wtorek, 26 kwietnia 2016

Zaczynamy?

Cześć moje kochane słoneczka ^^
Niestety nie będzie to ani scenariusz ani reakcja. Chciałam Was poinformować o tym, że...
Założyłam bloga z DOLLS :)
Na razie nie będzie tam nic dodawane (może prolog?)
W każdym bądź razie mam nadzieję, że już niedługo wstawię rozdział pierwszy. Mam też do Was pytanie...
Wolicie aby imię bohaterki było podane czy też wolelibyście aby można było tam wstawić własne imię?
Osobiście uważam, że obydwie opcje są dobre, ale muszę się na którąś zdecydować.
Dlatego też pytam Was :)
(DOLLS)

Także mam nadzieję, że będziecie go odwiedzać kiedy ruszę z rozdziałami :)
Już niedługo będę mieć tydzień wolny, bo uczniowie piszą matury.

Więc napiszcie mi, która z opcji się Wam podoba :)

-A.R.M.Y

10 komentarzy:

  1. Wymyślmy imię dla bohaterki razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MÓJBOŻEJANIEMOGEMOJESERCE
    Jak śmiesz.
    DAWEJ ROZDZIAŁ!
    Imię dla bohaterki może być... Ale błagam, nie Amelia czy coś w tym rodzaju, bo dostanę nerwicy XD
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no coś Ty...nie znoszę takiego imienia w opowiadaniach. Jak dla mnie Awita jest ładne ^^

      Usuń
  3. To nie polskie imię, aczkolwiek mogę podać od siebie propozycję ''Elisha'' <3 Przyszło mi do głowy pewne zdarzenie a z nim to imię~

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądźmy tradycyjni, i dajmy Zosię XD
    Nie... Może jakieś koreańskie?
    A z angielskich... Nie wiem, tak jakoś może na "A" albo"E" XD Nie znam się

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie się o imię pytasz?
    Ty ty to rozdział dodawaj a nie :P
    Jeśli o to chodzi to możesz tam zrobić tradycyjnie to coś __________. Albo imię, dawaj Olga i zarąbiście będzie tylko nie ANNA. BŁAGAM TYLKO NIE ANNA.
    Niech moje proźby zostaną wysłuchane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, nie imię Anna? akurat ja mam tak na imię, przykro mi, bardzo mi się przykro zrobiło XD nie no oczywiście żartuje tylko <3

      Usuń
  6. Teraz dzięki Wam tym bardziej nie wiem, które imię wybrać XD
    Zapraszam na I rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SooRin jest chyba w pożąsiu xD albo HyeBin xD

      Usuń

Obserwatorzy