środa, 27 kwietnia 2016

#19 Reakcja BTS Gdy pomagasz im w nauce

JIN
Wraz z SeokJin'em siedziałaś w bibliotece tłumacząc mu zadania z matematyki.
-To wcale nie jest takie trudne Jin - zaśmiałaś się cicho widząc jego skupioną minę.
-Jest i to bardzo. Powiedz mi jak Ty to robisz, że matma idzie Ci tak dobrze?
-Uczę się systematycznie.
-Ja też tak robię - obruszył się. Wzruszyłaś jedynie ramionami znów mu tłumacząc zadania. 
Po trzech godzinach nauki Koreańczyk powiedział.
-Nareszcie to rozumiem - zaczął tuląc Cię do siebie - co ja bym bez Ciebie zrobił?
-Nie wiem - szepnęłaś lekko się rumieniąc, gdy chłopak złożył lekki pocałunek na twoim czole.
 

RAP MONSTER
Chemia nigdy nie należała do ulubionych przedmiotów Namjoon'a. 
 Siedzieliście w pokoju Koreańczyka ucząc się kolejnych reakcji. Cicha muzyka grała w pokoju, by pomóc skupić się twojemu przyjacielowi.
-Czyli COOH należy do grupy karboksylowej? Tak? - zapytał się już lekko zmęczony nauką 
-Tak, dokładnie. 
Blondyn mruknął coś niezrozumiale pod nosem, po czym wypalił.
-Poszłabyś ze mną na randkę? - zapytał ledwo dosłyszalnie
-Co?
-Pójdziemy jutro na randkę? - zapytał jeszcze bardziej się rumieniac
-Najpierw chemia potem randka - zaśmiałaś się cicho. Namjoon przytaknął nachylając się nad książkami. W pewnym momencie pocałowałaś go lekko na co zaskoczony spadł z krzesła, przez co zaczęłaś się głośno śmiać.
 

JIMIN
Pomagałaś swojemu chłopakowi z fizyką. Jutro miał mieć sprawdzian od którego zależała jego ocena końcowa.
-Nie słuchasz mnie - mruknęłaś zła 
-Słucham kotku - szepnął wciąż patrząc się na twoje usta 
-Park Jimin nie słuchasz mnie - burknęłaś zakładając ręce na piersi
-To nie moja wina, że mam ogromną ochotę Cię pocałować - szepnął nachylając się bardziej w twoją stronę
-Nie zdasz Park jeśli nie weźmiesz się do nauki - oznajmiłaś odsuwając go lekko od siebie
-Pieprzyć naukę. Mam obok siebie kobietę życia, która mnie cholernie pociąga. - po tych słowach odrzucił zeszyty za siebie. Wziął Cie na ręce i ruszył w stronę łóżka uśmiechając się słodko.
   

TAEHYUNG
-Pójdziemy się przejść? - zapytał z lekkim uśmiechem twój chłopak
-Nie.
-Dlaczego?
-Masz jutro sprawdzian z biologii, miałam Ci pomóc się do niego przygotować - oznajmiłaś wyciągając zeszyty z plecaka. Szatyn westchnął cicho, również wyciągając zeszyty.
Po dwóch godzinach nauki, Koreańczyk zapytał.
-Pocałujesz mnie?
-Nie teraz.
-To kiedy?
-Wtedy, gdy się skupisz i zaczniesz się uczyć. Straciliśmy dwie godziny, proszę kochanie zacznij zapamiętywać te cholerne regułki.
-Ale gdy się nauczę to mnie pocałujesz? I pójdziemy się przejść? -zapytał z nadzieją
-Tak - szepnęłaś. Taehyung jak zaczarowany zaczął powtarzać sobie materiał. W godzinę przyswoił wszystkie pojęcia, co naprawdę Cię zaskoczyło.
-Elektroferozę nazywamy technikę rozdzielania w polu elektrycznym cząsteczek o różnych właściwościach - oznajmił zamykając zeszyt
-Gratuluję, umiesz cały materiał na jutrzejszy sprawdzian - powiedziałaś radosna tuląc go.
-A nagroda? - usłyszałaś jego szept.
Pocałowałaś go lekko, po czym oznajmiłaś.
-To chodźmy na spacer. Należy Ci się - szatyn słysząc to uśmiechnął się szeroko chwytając twoją dłoń.
   

SUGA

Leżałaś na łóżku Sugi przepytując go z historii. Koreańczyk siedział na obrotowym krześle i obracając się dookoła odpowiadał na twoje pytania. 
Kilka razy się pomylił, ale mimo to potrafił każdą datę na pamięć oraz każde zdarzenie z nią związane.
-Brawo YoonGi, możesz spokojnie spać, bo potrafisz na jutrzejszy sprawdzian - zaśmiałaś się odkładając zeszyt na półkę
-Czy ja wiem czy będzie ona spokojna - odparł z szerokim uśmiechem 
Przewróciłaś teatralnie oczami klepiąc miejsce obok siebie. Min położył się na Tobie z szerokim uśmiechem.
-Co było piętnastego czerwca w dwu tysięcznym czternastym roku? - zapytałaś nagle
Szatyn spojrzał na Ciebie uważnie, po czym z szerokim uśmiechem powiedział.
-Zostaliśmy wtedy parką księżniczko.
-Brawo YoonGi, zdałeś test - szepnęłaś całując go lekko
  

J-HOPE
Mimo, że zegar na ścianie w pokoju J-Hope'a pokazywał północ, wciąć pomagałaś mu z geografią.
-Możemy już kończyć? - zapytał z lekko zachrypniętym głosem - jestem bardzo zmęczony - dodał kładąc głowę na twoim ramieniu 
-Powiedz mi jeszcze tylko, gdzie jest najgłębsze jezioro na świecie?
-W Rosji, Bajkał - zarecytował z ogromnym uśmiechem 
-Dobrze. Możesz iść teraz spać - oznajmiłaś stając na równe nogi
-Ale będziesz dziś ze mną spała, prawda? - zapytał nagle 
-Miałeś się wyspać.
-Nie wyśpię się, jeśli nie będzie obok mnie mojej królowej - powiedział niskim tonem głosu 
Przytaknęłaś uśmiechając się lekko, HoSeok widząc twoją reakcję uśmiechnął się szeroko mówiąc cicho.
-To będzie udana noc.
   
JUNGKOOK
-Napisałeś recenzję? - zapytałaś zmęczona patrząc na swojego przyjaciela 
-Tak. Przeczytasz? 
-Jasne - odparłaś. Zaczęłaś czytać pracę Jungkook'a, widząc kątem oka jak Ci się przygląda z lekko przygryzioną wargą. Był w Tobie szaleńczo zakochany, lecz jego nieśmiała natura nie pozwoliła mu wyznać swoich uczuć.
-Tutaj zamień kolejność zdań i będzie dobrze - po tych słowach szatyn szybko poprawił błędy.
-Tyle masz na jutro?
-Tak. Dziękuję, że mi pomogłaś - szepnął z lekkim rumieńcem 
-Uwielbiam spędzać z Tobą czas Kookie, więc to czysta przyjemność - zaśmiałaś się. Przytuliłaś chłopaka, na co zareagował lekkim poruszeniem.
Na koniec pocałowałaś go w policzek, przez co maknae jeszcze bardziej się zaczerwienił. 
  

Kolejna reakcja za nami.
Co o niej sądzicie? Kto chce tak pouczyć chłopców? Bo ja bardzo xD
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

-A.R.M.Y

Jeszcze taki suchar na koniec.
Co mówi jezioro wychodząc z toalety?
-
-
-
-
Bajkał xD




Zapraszam na I rozdział Dolls ^^





8 komentarzy:

  1. Yoongi i Hooopiiiiś *~*
    Tacy cudowni, moi idioci, omo~~~
    To było świetne xD
    I takie pytanie:
    Dawno u mnie nie było reakcji, i krążył wokół mnie ten pomysł z nauką, i ty go napisałaś (W mistrzowskim stylu, i cieszę się, że to zorbiłaś *Q*). I teraz, czy mogę napisać taką samą reakcję? Oczywiście nie słowo w słowo, ale o tym temacie ^^
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. EJ, TERAZ ZOBACZYŁAM TEN DOPISEK DO DOLLS, SPADAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fall everything, fall everything, fall... XD

      Usuń
    2. Oczywiście możesz zrobić takie reakcje. Mi osobiście to nie przeszkadza ^^

      Usuń
  3. Bajkał!?!?!? Buahahahahahaha XDD Dziewczyno, gdzie ty to wykopałaś? W życiu bym na to nie wpadła xd
    Reakcje były genialne, a najlepsza z kim? Z Sugą i Kookiem oczywiście. I znowu nie wiem, który lepszy... :/ Ale to normalka, zdążyłam się przyzwyczaić xp I te gify... Nie żyję XO
    Technika? Yyyy... Nie sprawdzałam. Nie obraź się, już mi się dzisiaj nie chce. Może jutro...? (Pfy, zawsze, jak tak piszę, to nigdy już tego nie robię XDD) Wgl nie obraź się za takie spamowanie pod Dolls, ale że rano miałam na to ochotę, a później nie wypadało nie dokończyć... I tak wyszło mniej, niż pod jednym z poprzednich (wtedy było pięć, o ile dobrze pamiętam XDD)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha kabaret Łowcy.B a właściwie Mariusz Kałamaga (?) to mówił w jednym z odcinków Dzięki Bogu już weekend xD

      Usuń
  4. No to ja teraz leżę na dnie Bajkału.......... Noł komęnt, ok?
    No jeśli chodzi o matmę to hmm... Chyba, któryś z nich musiał by mnie pouczyć :P
    Ja mogę zająć się naszym ojczystym językiem. JĘZYK POLSKI RZĄDZI :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah ja osobiście mogłabym ich pouczyć anatomii xD haha nie no żarcik xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy