niedziela, 10 kwietnia 2016

#15 Reakcje BTS Gdy przyłapujesz ich na oglądaniu Twoich zdjęć

SUGA
Powolnym krokiem weszłaś do pokoju swojego przyjaciela YoonGi'ego. Chłopak siedział na łóżku patrząc uważnie na swoją komórkę. Podeszłaś do niego cichym krokiem, by sprawdzić co robi.
Nagle na ekranie komórki zaczął pojawiać się pokaz slajdów z Twoimi zdjęciami:
-Jesteś taka śliczna - szepnął raper przybliżając sobie urządzenie bliżej twarzy. Uśmiechnęłaś się lekko słysząc jego słowa:
-To bardzo miłe - szepnęłaś mu do ucha, chłopak odskoczył wystraszony patrząc na Ciebie z płomiennym rumieńcem:
-To nie tak - jąkał się - to naprawdę nie tak 
-Aww jesteś taki kochany - zaśmiałaś się cicho gładząc go po czuprynie - chodź na kolację - dodałaś wstając z łóżka i kierując się do drzwi:
-Dobrze - odparł ledwo dosłyszalnie. Przez kilka minut Suga siedział zawstydzony na dywanie patrząc na drzwi przez które wyszłaś 
 
JUNGKOOK
-Kookie mogę na chwilę Twoją  komórkę? - zapytałaś robiąc słodkie oczy
-Dobrze księżniczko - odparł z uśmiechem, podał Ci czarne urządzenie, po czym wrócił do szukania ubrań w szafie. Odblokowałaś urządzenie, widząc, że chłopak nie wyszedł z galerii zdjęć. 
Uśmiechnęłaś się szeroko widząc siebie na każdym praktycznie zdjęćiu:
-Dlaczego się uśmiechasz? - zapytał zerkając na Ciebie uważnie 
-Och nie ważne - szepnęłaś wyłączając zdjęcia i wchodząc na Internet. Nagle chłopak zorientował się, że zablokował komórkę na Twoich zdjęciach. Zawstydzony spojrzał w podłogę mówiąc:
-___ to nie tak - urwał jeszcze bardziej się rumieniąc 
-Spokojnie Kookie, to słodkie - zaśmiałaś się zerkając na speszonego maknae 
   

RAP MONSTER
Właśnie wróciłaś zmęczona po dniu w szkole, usiadłaś na kanapie, by chwilę odpocząć gdy nagle usłyszałaś Jin'a:
-___ mogłabyś zawołać lidera na chwilę? 
-Aish, Jin nie możesz iść sam? - zapytałaś z wyrzutem, lecz widząc jego wyraz twarzy wstałaś z kanapy idąc do pracowni RapMon'a. 
Przekroczyłaś próg widząc jak przed biurkiem siedzi szatyn słuchając muzyki przez słuchawki. Stanęłaś za nim patrząc mu przez ramię. Chłopak nie zdając sobie sprawy z Twojej obecności przeglądał Twoje zdjęcia cicho wzdychając i nucąc słowa z I nee u. 
Zdjęłaś jego słuchawki strasząc jednocześnie chłopaka, ten wyłączył szybko komórkę tłumacząc się:
-To nie tak...ja...ja wcale ...nie...no coś Ty - zaczął się jąkać na co Ty zareagowałaś śmiechem 
-Spokojnie Oppa, to normalne, że oglądasz nasze zdjęcia, w końcu jesteśmy przyjaciółmi 
-Przyjaciółmi - szepnął smutny. Przytuliłaś go mówiąc:
-Jin Cie woła, lepiej idź do niego, bo jest w złym humorze, dobrze?
-Dobrze mała - odparł idąc w stronę drzwi - ___?
-Tak?
-Bardzo Cię lubię - rzucił zawstydzony 
-Ja Ciebie też - odparłaś zgodnie z prawdą
  

JIMIN
Jimin leżał na łóżku późnym wieczorem, przeglądał Twoje zdjęcia i sms'y od Ciebie z ogromny uśmiechem na twarzy. Chciał zmienić Wasze relacje a bardziej bliskie, nie chciał być tylko Twoim przyjacielem. 
Wparowałaś szybko do jego pokoju śmiejąc się głośno, tancerz odrzucił komórkę na brzeg łóżka pytając:
-Jest już dwudziesta trzecia, co tu robisz? 
-Nie cieszysz się, że wpadałam? - zapytałaś robiąc smutną minę, chłopak widząc to chwycił Cie mocno w objęcia i położył się na łóżku. Nie zauważył gdy wzięłaś jego komórkę
-Dlaczego przeglądasz moje zdjęcia? Dlaczego masz TYLKO moje zdjęcia w galerii? - zapytałaś zaskoczona patrząc na niego uważnie. Farbowany rudowłosy chłopak spojrzał na Ciebie czule, mówiąc:
-Kocham na Ciebie patrzeć,więc gdy Cie nie ma przy mnie przeglądam Twoje zdjęcia - po tych słowach cmoknął Cię w czoło na co cicho zachichotałaś. Schowałaś twarz w zagłębienie jego szyi natomiast on jeździł dłonią po Twoich plecach:
-To miłe - szepnęłaś. Koreańczyk tylko przytaknął czując jak serce mu przyśpiesza, gdy czuje Twój oddech na swojej skórze 
   

JIN
W garderobie chłopców panował istny chaos, to wywiadu zostało im tylko pięć minut a praktycznie każdy z nich był jeszcze nie gotowy. Jin jako najstarszy próbował ich przywołać do porządku wraz z liderem, niestety chłopcy nie za bardzo chcieli współpracować. 
W tym zamęcie najstarszemu wypadła komórka z kieszeni, podniosłaś ją widząc swoje zdjęcie na tapecie:
-Jin?- rzuciłaś tyrpiąc chłopaka, brunet spojrzał na Ciebie zaskoczony widząc, że trzymasz jego komórkę w dłoni - zgubiłeś - dodałaś lekko się rumieniąc:
-Czy Ty widziałaś - zaciął się zawstydzony 
-Tak - odparłaś szybko, zbyt szybko
-Och nie chcę byś sobie pomyślała - urwał czując jak tulisz go mocno do siebie 
-Spokojnie Oppa ja też mam Twoje zdjęcie na tapecie - po tych słowach chłopak poczuł ogromną ulgę widząc, że Ty też masz jego zdjęcie na tapecie 
 
J-HOPE
J-Hope siedział w salonie na kanapie przeglądając komórkę, stałaś tuż za nim patrząc jak patrzy na Twoje zdjęcia i szepcze miłe słówka:
-Och HoSeok to takie urocze - zaśmiałaś się czochrając go po głowie z wrażenia wypadła mu komórka z rąk uderzając o ziemię. 
-Przestraszyłaś mnie - odparł zawstydzony 
-Nie chciałam. Po prostu zobaczyłam, że przeglądasz zdjęcia - oznajmiłaś siadając obok niego. 
Przez krótką chwilę między Wami panowała cicha, którą zaraz przerwał zarumieniony i roześmiany chłopak mówiąc:
-Nie ładnie tak podglądać 
-Oj tam - szepnęłaś tuląc się do niego 
-Wolę oglądać Cię na żywo niż na zdjęciach. Przynajmniej mogę Cię objąć - szepnął Ci do ucha na co zareagowałaś przyjemnym dreszczem 
  

V
Leżałaś na łóżku V podczas gdy on brał kąpiel. Nudziłaś się, więc zaczęłaś przeglądać zdjęcia na jego komórce. Zaskoczyło Cię, gdy widziałaś na niej tylko swoje zdjęcia. 
Nim się obejrzałaś do pokoju wszedł w tylko w spodenkach, zarumieniona spojrzałaś na niego pytając:
-Dlaczego masz moje zdjęcia? - chłopak zamrugał kilka razy oczami patrząc na Ciebie uważnie 
-Jesteś piękna więc mam Twoje zdjęcia 
-Aww Taehyung - zaśmiałaś się. Szatyn położył się obok Ciebie kładąc głowę na Twojej klatce piersiowej, głaskałaś go po czuprynie ciesząc się, że ma Twoje zdjęcia w komórce 
-Cieszę się, że masz moje zdjęcia - szepnęłaś 
-Zawsze gdy jest mi smutno patrzę na nie -zaczął - albo gdy Cię nie ma obok mnie 
-Ojej to słodkie 
-Jesteś dla mnie wszystkim księżniczko - po tych słowach spojrzał na Ciebie wyczekująco 
-Ty dla mnie też V - szepnęłaś całując go w czoło 
   

15 reakcja na blogu za nami. 
Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu. Postanowiłam ją napisać na dobranoc, tak żebyście mieli słodkie sny o naszych chłopcach ^^
W sumie to mój 4 post dzisiaj na blogu ;) Pobiłam swój rekord na blogu ^^
Wasze opinie mnie motywują dlatego:
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

Życzę słodkich i  miłych snów, oby Wasi UB się Wam przyśnili ^^

-A.R.M.Y

18 komentarzy:

  1. Awwwwww!
    Nawzajem kochana <3
    Super reakcja, taka awww <3 Suga i Kookie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże!!!Jak ja kocham twoje reakcje ������
    Mam nadzieje że częściej będę mogła czytać takie cuda.
    WENYY do 16 reakcji!!! ����������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę słysząc tak urocze słowa ^^
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. I jeszcze...
    Mogę coś zamówić? :D Aigoo, nie mogę się powstrzymać xD
    Chciałabym niegrzecznego Sugę xD (wiem, jestem monotonna, ale twoje wydanie BTS jako bad boy'e to istny skarb *-*)
    Coś jak Kookie, ale... Niegrzeczniejszy xD (Siłą powstrzymuję się, żeby nie napisać "If you know what i mean" XD)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moja zła wersja BTS przypadła Ci do gustu :)
      Oczywiście napiszę ten scenariusz, mam nadzieję, że uda mi się zrobić z Min'a niezłe ziółko, ale na jakieś pikantne sceny nie liczyłabym, bo jestem w tym kiepska xD
      Cóż...zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    2. Nie wątpię w Twoje umiejętności, i już ABSOLUTNIE nie zmuszam cię do jakiegoś 18+ xD

      Usuń
    3. Hah okey zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    4. Byłoby ciekawie ( ͡° ͜ʖ ͡°) XDDD

      ~Hayrunnisa

      Usuń
    5. Haha wątpię, bo nie mam talentu do takich rzeczy xD

      Usuń
    6. Haha XDD a próbowałaś kiedyś takie pisać?

      ~Hayrunnisa

      Usuń
  4. Kocham to! Jakie to słodkie awww ^^
    To jedna z tych reakcji, które chyba zapamiętam do końca życia. Ja cię podziwiam, że tyle już ich napisałaś, ja tylko jedną i myślałam nad nią dwie godziny. Proszę pisz książki to na pewno je przeczytam :)
    Życzę mnóstwo weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwwww bardzo dziękuję to bardzo miłe :)
      Może jak czas i wena pozwoli to zdążycie przeczytać jedną z trzech "książek" z chłopakami z BTS :)

      Usuń
  5. Hueh, reakcje (jak zawsze) genialne xd
    Omo... mogłabym coś zamówić? Jeśli tak, to prosiłabym o Jacksona z Got7 ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, zapomniałam wspomnieć, że napisałam znacznie więcej komentarzy pod twoimi postami, ale połowa mi się nie dodała, a że nie lubię pisać dwa razy tego samego...
      Niedobry blogger xd

      Usuń
    2. Oczywiście zamówienie zostało przyjęte ;) Kiedy się pojawi? Zobaczymy. Kto wie może jutro? ^^
      Cieszę się, że psiałaś komentarze, tylko szkoda, że się nie dodały ;/

      Usuń
  6. Genialne <3
    Suga... Brak słów. Dzięki dawkom cukru, które od ciebie dostaję, jest on poza moją listą biasów. To już nawet nie jest ultimate. To jest mój chłopak xD
    Kocham, kocham i jeszcze raz kocham <3

    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać tak miłe słowa ;)
      Dziękuję <3

      Usuń

Obserwatorzy