niedziela, 10 kwietnia 2016

Zapowiedź DOLLS

Witam moje kochane dzióbki, chciałam tylko Was poinformować o...moim opowiadaniu, które zamierzam kiedyś ukazać światu ;)
DOLLS - opowiadanie, które będzie zawierało w sobie trochę horroru, paranormalnych zjawisk, romansu
Wpadłam na ten pomysł słuchając piosenki Melanie Martinez -Dollhouse :)
 Jednym z głównych bohaterów oprócz Liwii będzie nie kto inny jak....Min YoonGi ^^
Zdecydowanie Suga pasuje tu najlepiej.
Kiedy ruszę z opowiadaniem?
Nie mam pojęcia, jak na razie zajmuję sie blogiem i swoją książką 
Gdzie będzie ukazane opowiadanie?
Możliwe, że na moim drugim blogu, który zamierzam stworzyć (na potrzeby DOLLS)
Chciałam Was poinformować, ponieważ bardzo się cieszę, że komentujecie i zaglądacie tu  :)
Jeśli się uda, może prolog pojawi się za kilkanaście dni, zobaczymy :)
Jak na razie zajmuję się tylko TYM blogiem, więc nie chcę go zaniedbać ^^
Już niedługo pojawią się (być może) dwa zamówione scenariusze, teraz zmykam do ich tworzenia :)
Dziękuję za uwagę <3


 

-A.R.M.Y

5 komentarzy:

  1. AIGOO.
    W pierwszej kolejności przeczytałam moje zamówienie (wiesz... xD)
    A w drugiej to, i KOBIETO, DO JASNEJ CHOLERY! CZY TY CHCESZ MNIE ZABIC?!
    Chcę więcej, więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście muszę się przyznać, że jestem w trakcie pisania trzech różnych opowiadań z Bangtanami xD
      Każda jest zupełnie inna ^^ Na razie staram się dodawać posty jak najczęściej ponieważ komentarze bardzo mnie motywują do dalszej pracy.
      Mam nadzieję, że kiedy ruszę z DOLLS będziecie go odwiedzać i komentować ;)

      Usuń
  2. Ojacie. Suguś to, obok Taehyunga, mój bias :3
    Także będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomijając fakt, że jeśli ktoś dobrze pisze, to czytam wszystko, co wyszło spod jego ręki (no może poza yaoi), to Suga jest wystarczającym motywatorem do przeczytania twojej pracy x3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy