czwartek, 10 marca 2016

#1 Rekacje BTS Kiedy pierwszy raz z Tobą rozmawiają


Witam moi kochani!
Dziś przybywam do Was z czymś innym, a mianowicie z reakcjami chłopaków z BTS, mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
Piszę takie coś pierwszy raz, więc bądźcie wyrozumiali :)
Ah, i  jeszcze jedno....
Wszystkiego najlepszego Min YoonGi! Wczoraj nasz kochany raper obchodził 23 urodziny.  Kurczę Suga, ale Ty nam rośniesz! :')

----------

                                                                     Jungkook

Jak zawsze brunet wpierw byłby zmieszany Twoją obecnością. Przez kilka minut stałby przed Tobą jak sparaliżowany nie wiedząc co powiedzieć. Uśmiechałby się lekko patrząc na Ciebie  i w myślach mówiąc "co mam teraz zrobić?" Dopiero gdybyś powiedziała:

-Hej, jestem ___ - chłopak, by się odblokował. Przejechałby dłonią po karku mówiąc lekko speszony:

-Jestem JungKook 

bts v jimin suga bangtan boys

                                                     
                                                            V
Weszłaś  powoli i nie pewnie do garderoby chłopaków. Przywitałaś się i przedstawiłaś się każdemu z nich. Gdy podeszłaś do wysokiego, szczupłego Koreańczyka z farbowanymi brązowymi włosami doznałaś szoku. Nie znając jeszcze Twojego imienia ten podszedł do Ciebie szybko, dotknął Twoich policzków mówiąc:
-Jestem Taehyung, ale mów mi V - po tych słowach odszedł od ciebie na kilka kroków, by się ponownie odwrócić do ciebie i powiedzieć -słodko się rumienisz - dodał szczerząc się


bts bangtan boys v gif bts v bangtan boys v


                                                                        Jimin
Rozmawiałaś właśnie z liderem zespołu, gdy podszedł do Ciebie jeden z chłopaków. Trochę wyższy od ciebie chłopak, ubrany w czarną bluzę, jego brązową czuprynę zakryła biała czapka. Bez słowa stanął przed tobą robiąc jakieś głupie miny, uśmiechał się robił dzióbki i inne dziwne rzeczy. Dopiero gdy zawołał go maknae dowiedziałaś się od lidera, że był to Jimin:
-Dlaczego on jest taki dziwny? - zapytałaś zerkając na niego
-Robi się taki, gdy spodoba mu się jakaś dziewczyna - po tych słowach zarumieniłaś się
-Ona jest bardzo śliczna - usłyszałaś głos chłopaka w drugim pomieszczeniu, który darł się na cały głos, by zwrócić na siebie Twoją uwagę


bangtan i cant jimin taehyung theyre so cute


                                                                J-Hope
Czekałaś lekko przerażona w sali prób. Dziś ma się odbyć Twoje pierwsze spotkanie z chłopakami z BTS. Muzyka cicho rozbrzmiewała w sali, lekko cię rozluźniając.
Nagle do pomieszczenia wpadła siódemka rozbawionych i przystojnych chłopaków. Stanęłaś jak na baczność, nie wiedząc co zrobić. Dopiero po kilku sekundach uzmysłowiłaś sobie, że jeden z nich coś mówi:
-Jestem Rap Monster - zaczął z uśmiechem - A Ty?
-___ - mruknęłaś lekko zawstydzona. Nagle jeden z nich uśmiechnął się szeroko i pomachał do ciebie pandzią łapą, którą ubrał przed wejściem na salę
-A ja jestem J-Hope, spokojnie ślicznotko jesteśmy nie groźni - zaśmiał się puszczając do ciebie oczko

bts bangtan bangtan boys jhope hoseok



                                                                     Rap Monster
Siedziałaś w kółku z chłopakami na środku sali, gdzie zazwyczaj uczyli się nowych choreografii.
Każdy z nich się przedstawiał i mówił czym się zajmuje w zespole, gdy przyszła kolej na lidera, ten się zarumienił i speszony powiedział:
-Jestem Rap Monster.... i.... i jestem liderem zespołu - szepnął zawstydzony - i raperem - dodał rumieniąc się i jeżdżąc nerwowo dłonią po karku. Chłopcy na te słowa zaczęli się głośno śmiać
-Przepraszamy za Rap Mona, ale potrafi być bardzo wstydliwy przy dziewczynie, która mu się spodoba - zaśmiał się Jimin, natomiast lider patrzył na niego z mordem w oczach, wiedząc co zrobi, gdy zostaną sami.

reaction kpop bts v jimin


                                                                Suga
Stałaś na balkonie słuchając rozmów chłopaków, którzy opracowywali nową choreografię. Poznałaś ich dwie godziny temu, rozmawiałaś prawie z każdym prócz Min'a. Gdy się mu przedstawiałaś wyglądał na znudzonego Twoim towarzystwem. Pierwszą myślą było, że ma po prostu taki wyraz twarzy, ale kiedy zbył Cię gdy chciałaś z nim porozmawiać zrozumiałaś, że on cię po prostu nie lubi.
Trochę smutna tym faktem oparłaś się na balustradzie patrząc na auta, które jeździły po drodze.
Nagle koło ciebie ktoś się pojawił, spojrzałaś w tamtym kierunku widząc Sugę:
-To nie tak - zaczął nie patrząc na ciebie - że nie chcę z Tobą gadać. Po prostu jestem bardzo...hm... nieufny w stosunku do nowych ludzi
-Rozumiem - mruknęłaś. Raper westchnął uśmiechając się lekko
-Jesteś a przynajmniej wydajesz się fajną dziewczyną, więc zacznijmy od nowa. Jestem Suga - rzucił podając ci dłoń. Zaskoczona uścisnęłaś ją nie pewnie:
-___
-Więc ___ jaki jest Twój ulubiony zespół? - zapytał uśmiechając się szeroko. Po tych słowach rozluźniłaś się, widząc, że tak naprawdę YoonGi cię lubi.
bangtan suga k follow help a dude out


                                                                  Jin
Stałaś na środku dormu kompletnie zszokowana. W salonie na kanapie siedziała szóstka chłopaków ze spuszczonymi głowami. Nad nimi stał zdenerwowany wysoki brunet:
-Kompletnie nie umiecie się zachować! - krzyknął -  Wstyd mi za Was! Idźcie do swoich pokoi, macie zejść dopiero na kolację - po tych słowach cała szóstka wyszła do góry. Znałaś ich ( szóstkę) dopiero kilka minut, teraz właśnie miałaś poznać najstarszego w zespole.
Sądziłaś, że będzie taki roześmiany i gadatliwy jak reszta a tu okazuje się, że jest zupełnie inaczej.
Nie wiedząc co zrobić odchrząknęłaś tylko, by zwrócić na siebie uwagę Koreańczyka:
-Przepraszam za swoje zachowanie  - zaczął nie patrząc na Ciebie - czasem zachowują się jak dzieci a ja jako najstarszy, mam obowiązek przywrócić ich do pionu, gdy jest taka potrzeba - widać było po nim, że powoli opuszczają go nerwy. Nagle obrócił głowę w Twoją stronę mówiąc:
-Mam nadzieję, że moje zachowanie nie zraziło Cię do mnie. Nie jestem aż tak bardzo zły - rzucił patrząc na ciebie uważnie - przy okazji jestem Jin.  A Ty?
-___ - rzuciłaś lekko się uśmiechając. Nie może być taki zły,w końcu gdyby tak było, to czy kumplowałby się z  takimi fajnymi chłopakami?

  kpop christmas requested bts jin


Kurczę chyba mi to nie wyszło. A Wy co o tym sądzicie?  Mam nadzieję, że jednak nie jest tak źle :)
Mam nadzieję, że kolejne reakcje przypadną Wam do gustu :)
Jeszcze raz NAJLEPSZEGO Min YoonGi! <3

-A.R.M.Y 





























6 komentarzy:

  1. Hej :)
    Natknęłam się na twojego bloga dopiero dziś i jestem pod wielkim wrażeniem. Masz bardzo ładny styl pisania, a z racji tego, że kocham reakcje bangtanów, zdobyłaś moje serce <3
    Postaram się skomentować wszystkie posty, bo nie mogę przejść obok nich obojętnie :)
    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! <3
    Cholernie się cieszę, że trud mojej pracy ( mimo, że nie zawsze udany) ktoś docenia ^^
    Mam nadzieję, że zostaniesz już ze mną na zawsze ( ale zabrzmiało xD)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz udało mi się opanować emocje i przeczytać twoje odpowiedzi xD
      Ja również mam taką nadzieję... ;)
      Nie ma sprawy ;)

      LN

      Usuń
  3. *-* Superr, i to wszystko napisałaś w tym miesiącu :o Szacunek, dziewczyno, szacunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam wenę potrafię napisać naprawdę bardzo dużo scenariuszy/reakcji/rozdziałów ^^
      Moim największym rekordem jest sześć rozdziałów w jeden dzień xD

      Usuń

Obserwatorzy