sobota, 9 kwietnia 2016

Liebster Award I

Jest mi tak cholernie miło z tego powodu ^^ Kurczę dziewczyny....kocham Was! 
Cieszę się, że ktoś docenia moje prace ( wiem, że się powtarzam, ale jestem TAK szczęśliwa) 
Dziękuję! <3

Pierwsza nominowała mnie Lavender Tae dlatego to od jej pytań zacznę :)
 1. Pamiętasz swój pierwszy napisany scenariusz? O czym był?
Mój pierwszy prawdziwy scenariusz był...uwaga...z Zayn'em Malikiem z 1D. Zaczęłam o nich pisać w bodajże 2012? 
 2. Uważasz, że wszystko jest możliwe? Nawet rzeczy, które mogą być tylko marzeniami dla nas, w które często nie wierzymy?
Sądzę, że do spełnienia marzeń oprócz szczęścia trzeba jeszcze ogromnej wiary, bo przecież nie zrealizujemy ich jeśli w nie nie wierzymy.
 3.Która cecha charakteru u człowieka jest według Ciebie cenniejsza i dlaczego?
Cecha? Jest ich zbyt wiele, ale raczej szczerość. To zdecydowanie. Lojalność jest równie dla mnie ważna jak szczerość.
 4.Widzisz możliwość bycia kiedyś twarzą w twarz z jednym ze swoich kpopowych ulubieńców?
 Tak się składa, że w maju 14(?) mają grać B.A.P w Polce a dokładniej w Warszawie. Bardzo bym chciała na ich koncert pojechać, ale niestety nie mogę ;/ Serduszko boli, ale tak musi być ;/
5.Co sprawia, że na Twojej twarzy automatycznie pojawia się uśmiech?
Zdecydowanie są to Wasze komentarze, nic mnie tak nie uszczęśliwia jak Wasza opinia na temat mojego bloga (który zresztą powstał bardzo spontanicznie)
 6.Czy jesteś podobna charakterem do jednego ze swoich idoli?
Cóż jeśli chodzi o mnie, to mam coś z każdego z BTS:
J-Hope - jestem raczej zabawna tak jak on
V- 4D xD Tak mam swój świat i w sumie dobrze mi z tym ^^
Jimin- Kocham tańczyć <3 o rany mogłabym tańczyć codziennie, praktycznie przez cały czas
Suga - zdecydowanie przeważnie ten sam wyraz twarzy  co on xD Jestem nieufna do innych i bardzo zdystansowaną osobą
Jin - raczej jestem dojrzała chociaż nie ukrywam, że potrafię się zachowywać jak nierozgarnięte 5-letnie  dziecko
RapMon - mam w sobie coś z lidera. Uwielbiam rządzić kimś xD (zła ja, wiem ^^)
Kookie -i tak jak on nie potrafię "na siłę" być słodka. Ale czasem mi się uda być słodką osobą
 7.Jaka piosenka opisuje Twoje życie?
Zdecydowanie jest to BTS - Tomorrow zawsze gdy jej słucham ryczę jak małe dziecko. Podnosi mnie na duchu, kocham ją od pierwszego przesłuchania. Najbardziej zwrotka V we mnie uderza. 
  8.Czy posiadasz jakiś talent, o którym nikomu nie mówiłaś?
Gdy byłam mała uważałam siebie za kompletne beztalencie, czasem zdarza się że nawet teraz tak myślę. Kocham pisać i tańczyć moja rodzina raczej o tym wie, rysuję też sobie czasem, ale to już dużo rzadziej. Czy to, że potrafię rozpoznać niebezpieczne osoby można nazwać talentem? Odkąd pamiętam "wyczuwam" osoby wrogie sobie czy moim bliskim, ale to jest jedyna rzecz, o której moja rodzina nie ma pojęcia. Może przez to, że nie ufam innym?
  9.W jaki sposób chciałabyś spotkać się ze swoim biasem? Czy chciałabyś, aby to stało się przypadkiem? Jeśli tak, to jak by to wyglądało? 
 Sądzę, że spodkanie przypadkiem byłoby całkiem urocze ^^ Np. ja tańczyłabym gdzieś w parku wraz z moją grupą taneczną a ON akurat przechodziłby w tamtym miejscu i BUM oto moje przypadkowe spotkanie z Biasem :)
 10.Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
Jeśli chodzi o charakter to jest kilka cech, o wygląd? Cóż mam dość ...hm... mieszaną urodę. Ponoć rzadko się spotyka osobę o śniadej skórze i błękitnych oczach, tak się zabawnie składa, że ja tak wyglądam :) 
 11.Byłabyś w stanie wybaczyć zdradę przyjaciela, z którym spędziłabyś większość swojego życia?
Muszę przyznać, że moja nieufność do innych jest raczej spowodowana takimi akcjami. Zdrady są najgorsze, nie potrafiłabym czegoś takiego wybaczyć. Udawałabym, że tę osobę lubię mimo, że w środku mam ochotę jej mocno przyje**** (uderzyć miałam na myśli)

Kolejną moją nominacja jest od  



























Sungmi Jang - Scenariusze k-pop

















2 komentarze:

Obserwatorzy