sobota, 9 kwietnia 2016

#14 Reakcje BTS, BIGBANG, BLOCK B, B.A.P Gdy ich uspokajasz

Z racji tego, że nie mogłam się zdecydować z kim zrobić reakcję, postanowiłam napisać je z (prawie) wszystkimi moimi ulubionymi zespołami ^^
 Są one raczej krótkie, ale to i tak już coś :D

BIGBANG
Ty:Chłopcy proszę bądźcie spokojni, bo zaraz mają wejść tu moi rodzice:
Chłopcy:  
Ty;Chłopcy! - krzyknęłaś zła, nagle do pokoju wchodzą twoi rodzice:
Rodzice: Cześć córciu 
Chłopcy:Witamy Państwa   

BLOCK B
Ty:Dobrze chłopcy zaraz macie wywiad - zaczęłaś podchodząc do nich  - gotowi? - zapytałaś. Nagle Zico oraz P.O unieśli nogi do góry krzycząc:
Z.P: Jak najbardziej!
Ty: Chłopcy! - po Twoim krzyku rozległ się głośny dźwięk oznaczający, że wywiad się zaczął - z kim ja żyje - mruknęłaś chowając się w garderobie chłopaków

B.A.P
Trwała właśnie sesja zdjęciowa, chłopcy kompletnie się tym nie przejmowali i robili co chcieli:
Ty:Uspokójcie się! Zaraz menadżer tu przyjdzie!
Chłopcy:To co? - zaczęli się śmiać
    
W tej chwili na salę wszedł mężczyzna:
M:Witam chłopcy
Chłopcy: Dzień dobry   

BTS
Tuż przed występem zamiast ćwiczyć chłopcy z BTS zaczęli się wygłupiać:
Ty:Proszę uspokójcie się chłopcy, bo zaraz wychodzicie na scenę 
Chłopcy:  
Ty:Idioci - zaśmiałaś się 
Chłopcy:Ale Twoi skarbie  

Krótkie wiem, ale powstało to naprawdę spontanicznie. 
Chciałam napisać trochę inną reakcję niż te wcześniejsze, zawsze to jakaś odskocznia :)
Mam nadzieję, że takie krótkie i inne reakcje się Wam spodobały :)
MILE WIDZIANE KOMENTARZE ;D 

-A.R.M.Y

9 komentarzy:

  1. Aishhh, jakie to fajne jest *-*
    Bangi i BTS najlepsi XD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało. Napisałam to naprawdę spontanicznie dlatego wydaje mi się, że nie jest to zbyt dobre, ale cóż...
      Mam nadzieję, że z kolejnymi reakcjami będzie lepiej ;)

      Usuń
  2. Uważam, że zasługujesz dlatego nominowałam Cię do Liebster Award <3
    http://bulletproof-boys-scouts.blogspot.com/2016/04/liebster-award-vii.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz już, ale nominowałam Cię do Liebster Award xD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMO... Cudowne xD Tekstem "Idioci... Ale Twoi" zdobyłaś moje serce po raz tysięczny <3

    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcje byłby o wiele dłuższe, bo to tylko kilka zespołów, które słucham ^^

      Usuń

Obserwatorzy