sobota, 5 marca 2016

Coś na początek :)

Witam moi kochani!
Założyłam tego bloga naprawdę spontanicznie, mam nadzieję, że coś z niego wyjdzie :)
O czym będzie ten blog?
Cóż będą się tu pojawiać, krótkie scenariusze z BTS, może jeszcze innych K-pop'owych  zespołów, więc to się jeszcze okaże :)
Mam nadzieję, że moje prace się Wam, drodzy Czytelnicy spodobają i że będziecie go licznie odwiedzać, oraz komentować :D
Oczywiście nie będą to tylko typowe scenariusze, mogą pojawić się również reakcje danych osób.
Jeszcze nie wiem co dokładnie może się tu pojawić, ale sądzę, że Wam się spodoba.
Nie przedłużając, mojej wypowiedzi, liczę na to, że moje prace przypadną Wam do gustu.
Również mam nadzieję, że będziecie ten blog licznie odwiedzać oraz komentować:)

-A.R.M.Y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy