głos brunet, patrząc uważnie na rapera.
-Przyjaźń? Ach tak...tak...ja też ją bardzo cienię - szepnął starając się uśmiechnąć, lecz nie udało mu się to, przez co jego uśmiech wyglądał jak grymas.   

JUNGKOOK
-Jungkook! Kookie! - wołałaś maknae, by poznać go ze swoim chłopakiem - Kookie!
-Tak księżniczko? - zapytał nagle, stając obok ciebie.
-Chcę byś kogoś poznał. (I.T.Ch.) wchodź.
-To twój chłopak? - zapytał z niedowierzaniem Jeon.
-Tak. Mam nadzieję, że się polubicie, bo z tego co wiem, ma tańczyć z wami na koncercie - rzuciłaś radosna. 
-Polubić się? - szepnął patrząc na niego wrogo. Po kilku minutach rozmowy Kookie odszedł od was, ocierając pojedynczą łzę - a ja miałem Ci dziś wyznać miłość - szepnął,  z trudem powstrzymując łzy.
    

TAEHYUNG
Rozmawiałaś z (I.T.Ch.). Waszej rozmowie przyglądał się TaeTae, który z ogromnym bólem musiał przyznać, że ten koleś obok Ciebie, to twój chłopak. 
-Oppa? 
-Tak? - odparł szybko szatyn, ocierając szybko łzę jednocześnie otwierając drzwi do garderoby.
-Poznałeś już mojego chłopaka?
-Jakoś nie miałem okazji - mruknął. Koreańczyk cały czas patrzył na Ciebie ze smutkiem na twarzy, mając nadzieję, że zrozumiesz to co chce Cie przekazać mimiką twarzy.
-To (I.T.Ch.) - przedstawiłaś go. V spojrzał na chłopaka a potem na Ciebie mówiąc.
-Jeśli jesteś z nim szczęśliwa to mi wystarczy.
Mimo, że bardzo go to bolało, nie dał tego po sobie poznać. Starał się być twardym i nie okazywać tego, że jego duże, pełne Ciebie serduszko, pękło na wieść, że masz kogoś innego.
   

+ BTS
Zostawiłaś (I.T.Ch.) samego w garderobie, bo miałaś pilne wezwanie. Chłopcy otoczyli go kółkiem, patrząc uważnie na jego bladą i zaskoczoną twarz.
-Pamiętaj jeśli jej coś zrobisz - zaczął lider
-Możesz źle skończyć - dokończył Jin
-Chcę byś wiedział, że ja i Suga - mruknął Tae
-Lubimy ogień - zabrał głos raper, bawiąc się zapalniczką 
-Ostatnio dużo ćwiczę, nie chcesz, być moim workiem treningowym - zaśmiał się złowrogo Jimin, robiąc krok w stronę twojego chłopaka.
-____ to moja....nasza księżniczka - mruknął pewnym siebie głosem Kook
-Nie chcesz wiedzieć, do czego możemy się posunąć, jeśli ją skrzywdzisz - uśmiechnął się szeroko J-Hope, popychając lekko (I.T.Ch.).
-Grozicie mi?
-Nie kolego - zaczął niskim głosem V.
-Ostrzegamy - dodali wszyscy chórem.
-I jak chłopcy poznaliście mojego chłopaka? - zapytałaś, wchodząc do sali z uśmiechem .
-Tak księżniczko - zaśmiał się lider 
-Polubcie się?
-Na pewno - wyszczerzył się Suga, gasząc zapalniczkę tuż przed twarzą twojego chłopaka. 

     
  

Mam nadzieję, że reakcje się wam spodobały ^^
Co sądzicie o takim dodatku? :)
Niegrzeczni chłopcy ^^ Aish...
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

12 komentarzy:

  1. I co ja mogę tutaj napisać ? Jednym słowem to było ZAJE***TE ! Ale z tego wszystkiego chyba najbardziej podobała mi się reakcja wszystkich chłopców i no w połowie reakcja Jungkook'a . A gdy czytałam Kookiego to tak dziwnie łezka w oku mi się zakręciła ^^ Życzę weny ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dodatek przypadł Ci do gustu ^^

      Usuń
  2. Bingo! Ja też ich uwielbiam XD I mam takie same odczucia co do głosu P.O x3 Tyle że ja biasuję Zico hue hue hue... xd
    Dobra, a teraz właściwa część koma.
    Suga!!! Jak to przeczytałam, moja twarz zamieniła się w jedno wielkie XD >.<
    Omo... Biedny Kookie... Tak skrzywdzony przez los... *ale to twoja wina, to ty masz chłopaka* zamknij się durny głosie w mojej głowie, to na pewno wina losu *~* XDD
    Ouuu... Nie chciałabym być w miejscu tego pacana, kiedy powinie mu się noga O.O
    Ta reakcja jest superekstra XDD Trochę szkoda chłopaków, ale to ostatnie... Najlepszy moment ever x3
    Btw, skoro wspomniałaś o Block B, to nie masz przypadkiem ochoty napisać reakcji z nimi? ^^ Pięknie proszę... :3
    (hihhihihihihi)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish Block B....po prostu się rozpływam, zwłaszcza przy U-Kwon'ie <3
      Niedługo pojawi się i reakcja z nimi ^^
      Cieszę się, że reakcje z BTS przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
    2. Block B był moim pierwszym kpopowym zespołem ;3 @w@ XD To od niego wszystko się zaczęło: czytanie scenariuszy, pisanie własnych i zabawa w betę x3
      Pozdrawiam~

      Usuń
  3. O ja... przychodzę po szkole znudzona, odpalam kompa wchodzę na twój blog i BUM reakcja! Uratowałaś mnie nią resztę dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FRIENDZONE!!! (nie mogłam się powstrzymać, jaka ja zwyrodniała XD)
    Jeju, RZUCAM CIĘ, I.T.CH XDDD Rzucam dla całego BTS, walić, bigamia to nie zdrada XD
    Za dużo "XD".
    Dobra, jejuuuu, Kookiś *^* Jak ja mogłam *Csiii*
    I Suga xD
    "Skurwysyn", szczerze, gdybym była chłopakiem, też bym tak zareagowała XD
    Weny~~~~ ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suga miał być jeszcze trochej bardziej niegrzeczny, ale wyszedł taki xD

      Usuń
  5. Cudne <3
    A Suga bawiący się zapalniczką... To tak bardzo do niego pasuje xD

    Weny~
    LN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suga i ogień to zdecydowanie najlepsze połączenie :D

      Usuń
  6. Reakcje mega, ale i tak najbardziej rozwaliła mnie reakcja wszystkich chłopców ;) Suga i V lubiący ogień hyhy coś w ich stylu xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy