niedziela, 3 kwietnia 2016

#11 Reakcja BTS Gdy przyłapujesz ich na tym, gdy podgladają Cię gdy się przebierasz

J-HOPE
Stałaś właśnie przed szafą świeżo po kąpieli. Szukałaś w niej swoich ubrań na zmianę do spania. 
Stanęłaś na palcach, by zdjąć koszulkę z górnej półki, gdy nagle poczułaś, że ktoś Cię obserwuje. Speszona odwróciłaś się to tyłu widząc wpół nagiego J-Hope'a. Między Wami panowała krępująca cisza, nie wiedzieliście co zrobić ponieważ Ty stałaś na wprost niego ubrana w koronkową czarna bieliznę a on z trudem powstrzymywał się, by na Ciebie się nie rzucić:
-To krępujące - szepnęłaś cała czerwona ze wstydu, brunet spojrzał to na Ciebie to na koronkowy stanik mamrocząc po nosem:
-Tak....tak....nawet nie wiesz...jak bardo - po tych słowach uśmiechnął się szeroko mówiąc - idę na chwilę do pokoju. Jeśli nie zdążysz się ubrać do tej pory to - urwał przygryzając dolną wargę 
-Na pewno zdążę - powiedziałaś szybko chwytając koszulkę i biegnąc do łazienki. Oparłaś się o drzwi czując jak szybko bije Ci serce. Nim HoSeok wyszedł usłyszałaś jeszcze:
-Boże spraw, bym miał takie widoki co chwilę  - po tych słowach westchnął i opuścił Twój pokój
 
SUGA
Stałaś przed lustrem w swoim pokoju oglądając swoje odbicie. Ubrana tylko w koronkową bieliznę przyglądałaś się swoim krągłością. W pewnym momencie do pokoju wszedł Suga, zatrzymał się gwałtownie widząc jak trzymasz dłonie na szelkach od stanika. Zakrył swoje oczy dłońmi mówiąc lekko speszony:
-Ach... nie sądziłem, że będziesz w pokoju....tak ubrana - rzucił. Odwróciłaś się do niego szybko tyłem, by zabrać ubrania, które leżały na krześle. Chłopak w tej chwili odsłonił oczy, by móc Cię podziwiać, ciche westchnięcie wydobyło się z jego ust, na co zerknęłaś na niego speszona:
-Nie musisz się tak szybko ubierać - zaczął odsłaniając oczy - bardzo podoba mi się ten widok - dodał wkładając ręce do kieszeni. Ty jedynie zaczerwieniłaś się idąc szybko do łazienki
   

V
Wróciłaś późnym wieczorem z pracy. Byłaś bardzo zmęczona, więc postanowiłaś wziąć długą kąpiel. Podeszłaś do szafy zdejmując z siebie jednocześnie ubrania. Nagle dobiegł Cię roześmiany głos Twojego najlepszego przyjaciela:
-___? Jesteś? - zawołał wchodząc do pokoju. Nagle odwrócił się w Twoją stronę patrząc na Ciebie dużymi oczami, jego usta lekko się rozchyliły dodając mu ogromnego uroku - woha - dodał ciszej patrząc na Ciebie z góry na dół. 
Po kilku sekundach ocknął się siadając na łóżku, patrzył wciąż na Ciebie dużymi oczami:
-Wiesz co ___?
-Hm? - szepnęłaś pod nosem czując ogromne zakłopotanie tą sytuacją 
-Nie musisz się wcale ubierać, jak dla mnie możesz tak chodzić - powiedział uśmiechając się szeroko. Rzuciłaś w niego miśkiem mówiąc:
-Właśnie idę się ubrać - na te słowa chłopak posmutniał natomiast Ty parsknęłaś pod nosem. 
Gdy zamykałaś drzwi do łazienki zobaczyłaś jak Koreańczyk patrzy za Tobą i lekko przygryza wargę
   

JUNGKOOK
Świeżo po kąpieli wyszłaś z łazienki ubrana tylko w koronkową turkusową bieliznę. Zapomniałaś wziąć ubrania ze sobą, więc teraz musiałaś iść ich szukać. Gdy weszłaś do pokoju zobaczyłaś, że na Twoim łóżku siedzi Jungkook. Jego czarne oczy patrzyły na Ciebie z góry na dół dokładnie zapamiętując każdy zarys Twojego ciała. 
Sądziłaś, że Kookie będzie zawstydzony jak zawsze, lecz teraz było zupełnie inaczej. Nachylił się bardziej w Twoją stronę patrząc na Ciebie z góry na dół, potarł palcem swoją dolną wargę mówiąc lekko zachrypniętym głosem:
-Wyglądasz naprawdę pięknie - po tych słowach wysłał Ci buziaka cicho się śmiejąc
  
RAP MONSTER
Właśnie przekroczyłaś próg pokoju, gdy zobaczyłaś RapMon'a, który stoi przy oknie. Widząc, że chłopak kompletnie nie zwraca na Ciebie uwagi zaczęłaś zdejmować ubrania. Nie wiedziałaś, że chłopak widzi Twoje odbicie w oknie, dopiero jego ciche westchnięcie, Ci to uświadomiło:
-Wiesz w odbiciu wygląda to dobrze, ale teraz? - zaczął patrząc na Ciebie uważnie - wygląda jeszcze lepiej - po tych słowach podszedł do Ciebie lekko całując w rozchylone z zaskoczenia usta
    

JIN
Zaczęłaś zdejmować właśnie swoją bluzę, gdy usłyszałaś, że do pokoju ktoś wchodzi. Niewzruszona zdjęłaś bluzę rzucając ją na łóżko. Na środku Twojego pokoju stał najstarszy z BTS, jego dłoń spoczywała na karku a oczy starały się patrzeć wszędzie tylko nie na Ciebie:
-Dlaczego nie zamknęłaś drzwi? - zapytał speszony
-Dlaczego nie zapukałeś? - zapytałaś ze śmiechem, brunet spojrzał na Ciebie dużymi oczami chcąc coś powiedzieć. Jego policzki oblały się rumieńcem gdy jego wzrok skierował się na Twój czerwony stanik:
-Ach - jęknął zawstydzony, po czym obrócił się tyłem do Ciebie - ubierz się proszę
-Dlaczego?
-Rozpraszasz mnie - rzucił pod nosem, uśmiechnęłaś się lekko po czym podeszłaś do chłopaka obejmując go od tyłu:
-Chyba mi nie powiesz, że widzisz dziewczynę w staniku pierwszy raz
-Nie, oczywiście, że nie - zaczął odwracając się w Twoją stronę - ale to Ciebie widze pierwszy raz taką... no wiesz - nie dokończył ponieważ pocałowałaś go lekko w usta szepcząc:
-Niby najstarszy a wciąż jak dziecko 
  

JIMIN
Do Twojego pokoju jak huragan wpadł Jimin. Akurat zastał Cię w bardzo niekomfortowej dla Ciebie sytuacji, ponieważ stałaś w samej bieliźnie:
-Jimin! - krzyknęłaś  oburzona i zawstydzona w jednym 
-Och....___ - zaczął przygryzając wargę 
-Wyjdź stąd
-Dlaczego? - oburzył się nie odrywając oczu od Twojego biustu
-Bo jestem prawie naga! - krzyknęłaś zasłaniając się rękoma. Koreańczyk spojrzał na Ciebie i zdjął szybko koszulkę -C...co Ty robisz? - jęknęłaś jeszcze bardziej zawstydzona
-Teraz oboje jesteśmy wpółnadzy, więc nie masz się czym przejmować - zaśmiał się puszczając Ci oczko. Przez kilka sekund nie potrafiłaś się pozbierać po tym co zrobił - ale jesteś słodka, gdy się wstydzisz - dodał pół szeptem tuląc Cię do siebie jednocześnie całując Cię w czubek głowy

   

I 11 reakcja chłopaków z BTS za nami ^^
Mam nadzieję, że się Wam spodobało :)
Pisałam to na szybko, więc mogą być pewnie jakieś błędy, bardzo za nie przepraszam, ale ostatnio nie potrafię ich znaleźć ;/ Kurczę postaram się poprawić w najbliższym czasie, dziś już niedziela jutro szkoła i...eh ;/ 
No, ale przynajmniej reakcja chłopaków jest ^^ Postaram się jutro również coś wstawić, reakcja/scenariusz zobaczymy :)
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :D

-A.R.M.Y

18 komentarzy:

  1. Boże Święty nie wiem co napisać XD właśnie odświeżalam bloga a tu boom #11 reakcja! I to jaka xD (czytam od dawna ale Fallen wstydzioch i boi się komentować) Kookiego się nie spodziewałam.. Myślam że będzie coś w stylu 'jak szybko wszedł, tak szybko wyszedł' a tu nie XD
    Wgl każda z reakcji jest taka ahh *w*
    Kochana weny! Nie mogę doczekać się następnych reakcji czy opowiadań Twojego autorstwa!
    (przy Twoich reakcjach jak i MariAnne, Fallen wróci szybko do zdrowia XD ^^ aż za..)
    ~Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo się cieszę, że jednak skomentowałaś ^^
      Miło mi słyszeć tak miłe słowa od Czytelniczki :)
      Mam nadzieję, że kolejne reakcje/scenariusze pojawią się jeszcze dziś :)
      Przeważnie codziennie coś dodaję, więc spokojnie ;)

      Usuń
  2. PO JIMINIE MOJE SERCE EKSPLODOWAŁO.
    NIE MOGĘ ODDYCHAĆ.
    SHIEEETT.
    .
    .
    .
    .
    Jezu, proszę o więcej reakcji, u mnie już się szykuję, ale się nie umywają do tych *Q*
    Aigoo, Jimin, V, Kookie, janiemoge *Q*
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem w trackie pisania scenariusza z Minho ^^
      Bardzo się ciszę, że reakcja BTS przypadły Ci do gustu :)
      Twoje prace również są dobre, nawet bardzo dobre, bardzo lubię je czytać ^^
      Jimin i Kookie zdecydowanie wyszli tu bardzo....sexy xD

      Usuń
    2. Mało powiedziane, "sexy" XD

      Usuń
  3. J-ja....... MAMO!!!
    Ja nie jestem w stanie napisać sensownego zdania, bo mój mózg właśnie się rozpadł i nie wiem kiedy się pozbiera :P
    * 5 godzin później*
    Jest!!! Mój mózg ożył na nowo, już do szpitala miałam jechać, no ale co bym im powiedziała :D
    Więc kiedy mój mózg tak w miara już funkcjonuje, to postaram ci się napisać komentarz, bo ty napisałaś reakcje :) CUDO! DUDO! i jeszcze raz DUDO! ( nie bez powodu pisze cap lokiem " cudo" :) ) Ja chcę więcej :D Bo to tak dasz jakiemuś bobo jednego lizaka to na jednym nie zaprzestanie i będzie chodzić za tobą do puki nie kupisz mu drugiego. Tak wiem wręcz wyborne porównanie :D
    Pozdrawiam i życzę weny i jeszcze raz weny, no i pamiętaj, że ja jestem tym bobo mnie się tak łatwo nie pozbędziesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aś nie DUDO tylko CUDO tam miało być ja nie wiem chyba o naszym prezydęcie myślałam :P Ale z nim to reakcji nie pisz plz :P

      Usuń
    2. Hah bardzo się cieszę, że reakcje BTS tak przypadły Ci do gustu ^^
      Cieszę się również, że mój trud został wynagrodzony w postaci komentarza :) Nawet nie wiesz jak to motywuje ;)
      Mam pytanie: Masz może reakcję, którą chciałabyś zobaczyć? Osobiście mam teraz dużo na głowie ( ale spokojnie na bloga będę miała czas), więc ciężko mi jest wymyślić.
      Jeśli masz/macie można mi spokojnie napisać a ja postaram się takową stworzyć ^^

      Spokojnie nie zamierzam nic pisać o dudzie xD

      Usuń
    3. To bardzo dobrze, że duda się tu nie znajdzie :P
      Ja szczerze mówiąc to nie myślałam na tym za specjalnie, ale wpadłam na trzy pomysły:
      - Gdy on chce mieć jakiegoś zwierzaka, a ty mu na to nie pozwalasz.
      - Gdy zapraszasz ich po raz pierwszy do twojego domu.
      - Gdy gracie w butelkę i wypada ci wzywanie, żebyś go pocałowała.

      No moje osobiste trzy propozycje, jeśli ci się nie podobają, to nic na siłę nie musisz ich tworzyć :)
      No a jak takiego arcydzieła nie nagrodzić komentarze. Tak sobie myślę, wszyscy czytelnicy powinni się złożyć na jakiś prezent dla Ciebie :)
      Ściskam mocno :*

      Usuń
    4. Aww bardzo mi miło ^^
      Postanowiłam, że na pewno dwie Twoje propozycje pojawią się jutro na blogu ^^ A co, taki prezent dla Was <3
      Cieszę, się bardzo, że moje prace Ci się podobają, to wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
    5. To dla mnie zaszczyt, że mogłaś wykorzystać mój pomysł :) Jacie ja w nicy spać nie będę mogła :D
      Ciekawe, które wybrałaś, ale chyba się domyślam :)

      Usuń
  4. Awww... Suga, ty zboczeńcu ;3 <333
    KOOKIE!!! Co ty robisz z moim sercem?! Ktoś ci pozwolił?! Nie?! To czemu tak robisz?! Ugh... Brałabym xd <333
    Eh, Jin... <3
    JIMIN!!! Nie przeginaj! xd
    Nie no, uwielbiam twoje reakcje ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle skończyło się overdosem, więc zanim moje feelsy się ustabilizują, minie odrobina czasu. Ale po co czekać, skoro można napisać niezbyt konstruktywny komentarz? Ot, cała filozofia życia LeeNy. No, więc było super, ach, pięknie, cudownie, słodko, zachwycająco... Nie będę wymieniać dalej, bo zabraknie mi słów na następne komentarze, a słownik synonimów wcale taki gruby nie jest ;)
    Jin spadł na 4. miejsce, za to 3. ponownie zajął J-Hope. To jest dowód na to, jak bardzo niezrównoważona jest Masochistka a.k.a. LeeNa.

    Fighting!
    LeeNa

    PS: Nie czytam po kolei, więc jeśli ty czytasz komentarze chronologicznie, to możesz się pogubić... Szczerze? Ja sama gubię się w swoich komentarzach xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesus! Piknie! Kocham BTS najbardziej podobał mi się jin..... Też bym tak chciała..... Ups! Zabardzo się to gadałam pozdrawiam 🖤🖤🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy