piątek, 6 maja 2016

#24 Reakcja Block B Gdy przyłapujesz ich na tym, że cały czas się na Ciebie patrzą

Aish moje kochane słoneczka, bardzo Wam dziękuję za ponad 11 tysięcy wyświetleń! <3
Moje serducho tak bardzo się cieszy ^^ nie sądziłam, że pomysł z blogiem wypali a tu....
Kocham Was...no po prostu kocham...każde słoneczko z osobna ^^ Aish mam łzy w oczach... 
Komawo <3
  

TAEIL
Siedziałaś na kanapie w dormie chłopaków, czytając książkę. Na fotelu obok Ciebie siedział Taeil, cały czas obserwując Cię i od czasu do czasu, zagryzając wargę. Chłopak był tak w Ciebie wpatrzony, że nie zauważył, gdy U-Kwon usiadł obok niego.
W pewnym momencie uniosłaś wzrok znad książki, patrząc na bruneta. Koreańczyk zarumienił się mocno, odwracając od Ciebie wzrok.
-Ciągle patrzysz na ___ - zaczął rozbawiony U-Kwon - może od razu jej powiedz co czujesz, zamiast się tak ukrywać - dodał tyrpiąc kolegę. Taeil słysząc to, zarumienił się jeszcze mocniej, patrząc na Ciebie niepewnie.
   

B-BOMB 
Rozmawiałaś z liderem zespołu na temat ich nowej trasy koncertowej. Całej rozmowie przyglądał się Minhyuk, który nadzorował zachowanie Zico. Uważał, że nikt nie ma prawda się do Ciebie zbliżać ani tym bardziej dotykać. 
W końcu lider, zerknął niepewnie na tancerza, Ty również spojrzałaś w tym samym kierunku.
-B-Bomb? Dlaczego tak na mnie patrzysz? - zapytałaś uśmiechając się lekko.
-C..co? Ja? Nie, no coś Ty -zaczął się wykręcać - ładna pogoda prawda?
-Przecież pada - zaśmiałaś się. Minhyuk zaczerwienił się aż po uszy, robiąc kilka korków do tyłu.
-Ja...pójdę sprawdzić co robi P.O - mruknął, szybko opuszczając pokój
   

JAEHYO 
Wokalista siedział w koncie przyglądając Ci się, gdy Ty pomagałaś dobrać dodatki do stylizacji Kyung'a. Przygryzał wargę i od czasu do czasu przeczesywał włosy, wyobrażając sobie ja Cię całuje. 
Gdy nachyliłaś się po butelkę wody, zauważyłaś jak visual zespołu Ci się przygląda. Puściłaś do niego oczko na co ten się zawstydził.
-Nie patrz tak na mnie, bo mnie to peszy - zaśmiałaś się podchodząc do niego. Chłopak wstał  z ziemi, otrzepując swoje czarne rurki.
-Ja tylko - zaczął niepewnym głosem.
-Nie ważne, po prostu czuję się zawstydzona, gdy mnie obserwuje taki przystojniak jak Ty - zaśmiałaś się cicho, lekko go szturchając. Koreańczyk tylko przytaknął szepcząc.
-Postaram się już Cię tak nie peszyć...
 


 
KYUNG
U chłopaków z Block B trwała przerwa. Jako  ich przyjaciółka i tancerka w jednym, ćwiczyłaś na sali swój układ. Cały czas przyglądał Ci się raper, marząc o tym, byś została jego dziewczyną. 
Nie zdawał sobie sprawy, że widziałaś jego odbicie w jednym z luster. W pewnym momencie przestałaś tańczyć, mówiąc.
-Kyung nie przyglądaj mi się tak.
-Co?
-Zamiast mi się przyglądać, chodź ze mną tańczyć. Bardzo lubię, gdy jesteś obok mnie - zaśmiałaś się, wskazując miejsce obok siebie. Koreańczyk westchnął cicho, ciesząc się, że jednak widziałaś jak Ci się przygląda. Miał nadzieję, że dzięki temu zrozumiałaś co do Ciebie czuje.
  
(Jego oczy *_*)
ZICO
Lider siedział przy biurku jedząc lizaka. W prawej dłoni trzymał długopis, gotowy do napisania kolejnego tekstu. Jednak jego myśli zajmowałaś Ty. Blondyn widząc Cię siedzącą niewinnie na jednym  foteli, nie mógł przestać myśleć, nad tym jak piękna jesteś i jak bardzo mu się podobasz. 
Zico należał do tego typu chłopaka, który mówił otwarcie o tym co czuje, ale w twojej obecności, stawał się potulny i niepewny.
-Dlaczego nic nie piszesz? Przeszkadzam Ci? - zapytałaś nagle, wytrącając go z zamyśleń.
-Co? Ty? Nie przeszkadzasz mi księżniczko, bardzo lubię na Ciebie patrzeć - zaśmiał się cicho, podchodząc do Ciebie.
-To dlatego tak na mnie ciągle patrzysz? - zapytałaś niewinnie. 
-T...tak - szepnął. Usiadł na fotelu obok Ciebie, patrząc uważnie w twoje oczy, jednocześnie jedząc lizaka. 
-Strasznie Cię lubię - oznajmił.
-Ja Ciebie też oppa - zaśmiałaś się cicho. Lider westchnął cicho wstając z fotela. Pocałował Cię w czoło pytając.
-Chcesz coś pić?
-Nie dziękuję.
-No dobrze. Siedź tu spokojnie, bo zaraz wrócę. Mam nadzieję, że jak będę znów na Ciebie patrzył, to wena na tekst piosenki sama we mnie wstąpi - zaśmiał się, wychodząc z pracowni. 
    

P.O
Chłopcy mieli sesję zdjęciową. Jako ich najlepsza przyjaciółka, siedziałaś na jednym z krzeseł uważnie obserwując każdego z nich. Nagle twój wzrok zatrzymał się na JiHoon'ie, który nawet nie ukrywał tego, że Ci się przygląda. Uśmiechnęłaś się do niego zakłopotana, na co ten zareagował szerokim uśmiechem.
-Proszę P.O - zaczął lider - stój spokojnie. 
-Nie mogę.
-Dlaczego do cholery?
-Muszę mieć dobry widok na ____ - powiedział na tyle głośno byś go usłyszała. Zaskoczona, otworzyłaś szeroko oczy a ogromne rumieńce, wpłynęły na twoją twarz..
Raper widząc to jeszcze bardziej się uśmiechnął, pokazując Ci serduszko.
  
(Mam do niego słabość...)

U-KWON
 Siedziałaś wraz YuKwon'em w jego pokoju. Cicha muzyka, wydobywała się z jego nowego odtwarzacza, dodając nastroju. Obydwoje siedzieliście na przeciw siebie, czytając książki.
Tancerz jednak udawał, że to robi, ponieważ był bardziej zajęty patrzeniem na Ciebie. Uważał Cię za ósmy cud świata. Nie mógł się oprzeć, by chociaż na Ciebie nie zerknąć.
Gdy uniosłaś wzrok z nad książki, blondyn szybko spojrzał w tekst, udając, że na Ciebie nie patrzył.
Uśmiechnęłaś się pod nosem, odłożyłaś książkę na dywan, po czym na czworakach, zbliżyłaś się do wokalisty.
Chłopak nie zdając sobie sprawy z tego, oderwał wzrok od książki, by znów na Ciebie spojrzeć. Jednak gdy to zrobił, zetknął się swoim z twoim nosem. Zarumienił się mocno, opierając się o ścianę.
-Cały czas się na mnie patrzysz, teraz kiedy jestem tak blisko Ciebie zamykasz oczy, dlaczego? - zapytałaś ciekawa.
-Nie patrzyłem na Ciebie.
-Nie rób ze mnie idiotki YuKown.
-Aish - westchnął, patrząc na twoje usta. Przygryzł wargę nachylając się w twoją stronę. Uśmiechnęłaś się lekko szepcząc.
-Chodźmy coś zjeść - po tych słowach wstałaś z ziemi. Blondyn pokręcił głową zawstydzony, również wstając z podłogi.

(Mój bias aww <3)

Podoba Wam się reakcja chłopaków z Block B?
Jest to mój drugi ulubiony zespół zaraz po BTS ^^
Jeśli macie jakiś zespół z którym chcecie reakcje, możecie mi śmiało napisać :)
Jeśli zamiast tego macie pomysł na reakcje, również możecie mnie o tym powiadomić ;D
Jeszcze raz dziękuję Wam za 11 tys. wyświetleń oraz za komentarze.
Uwielbiam Was moje słoneczka ^^ <3
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :) 

 

11 komentarzy:

  1. Po pierwsze: DZIEWCZYNO, CZY TY W NOCY NIE ŚPISZ?! XDD
    Po drugie: Hah, rozumiem to, ja też tak robiłam jeszcze rok temu x3
    Po trzecie: Może wreszcie zabiorę się za tą reakcję... >.<
    Więc tak...
    Taeil taki uroczy ^.^
    B-bomb, ty frajerze... Jak mogłeś tak trchórzliwie uciec? Trzeba było powedzieć, że deszcz też jest ładny, a nie, ty, ty... Aish, szkoda gadać XDD
    Jaehyo... *O* Co ty kretynie odwalasz? O.O A tak na marginesie, czasem się zastanawiam, kto ma bardziej powaloną wyobraźnię, faceci z ich, hmm, dziwnymi imaginacjami na temat kobiet, czy kobiety z ich wyobrażeniami na temat wyobrażeń facetów XDD x3
    Kung... powiem ci, że z niewiadomego powodu za nim nie przepadam, ale masz rację, te oczy...
    Hahaha, mam tego gifa na laptopie xd Zico, ty złodzieju, bezczelnie ukradłeś mi serce x3
    Hahahahahaha P.O..., Hahahahahaha XDD Raz, jego zachowanie mnie rozwala, dwa, ten gif mnie rozwala jeszcze bardziej XDD Nie no, uwielbiam to <3
    Ukwon... Jego reakcja, kiedy ona/ja jest(em) blisko + jej/moje zachowanie na końcu ("chodźmy coś zjeść") = kopara do ziemi.
    Że co? Jak ja mogłam chcieć pójść zjeść? Przecież tutaj takie ciacho, że ino chrupać XDD
    Genialne ci to wyszło XDD <333
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Kyung
      Hue hue, zgubiam literkę xd

      Usuń
    2. Kyung odrobinę przypomina mojego kolegę za czasów gimnazjum xD
      Cieszę się, że reakcja Block B przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Oooo dopiero oderwałąm się od pisania u siebie, bo mam uczucie, że mi zaraz ręce odpadną. Ale muszę napisać ten komentarz i a potem ciebie zabić!
    Zico mój biasie, nie jedz już tego lizaka bo mi się słabo robi. P.O na tym gifie wyglądał super!
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.O na tym gifie mnie zabił...tak uroczo wyszedł ^^

      Usuń
  3. WSADZIŁAM SOBIE PALEC W OKO, TO COŚ ZNACZY.
    Chyba przez ciebie, zacznę słuchać BlockB, NO BO KURDE, ONI SĄ ASDFGHJHGFDSADFGHJ.

    zicoooooooooo *~*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że reakcje Ci się spodobały ^^
      Też uwielbiam Block B :D

      Usuń
  4. Hmmm... Od czego by tu zacząć?
    Jaehyo... Zico... I cała reszta... Mega słodkie <3 Mój Alzheimer będzie naprawdę ogromny.
    Arigato ci za to ^^
    Może lepiej nie pamiętać pewnych rzeczy?
    Słodkie, lukrowe, cukierkowe, mraśne, kawaii, tsugoi, daebak, cute, nice, sweet...
    Mogłabym napisać jeszcze po chińsku i niemiecku, ale mi się nie chce xD #leń

    Weny~
    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne reakcje, strasznie mi się podobały <3 Gify- cudowne <3
    P.O tak ślicznie wyszedł *.*
    U-Kwon- mój UB <33
    Uwielbiam ten zespół <3


    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy