niedziela, 29 maja 2016

#29 Reakcja SEVENTEEN Gdy się im spodobasz



Witam <3
Przybywam do was z kolejna reakcją, tym razem z SEVENTEEN....aish wiem, jest ich tam AŻ 13, mam nadzieję, że podołam ^^
Możliwe, że pojawi się też reakcja BTS, ale...kto wie kto wie xD
O czym chcielibyście kolejną reakcje BTS?
Nie będą to długie reakcje, ponieważ jest ich tu naprawdę dużo ( w sensie chłopców^^ )
Mam nadzieję, że się wam spodoba<3
~~~
S.COUPS
Trwała szkolna przerwa. Stałaś na korytarzu, przeglądając jeden z zeszytów, żeby sobie przypomnieć wcześniejszą lekcję. Cały czas przyglądał ci się SeungCheol, nie mógł się oprzeć, ponieważ wpadłaś mu w oko. W pewnym momencie podszedł do ciebie, ignorując ciekawskie oczy innych uczniów.
Objął cię lekko, szepcząc.
-Jesteś śliczna - po tych słowach, spojrzał na ciebie z uśmiechem, przygryzając jednocześnie wargę
 
MINGYU
Siedziałaś przy ostatnim stoliku w małej kawiarni. Czytałaś książkę, zajadając się jednocześnie babeczką. Nie zauważyłaś, jak przygląda ci się wysoki chłopak o farbowanych niebieskich włosach. Uśmiechał się lekko pod nosem, przygryzając od czasu do czasu wargę. Nie mógł oderwać od ciebie wzroku, ponieważ bardzo mu się spodobałaś.
Po godzinie, zauważyłaś, że skończyła ci się babeczka, zrobiłaś smutną minę jednocześnie, odkładając książkę na stół. Chciałaś pójść po kolejną słodką rzecz, lecz ku twojemu zaskoczeniu, podeszła kelnerka dając ci kolejną babeczkę.
-Ale ja nic nie zamawiałam - oznajmiłaś, patrząc na nią zaskoczona.
-To od tego chłopaka - odpowiedziała promiennie, wskazując na Mingyu'a.
-Smacznego - zaśmiał się słodko.
 
 WONWOO
Spacerowałaś po parku, czytając jednocześnie książkę. Była bardzo ciekawa, więc trudno było ci się od niej oderwać. W twoją stronę szedł chłopak, również tak jak ty zaczytany i kompletnie ignorujący otoczenie. W pewnym momencie wpadliście na siebie. Obydwoje wylądowaliście na ziemi, a wasze lektury obok was.
-Przepraszam, zaczytałem się - zaczął zawstydzony.
-To ja przepraszam, nie widziałam cię - szepnęłaś, rumieniąc się lekko.
Chłopak podał ci książkę, po czym jeszcze raz cię przepraszając ruszył przed siebie. Ty również ruszyłaś w swoją stronę, gdy nagle usłyszałaś jego głos.
-Czekaj! Pomyliłem książki - zaśmiał się, podchodząc do ciebie.
-Nie szkodzi - odparłaś, uśmiechając się do niego, przez co Wonwoo całkowicie zatopił się w twoich oczach. 
 
VERNON
Od pewnego czasu chciałaś zacząć uczyć się grać na gitarze. Uzbierałaś trochę pieniędzy, dzięki czemu mogłaś ją kupić. Gdy to zrobiłaś od razu zapisałaś się na lekcje. 
Stanęłaś przed jedną ze szkolnych sal, gdzie uczniowie uczyli się  grać na różnych instrumentach.
Gdy tylko weszłaś do klasy, oczy Vernona rozszerzyły się do granic możliwości. Lecz gdy na niego spojrzałaś, on odwrócił wzrok, rumieniąc się bardzo mocno.
-Mogę usiąść obok ciebie? - zapytałaś go, ponieważ wszystkie miejsca były zajęte. Chłopak tylko przytaknął, starając się ukryć rumieńce. Był bardzo nieśmiały, więc trudno mu się dziwić, że zareagował tak, a nie inaczej.
Gdy tylko lekcja się rozpoczęła, Hansol mógł na ciebie bez przerwy patrzeć, ponieważ ty byłaś bardziej zajęta lekcją niż nim.
 
HOSHI
Zapisałaś się na lekcje tańca. Trwały wakacje, więc miałaś dużo czasu wolnego.
Siedziałaś na sali wraz z innymi, przyglądałaś się jak SoonYoung tańczy wraz z choreografem. Był w tym bardzo dobry.
Podobałaś mu się, więc młodzieniec bardzo się starał ci zaimponować. 
Gdy tylko skończył tańczyć, zaczęłaś klaskać i krzyczeć.
-Jesteś najlepszy Kwon - przez co chłopak mocno się zarumienił i nie mógł oderwać od ciebie wzroku.

 
THE8
Pomagałaś Xu w koreańskim, ponieważ miał z nim duże problemy. Siedzieliście razem w bibliotece, tłumaczyłaś chłopakowi wszystko w czym miał problem. Lecz on nie uważał za bardzo, ponieważ był bardzo w tobie zakochany. Pragnął się gdzieś z tobą umówić, ale nie widział jak się za to zabrać, dlatego tylko o tym marzył.
-Xu słuchasz mnie? - zapytałaś, zerkając na niego.
-Oczywiście - odparł, wracając niechętnie do rzeczywistości. Lecz, gdy znów spojrzał na ciebie, kolejny raz dzisiejszego dnia, odleciał do krainy marzeń.
   
JUN
Młody Chińczyk miał właśnie przerwę na próbie. Stał oparty o ścianę, popijając wodę z butelki.
Cały czas ci się przyglądał, gdy rozmawiałaś z DK, Chińczyk był bardzo o ciebie zazdrosny, ponieważ mu się podobałaś, a on nie był na tyle śmiały i pewny swojego koreańskiego, by móc ci to wyznać w odpowiedni sposób.
-Wen oppa, mógłbyś tu podejść? - zapytałaś niepewnie. Szatyn słysząc to, spojrzał na ciebie zaskoczony, przytakując.
-Jasne gwiazdko - szepnął, idąc do ciebie.
 
DINO
 Pracowałaś w małej kawiarni, by sobie trochę zarobić. Stałaś właśnie za ladą, od czasu do czasu, zerkając na młodego Koreańczyka, który uparcie się w ciebie wgapiał.
Gdy na niego spojrzałaś ten zaczerwienił się po same uczy, otwierając szeroko usta.
Zaśmiałaś się cicho, również czując wypieki. 
Pod koniec twojej pracy szatyn podszedł do ciebie pytając.
-Jutro też tu pracujesz?
-Tak, dlaczego pytasz?
-Bo coś czuję, że będę tu stałym bywalcem - zaśmiał się cicho, patrząc na ciebie dużymi oczami.
 
( Dino to mój rocznik i co jest najzabawniejsze to to, że jest starszy ode mnie o 17 dni xD)

WOOZI 
Spacerowałaś ze swoim psem po parku. Szłaś powoli jednocześnie słuchając muzyki.
W pewnym momencie podbiegł do ciebie mały pies o kremowej sierści. Zdjęłaś słuchawki, kucając obok niego.
-Gdzie jest twój pan?
-Dz...dziękuję - jęknął nad tobą męski głos - goniłem go przez cały park - dodał, łapiąc więcej powietrza.
-Masz ślicznego psa. 
-Dziękuję - zaśmiał się przy okazji lekko rumieniąc.
-Jestem Lee, a ty?
-___, miło mi cię poznać.
-Mi również. Masz śliczne oczy.
-Dziękuję - odparłaś, również się rumieniąc. Rozmawiałaś z nim przez chwilę, po czym ruszyłaś do domu. Woozi jeszcze przez chwilę odprowadzał cię wzrokiem, żałując, że nie zdołał zapytać cię o numer komórki. Zawsze był nieśmiały, zwłaszcza przy dziewczynach, które mu się podobały, a ty byłaś jedną z nich.
   

DK
 Pierwszy raz w życiu widziałaś smutnego SeokMin'a. Był przygnębiony z jakiegoś powodu, dlatego postanowiłaś go jakoś pocieszyć.
-Oppa co się stało?
-Nic, spokojnie gwiazdko - zaśmiał się smutno.
-Pamiętaj oppa, że zawsze możesz mi się wyżalić - powiedziałaś cicho, całując go lekko w policzek.
-Dziękuję - odparł cicho. Gdy wróciłaś do reszty chłopaków, wokalista uśmiechnął się szeroko, szepcząc.
-Dlatego się w tobie zakochałem, jesteś taka troskliwa - po tych słowach, zaśmiał się cicho, a humor sam mu powrócił.
  

JOSHUA
Gotowałaś właśnie obiad w dormie chłopaków. Cały czas przyglądał ci się Hong, który był w tobie niesamowicie zakochany.
Co chwilę pytał się, czy aby ci w niczym nie pomóc, lecz ty go zbywałaś, ponieważ wolałaś sama wszystko załatwić. 
W pewnym momencie szatyn podszedł do ciebie, objął cię w pasie i kładąc głowę na twoim ramieniu, szepnął.
-Ślicznie wyglądasz, gdy gotujesz - ty na te słowa zarumieniłaś się mocno, przez co chłopak poczuł się naprawdę dobrze.
  

JEONGHAN
Zgłosiłaś się do pomocy nad udekorowaniem szkolnej hali, tuż przed dyskoteką. 
Byłaś przydzielona do jakiegoś chłopaka, lecz nie wiedziałaś kogo. Gdy tylko przekroczyłaś próg hali, zauważyłaś wysokiego, Koreańczyka o fioletowych włosach.
-Przepraszam jestem ____. Mam ci pomóc w dekorowaniu sali.
-Ach to ty jesteś - urwał, zdumiony twoją urodą. Jego źrenice rozszerzyły się, gdy tylko na ciebie spojrzał. Czuł jak młot uderza w jego serce, informując go, że właśnie się zakochał. 
Przetarł dłonią kark, po czym powiedział.
-T..tak. Będziemy dekorować salę - zaśmiał się nerwowo ruszając do pracy.
Ostatecznie wyszło na to, że zaczęliście się razem wygłupiać.   Yoon czuł się naprawdę dobrze w twoim towarzystwie, dlatego pragnął od dziś spędzać z tobą jak najwięcej czasu.
 

SEUNGKWAN
 Dzisiaj do waszej klasy miał dość nowy chłopak. Każda dziewczyna była nim bardzo zainteresowana, nim nawet go poznała. 
Siedząc na lekcji wychowawczej, drzwi do waszej klasy się otworzyły, a w ich progu stanął chłopak.
Młody Boo był bardzo zakłopotany, co od razu cię urzekło.
Gdy stanął na środku klasy i zaczął się przedstawiać, jego wzrok skierował się na ciebie.
Jego policzki zaczerwieniły się mocno, przez co się zakłopotałaś. Gdy tylko na ciebie spojrzał od razu poczuł, że jesteś tą jedyną.
-Dobrze Boo, usiądź obok ___ - powiedział nauczyciel.  Szatyn zajął miejsce obok ciebie, rumieniąc się jeszcze bardziej. 
-Miło cie poznać - szepnęłaś.
-To mi miło cie poznać - odparł zgodnie z prawdą, po czym uśmiechnął się słodko do ciebie.
  

I tym oto sposobem zakończyliśmy reakcje SEVENTEEN ;)
Mam nadzieję, że się wam spodobała ^^
Podołałam temu trudnemu zadaniu jakim jest opisanie 13 członków zespołu xD
Kolejne reakcje wstawię raczej w piątek, ponieważ ten tydzień mam zawalony ;/
Życzę miłej reszty niedzieli i udanego tygodnia ^^
Oby zleciał jak najszybciej ;)
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :D

10 komentarzy:

  1. Omo... jakie to słodkie *u*
    Brakuje mi słów, więc nie napiszę nic więcej ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoojooo... ahavbdkafnfbkjws *nie mam mózgu*
    Jacie zdołałaś, podziwiam cię Unnie :D
    Woozi i HOSHI łał...zdobyłaś moje serceeee... *płacze*
    oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woozi, Joshua, S.Coups, Vernon jak ja mam między nimi kogoś wybrać? ;D

      Usuń
    2. To jasne, że... Vernon! XDD

      ~Hayrunnisa

      Usuń
    3. Hah sama jeszcze nie mogę się zdecydować xD

      Usuń
  3. ...
    Gdy to czytałam, w myślach miałam tylko "Nie, daj spokój, ich jest 13... Więcej niż EXO... Więcej niż cokolwiek, ich jest jak królików... Nie dasz rady... Nie... TY Z GIFA, NIE GAP SIĘ NA MNIE! Spokojnie, spokojnie... Wdech, wydech, już, wszytsko dobrze... AAAA, WOOZI! Spokojnie..."
    .
    .
    .
    Co ja teraz zrobię z sercem?! Rozdzielę na 13 kawałków?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam tak podzielone serce, że sama jestem zaskoczona ^^

      Usuń
  4. W sposób ładny i składny opisujesz wszystkie reakcje. Naprawdę mi się podobają choć nie wszędzie pozostawiłam komentarz. Chciałabym Ci się jakoś odwdzięczyć za spędzenie miło czasu. Może podsune Ci trzy pomysły na kolejne reakcje:
    1) Reakcja na to, gdy ich przyjaciółka próbuje ich rozbawić /poprawić humor
    2) Dostają nie trafiony prezent
    3) Gdy robisz sobie krzywdę nożem (oczywiście przez przypadek, żeby nie było xD)
    Może coś Ci się spodoba, jak nie to zgłoś reklamację. Wymyśli się coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz ^^
      Cieszę się, że jednak zostawiłaś ślad po sobie ;)
      Najbardziej spodobała mi się propozycja trzecia, także ona niedługo pojawi się na blogu ;)

      Usuń

Obserwatorzy