niedziela, 27 marca 2016

Pora na coś innego a mianowicie...fakty o A.R.M.Y :)

Witajcie moi kochani Czytelnicy ( o ilu tu jacyś są )
Postanowiłam, że zamiast scenariuszy i reakcji napiszę Wam kilka faktów o sobie ^^ Co Wy na to? :)
Także zaczynamy :
1.Mam na imię Karolina
2.Mam równe 17 lat (99r.)
3.K-pop'em interesuje się od 2014 roku
4.Moją ulubioną liczbą jest 5 a kolorem jest czarny :)
5.Odkąd pamiętam interesuję się zjawiskami paranormalnymi
6.Pisaniem opowiadań zajmuję się od siódmego roku życia, po scenariuszach może się wydawać, że jestem w tym kiepska, ale to tylko dlatego, że scenariusze piszę od momentu założenia bloga ^^
7.Należą do osób bardzo nieufnych, nie potrafię mówić o swoich uczuciach, bywam często wybuchowa i wulgarna, ale żeby nie było mam też pozytywne cechy. Jestem zabawna i staram się być miła
8.Kocham tańczyć, mogłabym to robić wszędzie, ale za bardzo się wstydzę :) Głównie zajmuję się nauką choreografii z k-pop'owych zespołów, marzę o stworzeniu grupy tanecznej i założeniu z nią konta na YT
9.Należę do takich fandomów jak: B2UTY, Baby,V.I.P, BBC, A.R.M.Y, EXO-L, Shawol, TopKlass,
10.Piszę książkę science-fiction, którą mam nadzieję, kiedyś uda mi się wydać
11.Należę do byłego fandomu Directioner, od momentu, gdy odeszłam od tego fandomu zaczęłam słuchać k-pop'u
12.Moim marzeniem jest odwiedzić: Japonię, Nową Zelandię, Irlandię, W.Brytanię oraz Koreę Południową
13.W ciągu ostatnich pięciu lat prowadziłam około 12 blogów, od ff po fantastykę
14.Najczęściej piszę fantastykę, ale od niedawna również kryminał i science-fiction
 15.Mam ogromną fobię przed lustrami, od małego boję się na nie patrzeć a zwłaszcza wieczorami 
16.Moją pierwszą k-pop'ową piosenką było Nu'est - face, ale tak naprawdę zaczęłam słuchać tego gatunku od momentu przesłuchania Beast - Beautiful Night natomiast zakochałam się w k-pop'ie od momentu przesłuchania Big Bang - Fantastic Baby


Mam nadzieję, że te kilka faktów pozwoliło Wam chociaż w połowie mnie "poznać"
Mam również nadzieję, że  będziecie licznie odwiedzać mój blog oraz będziecie go polecać znajomym ( o ile Wam sie moje prace podobają rzecz jasna )

Dobranoc kochani

-A.R.M.Y


3 komentarze:

  1. Z charakteru jesteśmy takie same, taniec się zgadza, fobia przed lustrami też, EXO-L, VIP, ARMY, i także pierwszą piosenką od której zostałam Kpopperką był Fanastic Baby ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, może nie wszystko się zgadza, ale kilka punktów łączy nas całkowicie - uwielbiam tańczyć, a moim marzeniem od kilku miesięcy jest założenie grupy k-popowej, tańczącej, śpiewającej i rapującej swoje własne kawałki i układy <3 Poza tym, również piszę od 7. roku życia :) I, oprócz tego, blogi mogłabym zakładać na okrągło, bo cały czas mam nowe pomysły. W ciągu ostatnich 8 lat miałam około 20-30 blogów, nawet nie pamiętam niektórych tytułów i treści xD Jeśli chodzi o fobie, to cierpię na arachnofobię (strach przed pająkami) i lalkofobię (nazwa wymyślona xD). Nienawidzę lalek, gdy tylko jakąś widzę, mam wrażenie, że wywierca mi dziury w ciele swoimi "słodkimi" oczkami. Ogólnie to kiedyś zbierałam lalki i mam w sobie jeszcze jakieś szczególne oddanie i uwielbienie do niektórych (zwłaszcza porcelanowych <3), ale gdybym miała na nowo zacząć zbierać... Prędzej wysłaliby mnie do psychiatryka, niż przeżyłabym w domu pełnym tych kreatur xD
    To chyba tyle, jeśli chodzi o mnie... W każdym razie, cieszę się, że mogłam cię poznać choć trochę lepiej <3

    LeeNa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy